פורסם 2004 בדצמבר 2020 שנים חרם לקוחות אף פעם לא הצליח ואף פעם לא יצליחהאמת שלא ממש מעניין אותי אם יעשו חרם או לא.כל אחד והשיקולים שלו.מי שרוצה להדפק מוזמן.אבל מאיפה הקביעה הנחרצת הזאת Holy ?
פורסם 2004 בדצמבר 2020 שנים חרם לקוחות אף פעם לא הצליח ואף פעם לא יצליחחרם לקוחות תמיד הצליח ותמיד יצליח, אם אנשים יעשו אותו כמו שצריך. בארה"ב נעשו מספר חרמים כאלו בנושאים שונים- העלת מחיר הדלק, העלת מחיר הלחם ועוד.. , והחרמים האלו תמיד הצליחו.אם הערנב הגדול (מנהל זון) יחבור לרועי פלג (מנהל טכנו) ול-Huber ונסטה (מנהלי PC-Spot)ול- אבנר רישרד (מנהל PCTIP), ולמנהל פי.סי.ארנה (מצטער, אני לא יודע את שמו) ולפורומים בנענע,וואלה,תפוז ובהייד-פארק יהיה להם כוח גדול במיוחד, משום שבמפורומים האלו מרוכזים עשרות-אלפי לקוחות פוטנציאליים. אם לא יותר.ההשפעה היא אף גדולה יותר מאשר על אלו שקוראים את הפורומים , נגיד למשל שיש משתמש בשם X שגולש באחד הפורומים, אותו משתמש קורא המלצה אוביקטיבית לא לקנות את המסכים של סמסונג בגלל המדיניות שלהם. X שומע לעצות ולא רוכש את המסך. לאחר כמה שבועות חבר של X שלא מכיר את הפורומים רוצה לקנות מסך ומתייעץ ב-X , האחרון מסביר לו מדוע לא כדי לו לקנות את המסך וכתוצאה מכך החבר משתכנע ולא קונה את המסך אלא מסך אחד, כעבור כמה שבועות אמו של החבר של X רוצה לקנות מסך ומייעצת עם בנה - הבן שלה אומר לה שלא תרכוש את המסך של סמסונג בגלל סיבות אלו ואחרות והיא לא קונה, לאחר מכן חברתה של אמא של חבר של X רוצה לקנות מסך... וכך הלאה, לעשרותק-אלפי הקוראים בכל הפורומים יש בסופו של דבר השפעה על עשרות-אלפי אנשים, ותוך זמן קצר מרבית הציבור יכול להיות מודע למדיניות של סמסונג ומדוע היא לא טובה. אז זה כן יעזור, צריך לפנות לסמסונג ולבקש ממנה לשנות את המדיניות ולהביר לה שאם לא תעשה כן הפורומים הגדולים בארץ מתכוונים להזהיר את כל חבירהם ולהסביר להם מדוע כדי להם להימנע מקניית המסכים של סמסונג, יש להביא בפני סמסונג את הדוגמה של המשתמש X (או דוגמה אחרת- העיקר העיקרון) על מנת להבהיר לה את כוחם של הפורומים בהשפעת הקנייה על עשרות-אלפי אנשים בארץ ואולי אף יותר, יש להבהיר לסמסונג מה הלקוחות דורשים ממנה (זה חשוב במיוחד, להבהיר את זה- למשל שיירדו למדיניות של 5 פיסיקלים, שכן המסך שלהם כנראה- עקב המדיניות שלהם, מועד לפורענות) ומה הם יעשו אם היא תתעלם מהם (יחתרו כנגדה), לאחר פתיחת הת'רד כנגד סמסונג (ולאחר שהוא יגיע לכמה עמודים) יש לשלוח לחברה את הת'רד על מנת להראות שהכוונות רציניות, עדיף לשלוח את הת'רדים שהתפרסמו בכל הפורומים, ואז צריך להגיד שאם היא תשנה את המדיניות ייפתח ת'רד המבשר על המדיניות החדשה והמשבח את סמסונג על הרצון הטוב והגמישות. בקיצור- לציבור יש המון כוח- החברות, גם הגדולות ובמיוחד, שורדות בזכות הציבור ובזכות המוניטין שלהם שמתפתח בציבור.
פורסם 2004 בדצמבר 2020 שנים בקיצור תפסיקו ל.... את המוח... די, מה למה הפך הפוסט ? המנהלים יכולים לעשות מה שהם רוצים...מישהו בכלל בדק מה המדיניות של היבואן מול יבואנים אחרים ? מול מדינות אחרות ? די כבר...לי יש פה SAMSUNG LCD כבר כמה חודשים טובים ואין לי בעיה באף PIXEL !!! פעם הבא, כשאתם קונים מוצר, שימו לב שמה שאתם מקבלים הוא תקין, ואל תתעללו בו (תשמרו עליו), והכל יהיה טוב.
