פורסם 2004 בדצמבר 320 שנים הסיבה להבדל בתוצאות בין הכרטיס שלי לשלך הוא שלך יש ATI 800XT שמהיר יותר בערך ב20 אחוז יותרוכמובן הדמו הזה נעשה עבור כרטיסי ATI כך שנעשתה אופטימיזציה לכרטיסים אלה.יש גם את עניין ה-3DC שקיים רק ב-ATI .יש אצלי גם הרבה טעויות שאני מעלה את הדמו שנובעות כנראה מזה שהוא מחפש פיצרים ספציפיים בחומרה.
פורסם 2004 בדצמבר 320 שנים סנופ אחי ה 3DC לא עושה כלוםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם היפעלתי עם ובלי 1000 פעם אין שום שינוי...!!!!!!!!!!!!!! אני מת ליראות הבדלים מה זה עושה אבל :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ אף פעם לא שמתי לב להבדלים מעניין מזה עושה אההה...???????????
פורסם 2004 בדצמבר 320 שנים אצלי זה שיפר ב5fps ברזולוציה 1280*960 מ47 ל53 וAA4תכלס קרייטק הזונות עדיין לא עשו איתו כמעט כלום, עד הXBOX2 כנראה שלא נראה משחקים שמשתמשים בו בצורה נורמאלית....
פורסם 2004 בדצמבר 320 שנים לי יש את ה 3D Prophet 9800 Pro Cat4.11 :-[[attachment deleted by admin - 90 dayss]
פורסם 2004 בדצמבר 320 שנים לי יש את ה 3D Prophet 9800 Pro Cat4.11 :-[תתקין אחי את 4.12 בטא זה יקפץ לך לסביבות 20-25 אני מאמין ולדעתי זו תוצאה מכובדת לכרטיס שלך רק כמה זיכרון יש בו.????
פורסם 2004 בדצמבר 320 שנים אצלי זה שיפר ב5fps ברזולוציה 1280*960 מ47 ל53 וAA4תכלס קרייטק הזונות עדיין לא עשו איתו כמעט כלום, עד הXBOX2 כנראה שלא נראה משחקים שמשתמשים בו בצורה נורמאלית....אבל על איזה כרטיס אתה עובד???
פורסם 2004 בדצמבר 320 שנים אני לא יודע אם זה באג,אבל בקטע שהאיש השחור מתבייט על הספינה של ג'ק האונייה+המיים נראם שטוחים לגמרי כאילו אתה רואה אותם מלמעלה בFS98.ויש את הקטע ההוא שבפעם הראשום רואים את המפלצת ויש מן טשטוש מוזר כזה קצת מעל הלב מצד ימין ...
פורסם 2004 בדצמבר 320 שנים השני באג הראשון לא, זה אמור לדמות צפיה מלוויין... ככה שזה 90 מעלות כלפי מטה. הכי מצחיק שהשיידרים נכתבו בשפת CG של נבידיה, ומשום מה ה6800 לא מריץ אותם טוב
פורסם 2004 בדצמבר 420 שנים זה בכלל לא אירוני.הדמו הזה נבדק ועבר אופטימזציה לכרטיסי ATI החדשים בלבד, אז הגיוני שיהיו כמה באגים וזה מנסיון בתכנות של תלת מימד.
פורסם 2004 בדצמבר 420 שנים ממש ממש לא, קרייטק יצרה את הדמו והראתה אותו בכמה כנסים, רק לאחד מכן ATi קנתה אותו.המנוע עצמו לא שונה מFarCry 1.3, או מכל גרסאה אחרת של המנוע שלו, השיידרים שלו נכתבו בשפת CG ואינם תואמים בצורה טבעית לחומרה של ATi ולכן יש המרה בזמן אמת לHLSL בשביל זאת. על חומרת nVidia השיידרים מקומפלים בצורתם הטבעית ע"י קומפיילר CG של nVidia לOpenGL וע"י קומפיילר CG של מיקרוסופט לDX. השיידרים שבהם יש בעיות הם שיידרים ארוכים מהרגיל, השיידר החדש של המים מכיל יותר מ130 הוראות. הבעיות קורות כאשר הדרייברים של nVidia כופים דיוק חלקי על השיידרים הללו כדי לשפר ביצועים, אך בשיידרים מורכבים הדבר הזה גורם להשחטת תמונה.
פורסם 2004 בדצמבר 420 שנים הנה שלי : בהחלט נחמד... , המפרט למטה , אבל אתם יודעים מה? , שהורדתי את הפילטרים בבנצ'מארק ושמתי על 1152X864(וזה עדיין נראה מדהים , טיפה פחות טוב , אבל ממש טיפה) , וזה עבד על 22FPS... , ככה שב1024X768 בלי פילטרים זה בכלל אני מאמין יעבוד על 30... , ואני גם מאמין שמעבד היה משנה כאן עוד איזה 2-3 פריימים כי שלי טוב , אבל פחות טוב משל כולכם כאן (שווה ערך ל3000\3200+ אטלון אקספי)
פורסם 2004 בדצמבר 420 שנים לא שזה צריך להדאיג מישהו, עד שמשחקים יראו ככה יקח זמן, ואל תצפו מהכרטיסים של היום גם מהחזקים להפעיל אותם. כן 60fps על 1024 רחוק מלהיות בלתי שחיק, אבל תוסיפו לזה את שאר חלקי המשחק ותקבלו תוצאה דיי עגומה.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.