ספקים של חומרה... - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ספקים של חומרה...


IG

Recommended Posts

אני רוצה לקנות ספק (של 420W) וכרטיס מסך (R9800P) בחו"ל, ואני רוצה לדעת איזה חברות יש להן אחריות בינלאומית, שמכובדת גם בארץ, ואם כדאי לי בכלל לקנות את החלקים האלה בחו"ל.

תודה :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

א. אין מכס. לרוב חלקי המחשב המס הוא מע"מ בלבד של 17%. אגב, גם אם תיכנס לחנות באירופה או בארה"ב תשלם מע"מ - באירופה כ 20% ובארה"ב בין 5-12%. היתרון בקנייה באינטרנט בארה"ב הוא שאין מכס - אבל לישראלי הממוצע מאוד קשה לקנות באינטרנט בארה"ב כי רק חלק קטן מהחנויות מקבלות כרטיסי אשראי ישראליים (בד"כ אלה היקרות) וכי המשלוח צריך להתבצע ע"י שליח למקום בו אתה נמצא באותו רגע (לעומת זאת יש שירותים כמו mustop, שהשתמשתי בהם בזמנו אבל המחירים עלו מאוד מאז). אם קונים מוצר בפחות מ 50$ כולל הובלה אז אין מכס. אולי הספק כח שלך יכול לעלות ככה.

ב. אין אחריות. גם מוצרים שעליהם יש "אחריות בינלאומית" כמו לפטופים של חברות רציניות, מאוד מאוד קשה לקבל עליהם שירות מהיבואן בארץ, שמודיע שהוא לא קשור לחברה האם ונותן אחריות משלו רק אם אתה קונה אצלו. המצה בארץ קשה מהבחינה הזאת. בכל מקרה על חלקי OEM בד"כ אין אחריות, וחלקי RETAIL יותר יקרים משמעותית. כדאי לקנות רק דברים אמינים מאוד כמו . בכל מקרה אפשר לברר אצל היבואנים ספציפית - או לשאול את היצרן (תשובה של היצרן לא בהכרח תחייב את היבואן)

ג. אני קניתי לפני כ 4 שנים כרטיס מסך מ outpost.com דרך הרשת, שילמתי כ 250$ + מע"מ כולל הובלה. כרטיס המסך הזה עלה בארץ בזמנו 350$. 100$ הפרש למוצר אמין (של creative) היו שווים לי את האחריות. גם קיבלתי אותו יותר מהר ממה שלחנות טיפוסית חסרת מלאי היה לוקח לספק לי אותו. לעומת זאת הייתי צריך לפקסס להם צילום של כרטיס האשראי שלי ולדבר איתם בטלפון כדי שהם יאמינו שלי שזה באמת אני - אולי המצב השתפר מאז.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תגיד לו שיחפש טוב בברוקלין(כל הרוסים שם) ותגיד לו שילך לאזור קצת פחות עשיר החלקים יהיו עוד יותר זולים

אם הוא לא ימצא שם כלום שיחפש במנהטן

יש גם אחלה מקום שניקרא ברייטון ביצ` גם שם יש מקומות טובים לקניות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם הדוד שלי לא בדיוק נולד בארה"ב... והוא מכיר שם את המקומות הזולים...

פתחתי את הת'ראד הזה כדי לשאול עם כדאי לי בכלל לקנות את הרכיבים דרכו, ואם תהייה לי אחריות עליהם גם בארץ. בינתיים לא קיבלתי תשובה ברורה :-\

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא תיהיה לך אחריות

תאמין לי שעם החומרה תישרף אתה תיצטרך לישלוח אותה לשם

בסופו של דבר זה יצא ככה שזה יהיה יותר יקר מליקנות בארץ

אם אתה רוצה ליקנות משהו בחול

תיקנה כאלו דברים שלא נותנים עליהם אחריות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לעומת זאת הייתי צריך לפקסס להם צילום של כרטיס האשראי שלי ולדבר איתם בטלפון כדי שהם יאמינו שלי שזה באמת אני - אולי המצב השתפר מאז.

:( לא, המצב לא השתפר.

הזמנתי ציוד מDangerden ושילמתי עם , ולאחר שהחיוב כבר ירד מכרטיס האשראי וגם מחשבון הבנק(!) שזה קורה תוך יומים שלושה, אני מקבל אימייל לשלוח להם צילום של כרטיס האשראי שלי+צילום ת. מזהה.

כמובן שחטפתי עליהם קריזה, הרי הכסף כבר ירד לי מחשבון הבנק, ואם הייתי איזה גנב?

קודם כל מחייבים ואז מבקשים שתוכיח להם שהכרטיס שלך?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רגע: דו שלי יגיע לארץ לשבועיים בערך, אני אתקין את החומרה תוך כמה ימים, ואני אחרוש עליה די הרבה שעות. אם לא תהייה בעייה עד שהוא יעזוב, יש מצ שיקרה משהו אחרי כמה ימים?

ומתי מחירי הR9800P יורדים?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...