עבור לתוכן

אני ופנדה (או בשם אחר : חכמים , תלמדו מנסיונם של נפגעים)

Featured Replies

פורסם

נוריות האזהרה הראשונות בקניותי בפנדה ושהתעלמתי מהן :

1. היכרותי הראשונה עם פנדה הייתה עדין במקומם הישן,הזמנתי גוף קירור של זלמן ולאחר זמן מה נאמר לי שיש אותו במלאי, אני בדרכי מהצפון לדרום, נהגתי לקחת באופן אישי את הציוד שאני קונה בפנדה וניגשתי אליהם שם המוכרת אמרה לי כי יש טעות והוא לא במלאי, עזבתי אותם, שבוע לאחר מכן התקשרתי שוב ושוב נאמר לי כי יש אותו במלאי (וכך גם היה מדווח באתר שלהם) שוב נסעתי לשם בסוף היום ושוב המוכרת בדקה ואמרה לי כי יש טעות והמוצר כבר לא במלאי, כמעט כבר עזבתי, אבל לפני זה התעניינתי אצל אחד הטכנאים לגבי ביצועיו של גוף קירור אחר ואיך שהוא התגלגלנו לעניין הגוף של זלמן אותו חיפשתי, קח אותו הוא אמר לי ואז עניתי לו שזה מה שאני מחפש אבל אין במלאי, מה אין במלאי הוא זרק לי ? יש קופסה שלמה למעלה...והביא קופסה עם כעשרה גופי קירור אותם חיפשתי ושזה נמצא במלאי מאז שהזמנתי אותו לפני כשלושה שבועות.

2. במקרה השני הזמנתי מארז של אנטק (3700).

קבלתי אותו כשהאריזה פתוחה , בבית התברר שחסרים חלקים של המארז כמו ברגים, הלוגו של אנטק ולשונית הנעילה של הדלת שבורה.

דברתי אתם בטלפון ובקשתי שישלחו לי את החלקים החסרים פלוס דלת.

הבטיחו לי שיתקשרו אלי כשיקבלו,אך שום טלפון, (בכלל, תמיד אמרו לי שיחזרו אלי בטלפון ( רשמו את הטלפון שלי) אבל זה לא קרה מעולם.)

התקשרתי מדי שבוע והסיפור חזר על עצמו, כשהם יקבלו את החלקים הם יתקשרו אלי וזה לדבריהם יקרה בקרוב.

מיותר לציין שמעולם לא קבלתי טלפון ולא את החלקים.

3. בהזדמנות אחרת קניתי ציוד עבור מחשב שלם עבור חבר, בהרכבה התברר שהסקנדרי של בקר הIDE- לא מזהה את כונן הסידי רום, החבר נאלץ לנסוע לקיסריה שם אמרו לו שהלוח ייבדק והוא התחייב על דמי בדיקה של 110 ¤, לאחר כשבוע הוא חזר לקחת את הלוח והטכנאי טען שהלוח תקין, החבר נאלץ לשלם את דמי הבדיקה כדי לקבל את הלוח בחזרה, כשהרכבנו אותו מחדש התברר שכעת גם הפרימרי תקול והלוח לא מזהה שום כונן.החלטתי לקחת את הלוח וללכת בעצמי לפנדה (כל זה אחרי עשרות טלפונים והתייחסות מעליבה של הטכנאי) בקשתי ממנו להיות נוכח במקום בזמן הבדיקה אחרי הרבה וויכוחים הוא התרצה הרכיב את הלוח והתברר שצדקנו והלוח תקול.

כעת נאלצנו לחכות עוד שבועיים עד שנקבל לוח חדש , אני עברתי בדרכי ולקחתי את הלוח החדש אבל לא לפני שנאלצתי להתווכח עם אורלי על החזרת דמי הבדיקה (לשאלתי האם זה הוגן לדרוש דמי בדיקה במקרה זה היא ענתה לי : אתה לא תגיד לי איך לנהל את העניינים)

איך לוקח להרכיב מחשב ב- 9 שבועות:

4.במקרה הרביעי (והאחרון לגבי) הזמנתי ציוד (בערך כולל של כ-7000 ¤) עבור מחשב ונאמר לי כי הציוד יסופק עד כ- שבועיים.

אספקת הציוד לקחה כ- 6 שבועות ! ולא שמדובר במחשב עם פריטים מיוחדים. (במקביל התברר לי שלו הייתי קונה חלק מהפריטים שעיכבו את ההזמנה אצל נוגה הציוד היה מסופק לי תוך יום יומיים !)

הרכבתי את המחשב והתברר לי שהדיסק הקשיח תקול.(די התפלאתי שהדיסק הקשיח ( 200 GB) נמסר לי ע"י המחסנאי לא באריזה שמגנה עליו ושאלתי אותו על כך והוא ענה לי :כך זה מגיע.

