בעיה בXP PRO - Windows - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בעיה בXP PRO


gooz

Recommended Posts

דבר ראשון שלום :hi:

הבעיה היא כזאת : יש לי שתי מערכות הפעלה במחשב אחת ME והשניה PRO לפני כמה זמן ההחלטתי לעבור לXP רציתי לעשות לה תקופת ניסיון אצלי לפני שאני מוחק  את מערכת ההפעלה הישנה החלקם קוראים לה "מערכת הבלהות" שהיא ME כמה בעיות היא עשתה לי במשך 3 שנים חבל על הזמן אבל איך שהוא היסתדרתי איתה.התקנתי את הXP באחת המחיצות מתוך 3 שעל אחת מהן מותקנת המערכת השניה .

בכל מקרה הבעיה שנוצרה לי בXP היא שאחרי תקופה של יום יומיים של עבודה אחרי שאני מתקין כמה תוכנות בסיסיות וכדומה זה קורה אני לא יכול להיכנס לTASK MANAGER אני כמעט לא יכול להפעיל שום דבר והכי מטורף זה שאני נכנס לתיקיית המחשב שלי זה עושה את פנס החיפוש וכאילו לא מוצא כלום עשיתי כבר פירמוט 4 פעמיים חח כמובן רק למחיצה שבא התקנתי את הXP.את שתי המחיצות האחרות השארתי.והבעיה חוזרת פחות או יותר באותה מתכונת ופשוט כלום לא עוזר ומה שיותר מפליא זה שME עובד כמו שהוא עבד לי עד עכשיו,אבל עכשיו אין לי אפילו את הME כי שידרגתי מעבד וזיכרון פנימי ושני מערכות ההפעלה לא עבדו אחרי השידרוג אז הייתי צריך לפרמט ואני שוב פירמתי רק את המחיצה שבה מותקן הXP ואחרי הפירמוט והשידרוג מחשב הכללי הזה כיוון שהME היה מושבת ולא עבד המערכת עבדה מצויין כמה ימים וזה תקופת הזמן הכי ממושכת שזה עבד ככה נהדר......עד היום :\

הבעיה חזרה בדיוק באותה מתכונת ועכשיו אני כבר באמת חושש כי הME מושבת לחלוטין :\ ואני כבר לא בטוח שזה בגלל שיש לי שתי מערכות הפעלה.

מישהו נתקל פעם בבעיה הזאתי? או יודע מה הפיתרון? האם זאת יכולה להיות בעיה של חומרה? ואם כן איזה חלק? כי את המעבד הלוח אם והזיכרון החלפתי והבעיה נשארה אותו דבר..כמובן לא החלפתי בגלל זה פשוט זה בא באותה תקופה.

אני יכול אולי להביא דוגמה מתי זה קורה פחות או יותר :למשל יש את הבאר הזה של כל חלון בווינדאוז למעלה שבתוך הבאר יש את החץ שכאשר לוחצים עליו נפתחת גלילה ששם מופיעים כל הכוננים וכמה תיקיות בסיסיות זה כמו בבאר כתובת האינטרנט שבאקספלורר שכאשר לוחצים על החץ שמופנה למטה גלילה של כל האתרים שהייתם בהם בתקופה האחרונה.וגם למשל שאני רוצה לשלוח קובץ ונכנס לסייר של התיקיות.בכל המקרים האלה פיתאום החלון או התוכנה נתקעים אני לא יכול להפעיל את הTASK MANAGER וגם לא יכול להיכנס לשום תוכנית אפילו לא לתיקיות רק לדברים שהם כבר פתוחים ובהם לא נוצרה הבעיה כמו אייסיקיו אקספלורר פתוח וכדומה.ואז בעיקרון אני צריך לעשות ריסט והבעיה חוזרת כנראה שאני עושה משהו שקשור לפעולות שגורמות לבעיה וזה כנראה דבר בסיסי כי זה קורה בערך אחרי כמה דקות או מקסימום חצי שעה של עבודה ולא משנה איזה אפילו הפשוטה ביותר על המחשב.

מקווה שיש אנשים שיודעים על מה אני מדבר כי אף פעם לא ניתקלתי בכזה דבר :\

תודה רבה :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה על התגובות אבל בכל זאת יש לי אנטי ווירוס וכמה תוכנות להסרת ספיי וור כמו AD וSPYBOT וגם הורדתי את העידכונים של מיקרוספט ופשוט נראה לי שזה לא זה כי זאת אותה בעיה שחוזרת על עצמה כבר אחרי 4 פירמוטים והיא באותה מתכונת :\

אני אנסה לפרמט את הכונן של הווינדאוז ME ולשים שם ונראה מה יהיה שיהיו לי שתי מערכות של במחשב במקום אחת של ME ואחת שלXP אולי זה יעזור :\ אני מקווה..

ושיניתי את הכותרת :)

תודה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...