כבר מזמן לא היה לנו ת'ראד Cars&Babes - עמוד 5 - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

כבר מזמן לא היה לנו ת'ראד Cars&Babes


e-Pit@m

Recommended Posts

  • תגובות 184
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

אורח R0ckF0rD

אבל זה עדיין לא פותר את הבעיה של החורף... ומכער עוד יותר את הרכב המכוער והמרובע הזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אורח R0ckF0rD

הקופה' של יונדאי חביבה גם עלי... יש לה לוק איכותי ביותר גם מבחינה חיצונית וגם פנימית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עכשיו רק נכנסתי לפה.... מזל באמת

הגיע הזמן שתלמדו משהו.....בזה אני מבין.

חברת המכוניות האמריקאית JEEP, ייצרה רכב, שקוראים לו WRANGLER. ארה"ב משתמש בו בין השאר. וכיוון שאנחנו

WANNABE USA.....גם אנחנו לקחנו אותו לצבא. אבל, הראש הישראלי, אוהב ישראלי, ואוהב לשנות לפי טעמו שלו. לכן, שונה הרכב, ועל חשבון הנוחיות, באו הביצועים. הקשיחו(מהמילה קשוח....) את הרכב שיהיה יותר טוב לשטח. ראו שהוא תותח? יאללה לשוק הישראלי.

למה כל זה? מכיוון שאני אומר לכם במפורש!!!! הסופה הישראלית, או לחילופין ה WRANGLER המשופר, או יותר נכון אפילו, וספק אם תכירו את הרכב הזה, כי הפסיקו את הייצור, למרות שמתכוונים לחדש, יותר נכון התחילו, קוראים לו - RENEGADE!!!! רכב תותח. ראינו אותו במחוץ לחוק (RENEGADE באנגלית, מן הסתם שיקחו רכב עם אותו שם....) וכמובן בעוד אמריקנים ועוד מקום פחות מעניין.

כל אלו, ובמיוחד האחרון, ותקשיבו לי טוב, יותר טובים בשטח מה HAMMER (שד"א גם אני שונא את הדגמים החדשים. יותר מדי עגולים).

רוצים להתווכח? לשאול אותי שאלות כמו:

"אז למה ארה"ב וישראל לקחו אותו כרכב שטח ?" והלאה והלאה. למה? כי ניתן לשים עליו תת - מקלע כבד ולהשאיר אותו יציב.

מחכה לתגובות....... ;)

אה ונמשיך!!!!רוצים תמונות? סבבה. התמונה הזו היא בגלל שכל כך רצית, אני פחות מתלהב מהסדרה....:

PicFetch?pic=2002_dodge_viper_gts_final_edition-1.jpg

וזו עוד אחת מדהימה:

PicFetch?pic=2002_koenigsegg_cc-2.jpg

ולתמונה הבאה, יותר נכון לרכב יש היסטוריה. לחבר שלי הייתה מכונית כזו, רק פחות משופרת, עד שהוא נתקע איתה בעץ, והכריזו שהיא מתה.

PicFetch?pic=2001_mg_f_xpower_500-1.jpg

לאלו ממכם שדיברו על פררי-

PicFetch?pic=2002_ferrari_fx-1.jpg

אם תרצו עוד, רק תבקשו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עכשיו רק נכנסתי לפה.... מזל באמת

הגיע הזמן שתלמדו משהו.....בזה אני מבין.

חברת המכוניות האמריקאית JEEP, ייצרה רכב, שקוראים לו WRANGLER. ארה"ב משתמש בו בין השאר. וכיוון שאנחנו

WANNABE USA.....גם אנחנו לקחנו אותו לצבא. אבל, הראש הישראלי, אוהב ישראלי, ואוהב לשנות לפי טעמו שלו. לכן, שונה הרכב, ועל חשבון הנוחיות, באו הביצועים. הקשיחו(מהמילה קשוח....) את הרכב שיהיה יותר טוב לשטח. ראו שהוא תותח? יאללה לשוק הישראלי.

למה כל זה? מכיוון שאני אומר לכם במפורש!!!! הסופה הישראלית, או לחילופין ה WRANGLER המשופר, או יותר נכון אפילו, וספק אם תכירו את הרכב הזה, כי הפסיקו את הייצור, למרות שמתכוונים לחדש, יותר נכון התחילו, קוראים לו - RENEGADE!!!! רכב תותח. ראינו אותו במחוץ לחוק (RENEGADE באנגלית, מן הסתם שיקחו רכב עם אותו שם....) וכמובן בעוד אמריקנים ועוד מקום פחות מעניין.

כל אלו, ובמיוחד האחרון, ותקשיבו לי טוב, יותר טובים בשטח מה HAMMER (שד"א גם אני שונא את הדגמים החדשים. יותר מדי עגולים).

רוצים להתווכח? לשאול אותי שאלות כמו:

"אז למה ארה"ב וישראל לקחו אותו כרכב שטח ?" והלאה והלאה. למה? כי ניתן לשים עליו תת - מקלע כבד ולהשאיר אותו יציב.

מחכה לתגובות....... ;)

אז ככה,

קודם כל אינ מחכה סוף סוף לנהל דיונים בענייני מכוניות רציניים כבר חודישם פה בפורום.. (כל הזמן אקטואליה.. מחשבי םועוד שטויות..)..

אז ככה שאינ די שמח שהעלת את הדיון הנ"ל.

א. אנחנו מעולם לא לקחנו את הרנגלר האמריקאי (ד"א זהו שטח יחסית פושר, זוהי גרסא מצועצעת לסיקס הקשוח), יש לנו את חברת סמל"ת שמוכרת את סופה שאם אני לא טועה מייצרים כבר כמעט את כולה פה בישראל.. (ד"T לפני חודש הורידו את מחירי הסופות בעקבות כך בכמעט 40%) .. , בעבר היו רוכשים את מרבית החלקים מארה"ב, מקרייזלר.

ומעולם לא הפסיקו לייצר את הרגנלר ולדעתי גם כשיגיע המחליף שלו.. ימשיכו לייצרו למשך תקופה מסויימת.

ב. RENEGRADE? מעולם לא שמעתי עליו, יש לך אולי קצת מיד עתמונות מפרט וכו' עליו? מלבד הצהרות...

ג. שוב, הרנגלר לא מתקרב ליכולות השטח של האמר, בשום צורה שהיא.

לגבי הרכש החדש.. אני לא יודע כי לא שמעתי עליו.

עכשיו לגבי למה לקחו את האמר לשימוש צבאי בישראלי? .. והתשובה שלך לכך: "כי ניתן לשים עליו תת - מקלע כבד ולהשאיר אותו יציב."

אז ככה קודם כל לידיעתך היה לנו לפני כן את האביר החייתי ואת הסופה ועל שניהם התקנו בעבר כבר תתי מקלע.

ולגבי הסיבות שלקחנו תא האמר לשימוש צבאי,

ובכן המאר יוצר ע"י AM ג'נרל במלחמת המפרץ לתקיפות מתוזמנות ולהעברת תחמושת בשטחים קשים במיוחד. כלומר הוא תוכנן ויוצר במיוחד לצבא ארה"ב לשימוש קשה במיוחד.

היתרונות שלו מלבד המימדים, וכושר הסחיבה המדיהם שלו, הן העבירות המדהימה, מרווח גחון לש 45 ס"מ! .. מתלים נפרדים לכל גלגל .. מערתכ סטנדרטית להורדת הלחצים בכל צמיד תוך כדי נסיעה מתוך הרכב.. , העמידות של השלדה.. המיגון התחתון המושלם והזוויות מרכב המושלמות של הרכב.

בעצם הרכב נהייה טנק אשר בעליל מסוגל לעבור בכל שטח, בלתי ניתן להכנעה.

ובנוסף לכך אפשרויות המיגון וההרחבה שלו רבות לאין שיעור.. ויכולת הנשיאת נוסעים ומסע שלו גם היא עצומה.

כל אלו הפכו אותו לרכש קרב אידאלי, בלכ המובנים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עכשיו רק נכנסתי לפה.... מזל באמת

הגיע הזמן שתלמדו משהו.....בזה אני מבין.

חברת המכוניות האמריקאית JEEP, ייצרה רכב, שקוראים לו WRANGLER. ארה"ב משתמש בו בין השאר. וכיוון שאנחנו

WANNABE USA.....גם אנחנו לקחנו אותו לצבא. אבל, הראש הישראלי, אוהב ישראלי, ואוהב לשנות לפי טעמו שלו. לכן, שונה הרכב, ועל חשבון הנוחיות, באו הביצועים. הקשיחו(מהמילה קשוח....) את הרכב שיהיה יותר טוב לשטח. ראו שהוא תותח? יאללה לשוק הישראלי.

למה כל זה? מכיוון שאני אומר לכם במפורש!!!! הסופה הישראלית, או לחילופין ה WRANGLER המשופר, או יותר נכון אפילו, וספק אם תכירו את הרכב הזה, כי הפסיקו את הייצור, למרות שמתכוונים לחדש, יותר נכון התחילו, קוראים לו - RENEGADE!!!! רכב תותח. ראינו אותו במחוץ לחוק (RENEGADE באנגלית, מן הסתם שיקחו רכב עם אותו שם....) וכמובן בעוד אמריקנים ועוד מקום פחות מעניין.

כל אלו, ובמיוחד האחרון, ותקשיבו לי טוב, יותר טובים בשטח מה HAMMER (שד"א גם אני שונא את הדגמים החדשים. יותר מדי עגולים).

רוצים להתווכח? לשאול אותי שאלות כמו:

"אז למה ארה"ב וישראל לקחו אותו כרכב שטח ?" והלאה והלאה. למה? כי ניתן לשים עליו תת - מקלע כבד ולהשאיר אותו יציב.

מחכה לתגובות....... ;)

אז ככה,

קודם כל אינ מחכה סוף סוף לנהל דיונים בענייני מכוניות רציניים כבר חודישם פה בפורום.. (כל הזמן אקטואליה.. מחשבי םועוד שטויות..)..

אז ככה שאינ די שמח שהעלת את הדיון הנ"ל.

א. אנחנו מעולם לא לקחנו את הרנגלר האמריקאי (ד"א זהו שטח יחסית פושר, זוהי גרסא מצועצעת לסיקס הקשוח), יש לנו את חברת סמל"ת שמוכרת את סופה שאם אני לא טועה מייצרים כבר כמעט את כולה פה בישראל.. (ד"T לפני חודש הורידו את מחירי הסופות בעקבות כך בכמעט 40%) .. , בעבר היו רוכשים את מרבית החלקים מארה"ב, מקרייזלר.

ומעולם לא הפסיקו לייצר את הרגנלר ולדעתי גם כשיגיע המחליף שלו.. ימשיכו לייצרו למשך תקופה מסויימת.

ב. RENEGRADE? מעולם לא שמעתי עליו, יש לך אולי קצת מיד עתמונות מפרט וכו' עליו? מלבד הצהרות...

ג. שוב, הרנגלר לא מתקרב ליכולות השטח של האמר, בשום צורה שהיא.

לגבי הרכש החדש.. אני לא יודע כי לא שמעתי עליו.

עכשיו לגבי למה לקחו את האמר לשימוש צבאי בישראלי? .. והתשובה שלך לכך: "כי ניתן לשים עליו תת - מקלע כבד ולהשאיר אותו יציב."

אז ככה קודם כל לידיעתך היה לנו לפני כן את האביר החייתי ואת הסופה ועל שניהם התקנו בעבר כבר תתי מקלע.

ולגבי הסיבות שלקחנו תא האמר לשימוש צבאי,

ובכן המאר יוצר ע"י AM ג'נרל במלחמת המפרץ לתקיפות מתוזמנות ולהעברת תחמושת בשטחים קשים במיוחד. כלומר הוא תוכנן ויוצר במיוחד לצבא ארה"ב לשימוש קשה במיוחד.

היתרונות שלו מלבד המימדים, וכושר הסחיבה המדיהם שלו, הן העבירות המדהימה, מרווח גחון לש 45 ס"מ! .. מתלים נפרדים לכל גלגל .. מערתכ סטנדרטית להורדת הלחצים בכל צמיד תוך כדי נסיעה מתוך הרכב.. , העמידות של השלדה.. המיגון התחתון המושלם והזוויות מרכב המושלמות של הרכב.

בעצם הרכב נהייה טנק אשר בעליל מסוגל לעבור בכל שטח, בלתי ניתן להכנעה.

ובנוסף לכך אפשרויות המיגון וההרחבה שלו רבות לאין שיעור.. ויכולת הנשיאת נוסעים ומסע שלו גם היא עצומה.

כל אלו הפכו אותו לרכש קרב אידאלי, בלכ המובנים.

אמממ נתחיל בזה, שהם כן לקחו ושינו את ה WRANGLER.

נמשיך בזה, שלא אמרתי שהספיקו את הייצור של WRANGLER אלא של ה RENEGADE. ומה רצית? מידע רצית? יש לי אחד כזה בבית. אם כל כך תרצה, שלח לי בפרטי. או אם יהיה ביקוש אני אפרסם כאן.

נמשיך, בזאת שמה שצבא ארה"ב מסוגל לעשות.....לא נתחיל. אני מדבר על גרסאות מסחריות. אתה רוצה לדבר איתי על רכבים צבאיים??

גרסאות מסחריות בלבד - הסופה יותר טובה. בשטח. אכן. יצא לי לנהוג בהאמר שטח, ובסופה, ובדגם המיוחד הזה של ה WRANGLER, שיש לי בבית, והסופה יותר טובה. ההאמר גדול מדי, מגושם מדי, וארוך מדי.אמנם הוא יותר , ולנסיעת דיונות מהירה הוא יותר יציב אבל נסיעת שטח מאומצת, עם עליות ומדרגות, ההאמר נכשל. לא נכשל, יותר קשה לו. ה RENEGADE, לא שוקל כלום, למרות שהוא נראה שכן. 240 כ"ס, 4 ליטר, יבוא אישי(אפילו המד במיילים.....) חסרון - דלק!! בין 4-5 ליטר לק"מ. שים לו כנפיים , הוא עף. כח מדהים.

ועוד תמונה: זהו ה 2001 Callaway C12-R.

PicFetch?pic=2001_callaway_c12-r-1.jpg

וזהו ה Trident Iceni 2001:

PicFetch?pic=2001_trident_iceni-3.jpg

ואין סט של ללא פורש...חייבים:

PicFetch?pic=2001_porsche_carrera_gt-la-1.jpg

וגם עוד אחת שאני מאוד אוהב....1999 Pagani Zonda C12-S:

PicFetch?pic=1999_pagani_zonda_c12-s-3.jpg

PicFetch?pic=1999_pagani_zonda_c12-s-2.jpg

זהו בנתיים.... אם תרצו רק תבקשו

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...