החזרתי את הדיסק לטכנאי בפנדה (התחייבות לבדיקה 110 ¤ וכו')

משך שלושה שבועות מתברר שדיסק לא מגיע ופנדה גם לא מצלצל...

עשרות טלפונים לטל הטכנאי (שלא מוכן לדבר אתך לפני השעה 12..) ואחר כך עונה באופן מעליב.

הבעיה הייתה כפי שהם אמרו לי שאין ליבואן את הדיסק במלאי (במקביל התברר לי שוב, שאצל אחרים אני מקבל את הדיסק במקום !)

בשלב מסוים נאמר לי שיש את הדיסק אצל היבואן וכעת השליח צריך להביא אותו , זה לקח לו שבוע, התברר לי מאוחר יותר כי השליח מבקר כל יום אצל היבואן, אבל כל פעם שכח מי שהוא להגיד לו להביא את הדיסק הספציפי הזה.

שוב, כל זה אחרי עשרות טלפונים והתנהגות מתנשאת של הטכנאי הראשי.

בקיצור, לקח לי כ-9 שבועות ! עד שהעמדתי את המחשב מופעל.

הקש ששבר את גב הגמל היה הזיכרון .

ביצועיו אצלי באובר קלוק עוררו ספק לגבי נתוניו הטכניים, הוא נבדק על ידם והם טענו שהכל בסדר.

שמתי אותו בצד והשתמשתי בזיכרון אחר שהיה לי ושהיה מצוין.

כעת רציתי לחזור ולהשתמש בו , דרישתי מפנדה (מיכאל ) כי יביאו אסמכתא מהחברה לגבי הפרטים הטכניים של הזיכרון ואופן הזיהוי שלו ע"י תוכנות הבדיקה השונות ואני אסתפק בזה, דרישה זו נענתה בשלילה ע"י מיכאל (שהתייחס בספקנות לידע שלי באובר קלוק, למרות שהבטחתי לו שמספר המחשבים שהרכבתי בימי חיי ועשיתי להם אובר קלוק, הם כמספר השערות שעל ראשו...)

בקשתי לדבר עם אורלי אך סוננתי ע"י מוכר אחר שחקר אותי לגבי פנייתי וענה לי כי המנהלת אורלי לא מוכנה לדבר איתי בעניין.

אני שוקל פנייה למשטרה, או תביעה משפטית כנגד החברה.

  • תגובות 54
  • צפיות 2.5k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

אני חייב להתייחס בקשר לכך שאם המנהלת לא מעוניינת לדבר איתך זו זכותה...ואתה תסיק את המסקנות לבד :nixweiss:

פורסם

מה שמדהים אותי זה למה חזרת אחרי הבלאגן הראשון?

פורסם

בכל מקרה - אני קניתי מערכת מחשב מפנדה לפני כ3 חודשים, ואני מרוצה :D

פורסם

תוך כמה זמן קיבלת אותה?

פורסם

במקום להגיש תלונה במשטרה שלא יצא מזה כלום...

אולי תלך אם עוד כל מיני אנשים לא מרוצים לתכונית כמו כלבוטק והתוכנית של אמנון לוי לפחות מזה יצא משהו.....

פורסם

כסף על בדיקה?

אצל זיגזג לא משלמים על בדיקה ושרות מעולה אני חייב לציין!

שמעתי מלא מקרים כאלה על פנדה שרצו לתבוע אותם בסוף אבל לא שמעתי על אף אחד שבסוף עשה את זה

פורסם

באמת גם אני חושב שצריך שראפי גינת יבדוק את העיניין כי זה מסריח ואתה לא הראשון שכותב את זה .

הכי אני מתפלא ממך שלא למדת מהטעויות שלך ושחזרת כל פעם מחדש לאותה חנות וקנית מהם שוב ושוב וכל פעם קיבלת חרא

פורסם

זה לא דובים זה חזירים :lol:

פורסם

אני מסכים איתך מאוד שעניין לא בסדר ושמשהו פה מסריח. הייתי פונה לעיתונות או כמו שאמרו פה לטלויזיה.

מה שעוד לא הצלחתי להבין זה למה אתה ממשיך לקנות שם כשיש חנויות אחרות שמציעות מחירים דומים ושירות פי 1000 יותר טוב ?

בכל מקרה אני מקווה שהכל יסתדר לטובה

פורסם
תוך כמה זמן קיבלת אותה?

חיכיתי משהו כמו 8 ימי עסקים, ואז התקשרתי והוספתי עוד כמה פריטים, והלוח שלי היה חסר ליבואן, אז סה"כ לאחר הזמנה מחודשת עם הפריטים החדשים - 10 ימי עסקים ....ודווקא השליח בא ביום שישי חחח  :nixweiss:

פורסם

תסלחו לי חברים אבל קודם כל.

הבחור קנה שם 4 פעמים סימן שהוא היה מרוצה - כנראה בפעם האחרונה משהו לא הסתדר לו ועכשיו

הוא סתם משמיץ.

