עבור לתוכן

Doom 3 על voodoo 2 משיג 60 Fps!(אזהרה ל- 56K)

Featured Replies

פורסם

DOGMA

אם אני ינסה להפעיל תמשחק על וודוו אז הוא פשוט יפעל בלי לעשות שום דבר מיוחד?

  • תגובות 35
  • צפיות 2.1k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

תצתרך להעיף את זיהוי החומרה האוט' בעזרת פקודה בקונסולה קודם, ומי שמריץ אותו גם הריץ במצב תאימות ל98 משום מה, אבל מעבר לדברים כאלה לא נעשה כאן שום דבר מסובך.

פורסם

הוא גם הוריד את איכות הטקסטורות.

עקרונית, מה שהוא ניסה להראות כאן זה שבדום 3 אין שום משהו "מטורף" חוץ מטקסטורות בגודל של 400 מגה וטונה שיידרים, אין כמות ענקית של פוליגונים כמו U3 או משהו כזה.

פורסם

בדום 3 אין כמעט שיידרים.

פורסם

נכון.

אבל הוא משתמש באופן מאסיבי בטכניקה שנקראת stencil shadow volumes שטוחנת יפה מאד את המנועים הגיאומטריים ואת הזיכרון על כל כרטיס מסך.

אבל היא נותנת תוצאות ממש יפות מבחינת תאורה וצל.

פורסם

כן הGIP שאחראי על הצללים הוולומטריים, וכל הארה. וGFP שאחראית על כל תוכניות החומרים, והtexture look up שאפילו את זה nVidia החליפה בדרייברים... ואפקט עוות החום!!! "שהושאל" מDX9. בכל מקרה אני לא ממש אוהב את הצללים של DooM3, גישה נחמדה של קארמאק לטכנ' ענתיקה של SGI אבל עדיין משהו חסר, והגישה של כל דבר מטיל צללים לא ממש מתאימה לשאר התפיסה החסכנית של מתכנתי המשחקים כיום, oh well לGF יש US שיפתור את זה :smile1:

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים