יש עתיד ל agp ? - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

יש עתיד ל agp ?


ExploiT

Recommended Posts

שלום כולם אני חושב ככה עוד איזה שנה שנה וחצי כפי שכולם אומרים פה להחליף את הראדון 9800 פרו שעבוד בנתיים כמו גדול למשהו יותר חזק

אבל הענין פה שהקטע עם ה pci ו ובכלל עם כול האנפורס 4 תופס תאוצה ונראה לי שיסגרו לגמרי את סקוט 754 ובכלל את כול העניין ה agp האם זה נכון ?

פתחתי נושא זה על מנת לדעת האם יש עתיד למערכת שלי (ראו חתימה) רק לפני חודש גמרתי להרכיב אותה ורציתי לדעת עם עוד שנתיים שלוש ככה ישארו לagp והסקוט 754 יחייה ? כמו שהיה עם מעבדי הפנטיום 3 שנארו 5 שנים וכרטיס מסך פעם ב6 שנים היה צריך להחליף ? מה אתם חושבים ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם קנית כבר אז מה זה משנה ? וגם אם לא קנית מה זה משנה ?

נגיד שסוקט 754 ו AGP יעלמו לחלוטין ועוד יצא חוק שאוסר למכור מוצרי AGP וסוקט 754 - מה אז ? איך זה בדיוק אמור להשפיע עליך ? ראית אחד שתומך במבחר עם הבדל של פי 2 3 בביצועים? (כי לשדרג בשביל עוד 20 אחוז זה מראש ביזבוז כסף , ובטח לא נראה לי שמיזה אתה מודאג).

אחרי שלוש שנים חומרה כבר לא שווה הרבה. ובטח להתחיל לשדרג אותה (כלומר להשאר עם אותו בסיס רק להחליף איזה חלק ב"ליבה" של המערכת) זה מיותר לחלוטין, קח 3 650 - נגיד שתשדרג אותו לפנטיום 3 1000 - מה בדיוק יצא מיזה ? - כלום.

וכשלוח אם מעבד וזכרון עולים פחות מכרטיס מסך טוב , בהחלט לא היתי דואג לאחד מהשלושה , היתי קונה משהו טוב שהכי משתלם, ואחרי הרבה זמן שהמערכת לא סוחבת - היתי פשוט מחליף את כל השלושה - זה הדבר הכי הגיוני לעשות.

בכל מקרה הסר דאגה מלבך , ובטח אל תחשוב שלהשקיע אקסטרה כסף בפלטפורמה עתידית זה משהו שבאמת משתלם. כרטיסי AGP יהיו איתנו עוד הרבה זמן , וכשהמעבד שלך לא יסחוב - גם ככה עדיף להחליף גם לוח וזכרון - זה לא משהו יקר אם קונים בגבולות ההגיון ולא דברים מיותרים (מבחינה כספית) , גם הסוקט 939 יכול להיות הרי שלא יחזיק שנים ארוכות גם ככה. ולגבי כרטיס מסך - פשוט תקנה מה שאתה צריך וזהו. ביום שתירצה לשדרג פלטפורמה - פשוט תמכור אותו, תמיד ישאר יחס בין ביצועי מעבד לביצועי כרטיס מסך. לא נראה לי שעוד שלוש שנים תשים על אותה פלטפורמה "ישנה" של היום כרטיס מסך חדיש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לפני שנה הייתי אומר שאתה צודק

אבל המעבדים של היום ממש ממש חזקים וכבר כמעט בגבול היכולת, ככה שגם עוד שנתים שלוש אני מעריך שהכרטיס מסך יהיה צוואר הבקבוק ולא המעבד

במצב הזה שווה יהיה לשדרג רק את כרטיס המסך -בעיקר בשביל לקבל את השיידרים הנוספים שיצאו - ולקבל קפיצה משמעותית בביצועים

האם עוד שלוש שנים יצאו ששוים משהו לאיג'יפי? תלוי כמה מהר הפיסיאיי אקספרס יכנס לשוק

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...