פורסם 2004 בדצמבר 2020 שנים בקיצור תפסיקו ל.... את המוח... די, מה למה הפך הפוסט ? המנהלים יכולים לעשות מה שהם רוצים...1.מישהו בכלל בדק מה המדיניות של היבואן מול יבואנים אחרים ? מול מדינות אחרות ? די כבר...לי יש פה SAMSUNG LCD כבר כמה חודשים טובים ואין לי בעיה באף PIXEL !!! פעם הבא, כשאתם קונים מוצר, שימו לב שמה שאתם מקבלים הוא תקין, ואל תתעללו בו (תשמרו עליו), והכל יהיה טוב.1.כן ו 20 פיקסלים זאת שערוריה2.אל תתבכיין לנו מחר עם ישרפו לך פתאום כמה פקסלים
פורסם 2004 בדצמבר 2020 שנים 1.כן ו 20 פיקסלים זאת שערוריה2.אל תתבכיין לנו מחר עם ישרפו לך פתאום כמה פקסליםתגיד לי למשל, כמה פיסקלים מחפליפים למסכי SAMSUNG באירופה ובארה"ב בבקשה (יבואנים שמה), ובכלל מה המדיניות של החברה ?2. אל תדאג לי, אם לא הורסים את המסך, ושומרים עליו, ולא היו אף פיסקלים הרוסים בחודשים הראשונים, יהיה בסדר. וחוץ מזה, אל תדאג לי, כשתהיה לי בעיה, אני ידע בדיוק איך לפתור אותה.
פורסם 2004 בדצמבר 2020 שנים זה לא .... מח בכלל - זה חשוב מאוד - ובהחלט יש פה פוטנציאל גדול - הבעיה שרב האנשים פה צעירים ו "ראש קטן". שוב אני אומר - איך אתם רוצים שיבואנים ייקחו אותכם ברצינות אם אתם לא לוקחים את עצמכם ברצינות ומנהלים כל מיני דיונים כמו "איך לגרום ליותר פיקסלים להידפק בשביל לממש את האחריות"....אני חושב שאפשר להפעיל לחץ ולחייב את היבואן לספק את אותה אחריות שהיצרנית מפרסמת. אני לא מבין למה אין באתר כמו זה מדור שמרכז את כל סוגי האחריות שיבואנים שונים נותנים - צעד ראשון ובסיסי.יש פה כח וחבל שלא מנצלים אותו.
פורסם 2004 בדצמבר 2020 שנים למה ? כי רוב האנשים פה אוהבים סתם לזרוק מילים לאוויר בלי לבדוק ולבסס את הטענות שלהם (לא רק פה, אנשים בכלל). לא יודע אם פה זה המקום לרכז את המידע, אבל בהחלט כדי שמישהו יעשה משהו (או לפחות בתחום זה יכתוב כמה האחריות שהיצרן מתחייב, וכמה זה מול האחרים, דבר שעוד לא ראיתי).
פורסם 2004 בדצמבר 2020 שנים גם אני החלטתי לפרסם תמונות של המסך שלי... SAMSUNG 171P שקניתי מצרפת לפני יותר משנתיים (!) אולי כיום הוא לא המסך בעל הביצועים הטובים ביותר, אבל הוא מסך מצויין ויפה (מעוצב ע"י פורשה) אז הינה כמה תמונות (שאני צילמתי, וגם מאתרי אינטרנט) וגם שאלה בקשר למסך... ועכשיו לשאלה.. בתמונה השלישית הקפתי בעיגול אדום חריץ שנמצא בצידו האחורי של המסך, לידו יש סמל של מנעול. מישהו יודע מה זה עושה? נ.ב. אל תשאלו אותי כמה עלה המסך... (יותר מידי...)
פורסם 2004 בדצמבר 2020 שנים לידיעתך בחו"ל ניתן למצוא מקומות בהם המסכים של SAMSUNG מוחלפים לאחר 8 פיקסלים שרופים כך שהמצב הקיים בארץ אינו בהשפעת SAMSUNG העולמית.לשם השוואה, היבואן של HYUNDAI מחליף את המסך לאחר 3 נק' שרופות.
פורסם 2004 בדצמבר 2020 שנים מאמר חביב בנושא DEAD PIXELS:http://graphics.tomshardware.com/display/20030319/index.htmlסתכל שם:http://graphics.tomshardware.com/display/20030319/lcd_pixels-05.htmlSAMSUNG הינו יצרן ה LCD עם מדיניות החלפת מסכים הכי גרועה מול המתחרים !!גם עשיתי חיפוש של SAMSUNG DEAD PIXEL, הנה דוגמא למה שמצאתי: watch out for dead pixel! go with PHILIPS or Hitachi they have zero tolerance for dead pixel
פורסם 2004 בדצמבר 2020 שנים ועכשיו לשאלה..בתמונה השלישית הקפתי בעיגול אדום חריץ שנמצא בצידו האחורי של המסך, לידו יש סמל של מנעול. מישהו יודע מה זה עושה?זה חיבור למנעול,כאן, יש כמה דוגמאות למנעולים שכאלה.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.