עבור לתוכן

R9800XT VS X800PRO ???

Featured Replies

פורסם

סליחה!

בקיצור ל 9800XT מול המתחרים החדשים 6800\x800

יותר חלש , הכרטיסים של הדור החדש מהירים מהכרטיס כמעט פי 2 ולפעמים אפילו יותר...

תראה עם זה לא מספיק לך אז תמכור אותו באיזה 1200

ותראה איזה 6800\GT

עם זה מספיק לך אז אין לך מה להחליף אותו...

:D

  • תגובות 87
  • צפיות 3.8k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

אכן הGT6800. ואני דיברתי לTHEKON, שפרסם פה שאלה איפושהו. (בפורום)

טעות שלי, עשיתי ALT TAB תוך כדי שהגבתי בשני הת'ראדים, והתבלבלתי. סורי

הX800פרו יותר טוב מה9800XT, אבל עדיף לך את ה6800GT.

אל תמהר למכור את ה9800XT כל כך מהר.. אלא אם כן אתה באמת מוצא איזה פרייאר שיקנה אותו ב1200 (כשיש 6600GT מסתובב באותו המחיר)\

עריכה: ואגב, אני לא טחון, אם הייתי הייתי קונה את ה6800GT. אבל כיון שאני לא, אני אקנה בקרוב את ה6600. הבנאדם, התבססתי על זה שהוא אמר שהוא ישיג 2000 שקל, אז המלצתי לשים את ה6800GT כי לפי דעתי - ה6800 הרגיל, כרטיס שלא שווה עוד 500 שקל מעבר ל6600GT.

וגם, הבנאדם שאל על ה9800XT מול X800פרו. למרות שאכן עדיף 6800GT על שניהם, ב1על1 הספציפי הזה הX800פרו לוקח את ה9800XT.

פורסם

יש לי שאלה למי שיצא לו לעבוד עם הR9800XT ועם הכרטיסים החדשים: ההבדל בביצועים מורגש עד כדי כך ששווה להשקיע בשבילם עוד 500 ש"ח (פחות או יותר)?

לפני כמה חודשים "אפיק" פירסמה את הדרישות שיהיו למנוע החדש של אנריל ולפי מה שהם העריכו, ידרש כרטיס עם ג'יגה זיכרון כדי להפעיל את המנוע בצורה טובה, היום אין עדיין כרטיסים כאלה, ולפי מה שאני יודע הR9800XT ואפילו כרטיסים חלשים יותר, מספיק טובים לכל משחק שיש היום בשוק, וכנראה שלא יצאו משחקים שידרשו חומרה חזקה יותר מהR9800XT בשנה הקרובה (אנריל 3 אמור לצאת עוד שנה וקצת...) אז למה אתם לוחצים על כולם שישדרגו את הכרטיסים שלהם לכרטיסים החדשים? הרי בעוד שנה- שנה וחצי הם יצתרכו לשדרג שוב, מבלי שיצא להם לנצל את היכולות של הכרטיס שלהם...

אני חושב ששוק הכרטיסי מסך (ובכלל כול שוק המחשבים, עם כל הטכנולוגיות החדשות שנכנסות עכשו לשוק: DDR2, PCI-E, כל הסוקטים החדשים...) נמצא בתקופת מעבר, ושלא משתלם להשקיע בחומרה חדשה ויקרה.

פורסם

בפנדה יש 6800GT של ELSA ב2200

פורסם
  • מחבר

Yet, you still doesnt get it.

הוא לא ביקש לקנות כרטיס... הוא שאל למה הכרטיס שלו שהוא כרנאה הרבה יותר חלש עלה לו יותר ממה שאפשר לקנות היום את את האקסטי פרו..

ובמקום לענות על השאלה המסכנה, כולכם מתחילים לז**ן בשכל ולריב על פאנבוי פה פאנבוי שם..

הפורום ממש מתדרדר..  :-\

אז בקיצור היה אחד שענה לך בהתחלה... הכרטיס שאתה קנית הוא אומנם טוב, אבל בזמנו הוא היה הכרטיס הכי לא משתלם, מהסיבה שאיי טי איי הוציאה אותו בשביל לקחת את הכתר לכרטיס החזק מאנוידיה.

והוא גם היה הטופ..

היום האקס טי פרו לא הטופ, והוא לא אמור להיות הטופ, זה למה לא מוכרים אותו במחיר מופרז של "הכרטיס הכי חזק"

מבין? :)

אבל תתעודד יש לך אחלה כרטיס ואם תראה בחתימה שלי, מחשב ממש פשוט ואני משחק בכל משחק שאני רוצה אומנם לא על הכי הכי גבוה ועל רזולוציה בינונית, אבל בהחלט שחיק!

