OPENGL vs. D3D - עמוד 2 - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

OPENGL vs. D3D


huber

Recommended Posts

application programing interface

לא יודע למה אבל יש לי העדפה ברורה ל Ogl - בעצם אני כן יודע למה:

1. זה לא MS (אוקי, זה לבד זו לא סיבה בכלל) אבל:

2. הישום של Ogl בלינוקס פשוט הרבה יותר טוב!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 31
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

בקשר ל Glide, מאד חבל ש קנו את 3DFX ואת כל המותגים והפטנטים שלה ופשוט זרקו אותם לפח, כאשר זה היה ברור ש Glide זה הממשק הכי טוב שיצא למחשב עד היום (אולי בדיוק עכשיו לא כי לא טרחו להמשיך ולפתח אותו). הייתה בו איכות התמונה הכי טובה והביצועים הכי טובים, ככה זה. למרות ש OPENGL זה לא רע בכלל יחסית ל D3D המעצבן של מונופולסופט.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אבל זה אתה ? ;)

אכן אני. ;D

התקדמנו מגיימר, הא ? ;D

אגב, באמת קשה לי למצוא עדיין מתחרה ל-GLIDE האיכותי שהוציא 3DFX הזכורה לחלק מאיתנו...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אגב, באמת קשה לי למצוא עדיין מתחרה ל-GLIDE האיכותי שהוציא 3DFX הזכורה לחלק מאיתנו...

מה כל כך איכותה ב-GLIDE? אני אישית מכיר טוב מאד את GLIDE ואת דרך העבודה אתו. בנוסף, אני גם מתכנת ב-OpenGL ואני יכו ללהגיד לך בוודאות שאין ב-GLIDE משהו שעושה אותו ליותר טוב מ-OpenGL חוץ מאפשרות נחמדה שנקראת Iterative Shading.

ב-OpenGL יש אפשרויות טרנספורמציה ותאורה מאד מתקדמות, משהו שחסר ב-GLIDE. אפשרויות אלה היו קיימות ב-OpenGL מאז היווסדו ב- 1991.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אגב, באמת קשה לי למצוא עדיין מתחרה ל-GLIDE האיכותי שהוציא 3DFX הזכורה לחלק מאיתנו...

ברשותך, גם אני אצטט את המשפט הזה של קובי...

כזכור, ה- Glide ניצר ע"ל 3Dfx כ- API הראשון והיחידי עבור ה- Voodoo1 שלה, מכיוון שהיא הייתה הראשונה אז היא כתבה לעצמה API משל עצמה אשר יתאים בצורה מושלמת לכרטיסי ה- Voodoo שלה, זאת גם הסיבה ש- UT רץ הרבה יותר טוב על V5 מאשר כל שאר הכרטיסים בתקופתו... זה היה API טוב מאוד, לזמנו.

ד"א - מעניין מה הדבר שאותו הולכת לשחרר עם ה- NV30... שמעות אומרת שהוא יכיל תמיכה בגרסה חדשה לגמרי של Glide... אולי הם חושבים שהם מספיק גדולים כדי להוציא לשוק API חדש...? ::)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חברה, דיון נחמד ומשכיל, אך עדיין לא נענתה השאלה המקורית...

עם מחשב טוב (רדאון 8500LE, 3 ו 384 מגה זיכרון), מה עדיף לבחור במשחק שמאפשר את שניהם?

מה ייתן תוצאות טובות יותר?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני ארחיב קצת את התגובה של YuvYuv. ה-API שיעבוד יותר טוב תלוי בשני דברים:

1) היישום של כל אחד מה-APIs בצורה מדוייקת ואיכותית על ידי החברות שמפתחות את כרטיסי המסך. יישום כולל גם בחומרה וגם בדרייברים.

2) השימוש ב-APIs על ידי מפתחי המשחקים. מפתחים שמיומנים יותר ב-API מסויים, המחשק שלהם יעבוד יותר מהר באותו API.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז אין תשובה חד משמעית? פשוט לנסות כל אחד מהדרכים בכל משחק?

למה להם לעזאזל לעבוד כפול ולהוציא תמיכה בשני תקנים? D3D עובד עם כל כרטיס מודרני, לא? זה חלק מה DX לפי מה שהבנתי ויש את זה בכל ...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תמיכה בשניהם זה רק למקרה שבו יש תקלה או אי תאימות עם אחד ההתקנים. אני אישית ממליץ לבחור בD3D לרוב המשחקים.

פשוט מהסיבה שמשחקים הו בנויים כדי לעבוד עם הסטנדרט של .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...