האם הייתם קונים מארז שעבר מודינג? - אוברקלוקינג וקירור - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

האם הייתם קונים מארז שעבר מודינג?


אורח athlon

Recommended Posts

השאלה שלי היא כזאת, בהרבה מקמות בעולם אנשים קונים פשוטים, עושים להם ובסוף מוכרים אותם במחיר של רווח קטן על ההשקעה במארז והמאווררים.

השאלה שלי היא האם אנשים בארץ יהיו מוכנים לקנות מארז MIDI לדוגמא שעבר או מארז FULL TOWER שקדחו לו מקומות למאוורי 120 מ"מ ו90 מ"מ במקום המקומות של ה80...

האפשרי הוא הדבר? או שמה רק עושקי קברים קונים חלקי מחשב יד שנייה, והם כמובן יורידו את המחיר של המארז למחיר של פקק קקולה ממיחזור...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני חושב שזה תלוי בבן אדם ויש לשפוט כל מקרה לגופו.

אני, למשל, לא הייתי קונה מארז שעבר ע"י מישהו אחר כי לדעתי, עושים לבד או לא עושים בכלל.

מצד שני, ישנם הרבה אנשים שישמחו לקנות מארז מאורר ומעוצב במקום לעבוד קצת ולהכין כזה בעצמם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פבל העלה את השאלה הזאת בעבר, והתשובה המרכזית הייתה תלוייה במחיר...

אני אציג את זה כך, אני קונה מארז ב300 ש"ח. משקיע לו במאוורים נוספים משהו כמו 200 ש"ח, קודח אותו קצת משפצר אותו ורוצה למכור אותו ב600-650 ש"ח. כמו שאני מכיר את הישראלים הם יגידו שהם לא מוכנים לשלם יותר מהמחיר של המארז בחנות, וגם אז לפחות 40 אחוז פחות כי מדובר במארז "משומש".

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קודם כל בארץ אין תרבות של , כל מי שמתעניין במודינג כבר עשה אחד לבד, השאר לא יסכימו לשלם כסף עבור זה מכיוון שזה לא יותר מתחביב.

מעבר לכך בארץ לא יקנו כי אי אפשר לסמוך על זה שהמודינג יהיה איכותי ומקצועי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ath£on - אני בשמחה הייתי מסכים לקנות ממך את המארז הזה , אבל רק בתנאי אחד , שתדגים לי בקצרה לפני שאתה מביא לי את המארז (תמורת תשלום) איך עשית את זה (אני יודע שיש מדריכים מצויינים , אבל תמיד ניסיון אישי יותר טוב) בשביל שאני אדע איך עושים את זה ובפעם הבאה אני יעשה את זה לבד (אני רוצה לעשות אבל אני לא כל כך יודע , המדריכים באתר מצויינים , אבל כל פעם שאני מנסה רועדות לי הידיים)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...