אין פה שום דבר מסריח.

1.הבחור קנה מאוורר בפעם הראשונה וקיבל אותו - האינטקס שלהם למכור לא להחביא.

2.נראה לכם שמישהו היה מקבל מארז שבור משאיר עשרות טלפונים ואחרי זה מבצע 2 קניות ???

אם יש פה משהו מסריח זה הטענות המוזרות שלו.

3.לגבי הלוח , זכותה של חנות לקחת דמי בדיקה על מוצר שהגיע בטענה של תקול ובסוף נמצא תקין.

4.המקרה האחרון הכי מצחיק - הכונן מגיע ללא אריזה כל משתמש בפורום יודע את זה.

הוא מגיע באריזה אנטי סטטית בצורת OEM.

הטענה שלך של הזיכרון הכי בכלל לא מובנת - האם קיבלת את סוג הזיכרון שהזמנת ?

אם כן ואתה לא מצליח להגיע לתיזמונים שהזיכרון צריך לעבוד בהם מה הקשר לפנדה ??? הם מייצרים את הזיכרון

תשלח מייל לחברה עם התצורה של הלוח שלך ותקבל תשובה טכנית.

זכותה של המנהלת לנהל את החנות בצורה הטובה ביותר.

יש להם שירות לקוחות ומעבדה שעושים עבודה נפלאה ובכל מקרה מפורסם באתר שלהם המייל הישיר של בעלי החנות

בכדי שתוכל לפנות אליהם ישירות.

ולא חברים אני לא מפנדה, כבר האשימו אותי פעם אחת בזה - אני פשוט לקוח מרוצה שקונה שם שנים.

ומכיר את האנשים והצוות.

גם לקוחות מותר להם להיות הוגנים לפעמים, ואנחנו בתור משתמשי פורום צריכים להבין מתי יש מקרה אמיתי של בעיה

ובטח לא לאמץ בעיניים עצומות כאילו הדברים שכל גולש אנונימי פה הם בדיוק כפי שקרו .

וצורת ההתלהמות של חלק מהאנשים פה כבר גרמה נזקים לבעל האתר הזה.

מצטער הסיפור הזה נשמע לא אמין ולא רציני.

פורסם

גם זה הודעה ראשונה שלו אז גם מוזר שבהודעה הראשונה שהוא כותב הוא ככה משמיץ את פנדה, אבל עדיין לך תדע אולי זה נכון כי זה לא המקרה הראשון ששומעים עליהם

פורסם

זה יותר ממוזר.

ואני לא מבין מה אנשים מצפים.

פנדה קיימים בשוק משנת 1998 כבר 6 שנים.

ברור שיהיו מספר לקוחות לא מרוצים זה הגיוני חלקם בצדק וחלקם לא.

חנויות רבות באו והלכו בתקופה הזאת - פלונטר,סימפלטק, PCH ועוד

יציבות של חנות זה גם דבר מאד מאד חשוב שלקוח צריך - הרי ברגע שחנות סוגרת אין כמעט מי שיממש אחריות שלה.

חוץ מזיגזג שהיא חנות מדהימה ואיכות שירות מעולה - אבל המחירים גבוהים יחסית שלא לדבר על מבחר מאד מצומצם שלה.

לגבי נועה הם חדשים בשוק, עוד לא הספיקו להיות להם החזרות וגם להם יש לקוחות לא מרוצים - הכל עניין של זמן.

כבר ראינו - במיוחד בפורום הזה איך מכתירים חנויות בכתר זהב ואחרי חצי שנה מכתירים חנות אחרת.

פורסם

שמע, אם מה שהוא מספר נכון, זה חמור ביותר.

לא יתכן שיש תקלה בלוח ומבקשים 110 שקל לבדיקה. ואם יש תקלה? אז הוא יקבל 110 שקל פיצוי על עוגמת הנפש? יש אחריות על הלוח, ובדיקה אמורה להיות מגולמת לתוך מחיר האחריות. לא שמעתי אף פעם על דרישה מגוחכת כזאת.

לא יתכן שבן אדם יבקש מפרט של רכיב שהוא קונה ולא יקבל.

לא יתכן שבן אדם מקבל מארז פתוח וחסר ובמקום התנצלות אפילו טלפון לא יחזירו לו.

לא יתכן שבן אדם יחכה לרכיב באחריות שבועות ואפילו ימים. אפילו KSP מחליפים על המקום.

לא יתכן שאנשים יזמינו מפרט ויחכו 9 שבועות או אפילו 8 ימים למחשב.

יש לא מעט חנויות חוץ מזיג זג שנותנות שרות נורמלי.

אם מה שכתוב פה, ומה שקראתי ממשתמשים אחרים נכון - אז זה חרה של שירות. צ'טער - אני לא הייתי קונה שם בורג. שרות לא נמדד כשהכל בסדר. שרות נמדד כשיש תקלות.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים