עבור לתוכן

רוצה לשפר את המערכת קירור מיים עם רדיאטור חדש יש המלצות??

Featured Replies

פורסם

אני רוצה להוסיף רדיאטור נוסף למערכת קירור שלי יענו רדיאטור של רכב או אופנוע או לא יודע מה אבל מה שכן יש לי 6 מאווררים של 120 חזקים ושקטים

אז אני מחפש הצעות לאיזה רדיאטור לשים במחיר כמובן לא מטורף 300-400

תודה..

  • תגובות 35
  • צפיות 1.6k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

תעשה סיבוב קטן ב www.emp.co.il ....

הראדיאטורים שם מאוד איכותיים ולא תתאכזב אם אתה מוכן להשקיע

פורסם
  • מחבר

אתה רוצה להגיד לי שרדיאטור מ emp בעיקרון רדיאטור מהסגינון הזה יקררו יותר את המיים מאשר רדיאטור של רכב עם איזה 5 מאווררים של 120???

פורסם

לא אבל הוא ייתן לך יחס של מקום לעומת הורדת הטמפ' הרבה יותר טוב והוא גם מותאם לכך .... ולא רק שבראדיאטור שתקנה ככה אתה צריך עוד להרכיב צנרת שתתאים לך ולבדוק שכול הראדיאטור ( הצנרת עצמה בתוכו ) אטומה ויכולים לדפוק אותך שם ...

וכול הזמן שאתה תבזבז על בדיקות מודינג וחיפוש יסתכם לך במחיר הזה...

פורסם
  • מחבר

בעיקרון קיבלתי הצעת מחיר לרדיאטור חדש מהקפוס של פורד פיאסטה 2004 לא משנה בכול מקרה במחיר של 350 שקל ולא ניראה לי שהיא לא תהייה אטומה ובנוסף לכך שאת המתאמים כבר יש לי אבל הקטע שלי זה לא העבודה הארוכה וכו וכו הקטע הוא שאני רוצה להוריד את הטפרטורה שלי ככול האפשר..

עכשיו השאלה אי העם רדיאטור של רכב (חדש.) עם איזה 5 מאווררים של 120 יקרר לי יותר טוב או שאולי עם אני יקנה שני רדיאטורים מ emp הכי יקרים וטובים שיש להם שם (160 שקל חתיכה פלוס מישלוח) עם שני מאווררים של 120 ממ לכול רדיאטורים יקרר יותר טוב בקיצור מי שלא הבין אז השאלה היא מה יותר טוב..

1 רדיאטור של רכב חדש עם 5 מאווררים של 120 ממ

או שאולי

2 רדיאטורים מ emp שכול רדיאטור מקבל 2 מאוורים של 120

הסכום הוא אותו סכום יוצא.. רק מה יתן יורת ביצועים??

תודה........

פורסם

אני חושב שקודם תתחיל מראד אחד מ EMP ( או HC או BIX ) ותראה את השיפור (לדעתי חייב להיות שיפור מסויים ) אם תחליט שאתה רוצה עוד לשפר תיקח עוד אחד ....

ד"א מה המע' הקיימת שלך ?? ( תמונות יעזרו מאוד )

פורסם
  • מחבר

בעיקרון זה ברורר שיהייה שיפור השאלה היא כמה שיפור???

כאילו קודם כול בדוק אני יקח שניים במידה ואני יחליט על רדיאטור של emp כי עם כבר קונים אז נקנה שייה כמו שצריך אז לפי מה שאתה אומר אז עדיף רדיאטור של מערכת קירור של מחשב מאשר רדיאטור של רכב??

ומה הכוונה hc או bix ??

פורסם

1. נכון

2. HC - heatercore

BIX - black ice Xtreme

פורסם
  • מחבר

אוקי...

ואיזה מבין השניים מומלציץ יותר לדעתך??

פורסם

תלוי מאוד איזה דגם מול איזה דגם אתה משווה ....

עריכה:

את כול מה שאני אומר לך זה מתוך היגיון בריא ובניסיון לעזור ואם לא יהיה שיפור מסויים אל תבוא אח"כ ....

פורסם
  • מחבר

בו נגיד ככה על איזה דגם אתה ממליץ??

כמו כן אני מעוניין לדעת מה אתה אומר על הרעיון הבא...

אני מתכנן לקנות בלוק קירור לציפסט או לכרטיס מסך או אפילו לשניהם ניראה בכסף... ולעשות ככה..

יש לי משאבה של 2000 ליטר בשעה של אקוריום מחבר אותה את שני הרדיאטורים מemp פלוס בלוק קירור של tt מהערכה שיש לי ה aquarius 2

ועם שלושת אלה לעשות קירור למעבד שקמובן המשאבה והרדיאטורים נימצא מחוץ למאררז..

עכשיו חוץ מזה אני מיתכוון לקחת את הרדיאטור של הערכה המקורית לשים לו את האקס בלואר 2 (3400 rpm) ולקחת את המשאבה של הערכה ובנוסף לקנות בלוק קירור לציפסט או לכרטסי מסך או אפילו שניהם שוב תלוי בכסף... ובבמה שאתה ממליץ.... ואז לעשות מערכת קירור נוספת שהיא תהיה פנימית הכוונה בתוך המארז (tt v2000d) וככה למעשה יש לי שני מערכות קירור לכול דבר (1 למעבד ו1 לציפסט ולכרטיס מסך נירא כבר..) וכך גם חום המעבד לא משפיע על הטמפרטורה של הציפסט או הכרטסי מסך..

מה אתה אומר על הרעיון??

יש לך אולי רעיון לשיפור??

תודה..

פורסם
  • מחבר

כול העיקרון בבלגן הזה הוא לשים כמה שיותר דברים על קירור מיים וככה להוריד את כמות המאווררים שמארז ולהפחית את כמות הרעש (כי מי יודע אולי בהמשך אפילו בלוק קירור להרד דיסק ואז אני לא יצטערך בכלל מאווררים חוץ מאשר לרדיאטורים...)*

פורסם

רדיאטור של אוטו עדיף פי כמה מאשר איזה רדיאטור קטן שנכנס במארז. אם אין לך בעיה של מקום אז לך על זה חבל לבזבז מאות שקלים על רדיאטורים קטנים.

חבל לעשות שתי מערכות קירור מים. לדעתי עדיך אחת טובה אולי עם שתי משאבות כדי שפחות חום יעבור בין רכיבים

פורסם
  • מחבר

רדיאטור של אוטו עדיף פי כמה מאשר איזה רדיאטור קטן שנכנס במארז. אם אין לך בעיה של מקום אז לך על זה חבל לבזבז מאות שקלים על רדיאטורים קטנים.

חבל לעשות שתי מערכות קירור מים. לדעתי עדיך אחת טובה אולי עם שתי משאבות כדי שפחות חום יעבור בין רכיבים

אתה יכול להסביר לי מה הכוונה מערכת אחת טובה כאילו איך לחבר מה למה וכו וכו ואל תשכח שיש משאבה אחת של 2000 ליטר בשעה לעומת השנייה של tt שהיא משהו כמו 30 ליטרר בשעה

אז איך אני יחבר שני משאבות 2 רדיאטורים (אחת של הערכה ושל רכב או אולי שנייים נוספים מemp )

בלוק קירור של מעבד

בלוק קירור של ציפסט

ואולי גם בלוק של כרטיס מסך??

ועם יהיה חשק אז גם להרדיסק חח

ושכול זה יעבוד יותר טוב מאשר שתי מערכות ניפרדות תודה...

פורסם

ככה :

קודם כול המחירים התעדכנו ב EMP אבל עדיין נשארו דיי נורמליים

לשים לדעתי קירור בצ'יפסט זה אחד הדברים הדביליים שקיימים בעולם הזה ... כי הכמות חום שהמעבד והכרטיס מסך היא עצומה לעומת החום שפולט הצ'יפסט והוא עוד יכול להתחמם מזה!! ולכן עדיף יהיה להשאיר אותו על קירור אוויר פאסיבי .... או עם איזה מאוורר של 40*40 ב 7 וולט ...

2 מע' לקירור מים גם אני חשבתי על זה פעם אבל זה היה מאוד יקר ולא ראלי ...

אם יש לך כבר משאבה אחת של 2000 ליטר שעה( מה הגובה הMAX שלה ? ?) זה כבר צעד ובלוק יש לך אתה יכול לקנות את בלוק המתאים למעבד שלך ובלוק לכרטיס מסך וליצור מע' רגילה שתיתן תוצאות מהממות במינימום רעש

לדעתי ה HC הכפול יתן תוצאות מאוד טובות ביחס למחיר שלו ובלוק כיד הדימיון שאתה יכול ...

ותשתדל להיות באמת עם משאבה אחת כדי להכניס כמה שפחות חום למע'

ואגב רוב הראדיאטור ( עד כמה שידוע לי ) עשויים מאלומיניום ( בעקבות המשקל הקל ) וההולכת חום שהם ממש לא משהו בהשוואה לנחושת...

ואם אתה מתעקש על לקרר את הצ'יפסט תהיה לי בריא ותבנה מע' פשוטה אל תסתבך כי סיבוכים יביאו אותך לתוצאות לא משהו

KEEP IT SIMPLE!!!

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים