פורסם 2004 בנובמבר 1821 שנים http://www.p1000.co.il/hot_sale_product.asp?g_id=3726543שלום אחי זכה במכרז של המסך הזה בסכום של 2100 ש"ח.אשמח לקבל ביקורת על המסך הזה, האם הוא טוב ? ומה לגבי המחיר ? האם המחיר זול ממה שניתן להשיגו ?אשמח לביקורות ותגובות בנוגע למסך הזה, ואגבשאלה נוספת, מה זו החוצפה הזו של אחריות על עד 3 פיקסלים שרופים ?!!?!? מה הם עושים צחוק אני יקבל מסך עם 3 פיקסלים שרופים והם לא יחליפו לי ? זה פשוט חוצפה !ראיתי בבאג מסך שיש עליו 2 כאלו ! זה פשוט נוראי ! אם אחי יקבל פיקסל שרוף האם יש משהו לעשות ? כי לא יתכן שישלמו מחיר מלא על מסך עם פיקסלים שרופים ! 1 זה יותר מדיי...תודה מראש לעונים ^^
פורסם 2004 בנובמבר 1821 שנים בקשר לאחריות,אז למה אח שלך קנה את המסך אם האחריות חרא? אין מה לעשות בקשר לזה עכשיו נראה לי...המחיר יותר זול ממה שאפשר להשיג את המסך הזה, אומנם לא בהרבה, בכ200 ש"חזה מסך נחמד מאוד, אני אישית קניתי את הL1730S שזה אותו מסך רק שאין לויציאת DVI ב2080 ואני מאוד מרוצה ממנו, ויציאת DVI זה גם ככה לא באמת חשוב
פורסם 2004 בנובמבר 1921 שנים מחבר בקשר לאחריות,אז למה אח שלך קנה את המסך אם האחריות חרא? אין מה לעשות בקשר לזה עכשיו נראה לי...המחיר יותר זול ממה שאפשר להשיג את המסך הזה, אומנם לא בהרבה, בכ200 ש"חזה מסך נחמד מאוד, אני אישית קניתי את הL1730S שזה אותו מסך רק שאין לויציאת DVI ב2080 ואני מאוד מרוצה ממנו, ויציאת DVI זה גם ככה לא באמת חשובאחריות חרא ? זה אחריות יבואן... זה כולל כל מסך LG מהסדרה הנ"ל...לא משנה איפה הייתי קונה את זה, זו אותה אחריות... ככה שצריך לעשות משהו לגבי הביזיון הזה...
פורסם 2004 בנובמבר 1921 שנים התכוונתי,שאם אתה לא מרוצה מתנאי האחריות,למה קנית?אולי היה עדיף לך לקנות אז מסך של חברה אחרת,שהיבואן שלה נותן אחריות נורמליתואין הרבה מה לעשות בקשר לזה,חוץ מאולי לעשות חרם צרכנים על היבואן עד שהוא יסכים לתת אחריות נורמלית (כאילו שזה יעבוד)או להתקשר ולצעוק עליו עד שהוא ייתן לך, מה שלא בטוח גם יעבוד
פורסם 2004 בנובמבר 1921 שנים 3 פיקסלים "רעים" זה לא כל כך נורא. ודיי צפוי במסך בינוני (גם מבחינת העלות)תכלס - זו אחריות טובה למסך בינוני.מסכים יותר איכותיים (ויקרים) באים עם אחריות מהפיקסל הראשון אבל לפי דעתי, אם אתה מרוצה מהמסך אז תהנה ממנו ואל תדאג.קניתי IBM ThinkPad T23 לפני 3 שנים ויש לו LCD פגז, אבל היו לו 2 פיקסלים רעים מהיום הראשון (קניתי Refurbished) אבל לאחר חודש עבודה, כבר לא שמתי לב והיום אני אפילו לא זוכר איפה הם נמצאים.
פורסם 2004 בנובמבר 1921 שנים שים לב כי יש 2 סוגי אחריות. ישנה אחריות לשבוע הראשון אשר אומרת כי היבואן יחליף את המסך במקרה ויהיה בו לפחות פיקסל אחד שרוף ברגע שהוצאת את המסך מהקופסא ועד סוף 7 הימים הראשונים (אצל רוב היבואנים). האחריות השניה היא מ-8 ימים ועד סוף ה-3 שנים אשר משתנה מיבואן ליבואן.
פורסם 2004 בנובמבר 1921 שנים מחבר שים לב כי יש 2 סוגי אחריות. ישנה אחריות לשבוע הראשון אשר אומרת כי היבואן יחליף את המסך במקרה ויהיה בו לפחות פיקסל אחד שרוף ברגע שהוצאת את המסך מהקופסא ועד סוף 7 הימים הראשונים (אצל רוב היבואנים). האחריות השניה היא מ-8 ימים ועד סוף ה-3 שנים אשר משתנה מיבואן ליבואן.הקטע של- LG יש יבואן אחד, ואני לא בטוח לגבי אחריות מיום פתיחת המוצר.....בכל מקרה באתר שמישהו פירסם פה, יש ביקורת דיי נוקבת לגביי ה מילי סקנד.שאין מדובר ב-12 MS אמיתי, אלא לפי הבדיקות שלו 16.... האם מדובר פה בטעות מפאת מזיד ? כלומר להטעות את הצרכן ?או בדיקה שגויה ?
פורסם 2004 בנובמבר 1921 שנים זה לא משנה מה הסיבה לזמני התגובה הגבוהים, השורה התחתונה היא שבמסך זה הנתון הזה לא טוב. ד"א, אני פרסמתי את הביקורת.
פורסם 2004 בנובמבר 1921 שנים מנטלי , כשאתה אומר שפירסמת את הביקורת , האם אתה מתכוון לביקורת הזאת ? http://www.xbitlabs.com/articles/other/display/response-8.html האם אתה כתבת אותה . ? בנוגע לשאלה תהיה בטוח שהמסך הזה לא עולה 5000 ש"ח במחיר מחירון שלו , ושהוא לא 12 ms , ולא בעל רמת ניגודיות של 1:550 .
פורסם 2004 בנובמבר 1921 שנים יש הבדל בין לכתוב אותה לבין לפרסם אותה כאן. את הציניות שלך אנא שמור לחבריך. הערה מיותרת לחלוטין.
פורסם 2004 בנובמבר 1921 שנים מצטער אך חל פה בילבול , חשבתי שאתה זה שכתב את הביקורת , ורציתי לאמת זאת , סליחה אם פגעתי בך
פורסם 2004 בנובמבר 2121 שנים מחבר אז בגדול המסך הזה הוא מרמה אחת גדולה ? למה הם רושמים 12 MS שזה לא ? וזה בעצם 16 זה להטעות את הצרכן במכוון, אתם לא חושבים שאפשר לארגן נגדם תביעה על זה או משהו ??
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.