אז אתה יכול להיות שקט עם הכרטיס שלך..  ;) ועכשיו רק תלמד מהטעות שעשית, ואל תקנה את הטופ אף פעם.. לילה טוב, או עד שתקרא את זה בוקר/צהריים.. וואטאבר  :P

תודה, על התשובה,

רק לידע כללי, קניתי את הכרטיס כשמחירו עמד על 3500 ש"ח ולא קניתי אותו בגלל שהוא היה הטוב ביותר באותו זמן

אלא קניתי אותו כי השגתי אותו ב2000 ש"ח שזה 1500 ש"ח פחות ממחירו באותו זמן ובנוסף יש לי עליו אחריות לכל החיים. (לא שהוא ישאר יותר משנה וחצי)

בנתיים אני נהנה ממנו מאוד גם בDOOM3 וגם בFAR CRY וגם NFS UNDERGRUND אני רק מקווה שהוא יסתדר עם NFS UN החדש שיוצא חודש הבא.

ופעם הבאה אני אדע שלפני שאני קונה משהו, שאני לא הכי מבין בו, אני אתייעץ עם אנשים פה שמבינים יותר ממני (באותה תקופה חשבתי שאני יודע הכל על מחשבים ואפילו לא הכרתי את האתר).

מישהו יודע מה כל כך מיוחד בכרטיסי FIRE GL3?? אבא של חבר שלי קיבל אחד כזה לעשות עליו בדיקות מהעבודה (בנתיים חבר שלי עושה עליו את רוב הנסיונות)

אז תודה לכולם על העזרה. :xyxthumbs:

פורסם

FireGL מיעוד לעבודה בעיצוב תלת מימדי בעיקר בתוכנות כמו 3smax, maya וכו...

פורסם

אוקיי -

GT - למנועים מבוססים דום 3 (אופן ג'י.אל.)

X800 - למנועים מבוססי ה"ל 2 (דירקט איקס 9)

קשה לדעת לאן שוק המשחקים ילך, אך יותר סביר שלכיוון דירקט!

אז מה עדיף? X800 PRO (בתנאי שקונים אותו במחיר טוב - 2400+_). זה נכון שעכשיו ה-GT יותר טוב... אך בעתיד - אני בספק.

למי שאמר שכתבתי שטויות - זה בולשיט.

מה שכתבתי נכון. אז להבא - סייג חוכמה לשתיקה.

פורסם

אתה באמת כותב שטויות. תעיף לDooM3 תמיכה בUltra Shadow ה10800 יוביל, תעשה אותו בDX9 עם US ה6800 יוביל.

אז עדיף שאתה תשתוק, ותקרא אולי קצת חוכמה תכנס בך. ניובי מציק...

היתרון שהיה לnVidia פעם בOpenGL נבע מיתרון בכמות גדולה יותר של הרחבות, ושימוש נרחב במשחקים של הרחבת בלעדיות לנבידיה. היתרון הזה כבר מזמן לא קיים, אבל מה לעשות שמשחקי OpenGL אין הרבה ואלה שיש משתמש במנועים ישנים כמו לדוגמא quake3 שרץ טוב יותר על הכרטיסים של nVidia.

DooM3 הרץ על הכרטיסים של ATi יותר טוב ללוא פיטצר קטן בכרטיסים של nVidia שנקראה Ultra Shadow, זאת קרמאק אמר בעצםו.

משחקים מבוססים OpenGL2.0 כאשר יהיו כאלה, ירוצו יותר טוב על החומרה של ATi.

פורסם

אתה באמת כותב שטויות. תעיף לDooM3 תמיכה בUltra Shadow ה10800 יוביל, תעשה אותו בDX9 עם US ה6800 יוביל.

אז עדיף שאתה תשתוק, ותקרא אולי קצת חוכמה תכנס בך. ניובי מציק...

היתרון שהיה לnVidia פעם בOpenGL נבע מיתרון בכמות גדולה יותר של הרחבות, ושימוש נרחב במשחקים של הרחבת בלעדיות לנבידיה. היתרון הזה כבר מזמן לא קיים, אבל מה לעשות שמשחקי OpenGL אין הרבה ואלה שיש משתמש במנועים ישנים כמו לדוגמא quake3 שרץ טוב יותר על הכרטיסים של nVidia.

DooM3 הרץ על הכרטיסים של ATi יותר טוב ללוא פיטצר קטן בכרטיסים של nVidia שנקראה Ultra Shadow, זאת קרמאק אמר בעצםו.

משחקים מבוססים OpenGL2.0 כאשר יהיו כאלה, ירוצו יותר טוב על החומרה של ATi.

בנאדם! מה נסגר איתך?!?!?!?!?!!!  :kopfpatsch:

אתה לומד לקח?!?!?!  :nixweiss:

חלאס לדבר שטויות.... ותתחיל לקרוא תגובות שאנשים כותבים עליך פה ואולי סופסוף תבין שאתה מדבר כ"כ הרבה שטויות בכל הודעה שלך שאולי תחסוך מעמצך את הטירחה לכתוב אותם...

וגם להבא... משווים בין יכולות נוכחיות של כרטיסים ולא אם מעיפים את התכונה הזאת ואם לסבתא שלי יהיה גלגלים...

נכון להיום ה6800GT יותר טוב.. תשלים עם זה כברררררררררררררר

פורסם

אני לא צריך ללמוד לקח, ברגע שיהיו פה אנשים שיבינו את תוכן ההודעות שלי אני ישים עליהם זיין עד אז לא אכפת לי מה חושבים. עכשיו מה הGT קשור לפה עכשיו?! הבן אדם היה אידיוט והכליל ATI טוב לDX נבידיה לOGL אחלה בחלה אלא לא שטויות? לא אמרתי שום דבר שx800pro יותר טוב מGT. כל מה שאמרתי שהביצועים העליונים של סדרת ה6800 בDooM3 לא קשורים לעצם היותו בנוי לOpenGL. תריץ את FarCry על OpenGL הוא ירוץ יותר טוב על ה10800.

פורסם

משחקים מבוססים OpenGL2.0 כאשר יהיו כאלה, ירוצו יותר טוב על החומרה של ATi.

וכמה כאלה כבר יהיו?

בנתיים הרשימה של המשחקים שיתמכו ב- SM3.0 של ATI רק גודלת, רק בחודש - חודשיים האחרונים Half Life2 שהיה המשחק של ATi שיחק נגדה כאשר הכריזו שהוא יתמוך ב- SM 3.0

הנה חלק מהרשימה שתמשיך לגדול -

Lord of the rings: Battle for the middle earth, Stalker: Shadows of Chernobyl, Splinter Cell 3, Tiger Woods 2005, Vampire: Bloodlines, Tiger Woods 2005, Madden 2005, Driver 3.0, Grafan, Medal of Honor: Pacific Assault, Patched Painkiller and patched Far cry.

אני רואה פה חלק מהמשחקים הכי מצופים וגם די מצליחים אפ אפשר להגיד.

נלקח מפה - http://www.megagames.com/news/html/hardware/nvidiasm30listincludesh-l2.shtml

ומי שלא סומך על מגה גיימס, זה גם פורסם ב- The Inquirer.

פורסם

וSM3.0 עושה משהו? בפעם האחרונה שבדקתי הX800 בFarCry עם הפאץ של 1.2 שפתח את SM3.0 ואיפשר גם 2.0b הוביל.

ה3.0 לא מראה שום יתרון על פני ה2.0b. והרשימה של משחקים שיתמכו ב3Dc גם רק גודלת ומכילה את רוב הכותרים שהבאת.

פורסם

מי שקונה GT או X800P (ופותח צינורות) לא מרגיש שום הבדל בשום דבר שקיים .... (אלא עם כן יש לו עין ביונית :screwy: )

לדעתי במהירויות סטוק הGT לוקח בגלל הצינורות שהם רבים יותר מהX800 .

ההשוואה בין X800 XTPE ל6800U לא רלוונתית כי

(נראה לי ואני חושב ) שבקרוב יהיה UE ואז יהיה אפשר לבחון אותו מול הPE בינתיים תעשו השוואה בין X800XT (לא PE ) ל6800U ....

פורסם

תראה, בקשר לפאר קריי אתה צודק, ה- Pixel Shader 2.0b הראה ביצועים יותר טובים מביצועים של ה- Sm3.0, אבל בנתיים ראיתי רק משחק אחד שתמך שבני התכונות הללו ולכן קצת קשה לקבוע מה יותר טוב, חוץ מזה ש- Crytek לא הצליחו לגרום לפאר קריי לתמוך ב- sm3.0 במלואו.

ובקשר למשחקים תומכים ב- 3dc - בד"כ אם אני אומר משהו עובדתי בקשר לכרטיס אני מצרך הוכחה למה שאני אומר, אתה תוכל לתת קישור לאיזושהי הוכחה שמראה משחקים שיתמכו בתכונה הזאת, או בכלל הוכחה לכך ש- 3dc בכלל עושה משהו שהכרטיסים של Nvidia לא יכולים לעשות?

ואני לא מדבר על מה ש- ATi מראה באתר שלה.

פורסם

תראה, בקשר לפאר קריי אתה צודק, ה- Pixel Shader 2.0b הראה ביצועים יותר טובים מביצועים של ה- Sm3.0, אבל בנתיים ראיתי רק משחק אחד שתמך שבני התכונות הללו ולכן קצת קשה לקבוע מה יותר טוב, חוץ מזה ש- Crytek לא הצליחו לגרום לפאר קריי לתמוך ב- sm3.0 במלואו.

ובקשר למשחקים תומכים ב- 3dc - בד"כ אם אני אומר משהו עובדתי בקשר לכרטיס אני מצרך הוכחה למה שאני אומר, אתה תוכל לתת קישור לאיזושהי הוכחה שמראה משחקים שיתמכו בתכונה הזאת, או בכלל הוכחה לכך ש- 3dc בכלל עושה משהו שהכרטיסים של Nvidia לא יכולים לעשות?

ואני לא מדבר על מה ש- ATi מראה באתר שלה.

3Dc זאת שיטה לקמפרס מפות נורמאל, כיום אין שיטה אחרת או בכלל לזה, ומשתמשים בDXT דבר שלא נותן תוצאות אופטימאליות. לנבידיה אין תמיכה ב3Dc כמו שלATi אין תמיכה בUltraShadow, אם לnVidia תיהיה תמיכה ב3Dc זה יהיה רק בכרטיסים הבאים שלה.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים