פורסם 2002 ביוני 1923 שנים היום ראיתי בפיתוח Toyota MR2, מדהימה!גם ראינו פורש אבל בסוכנות מכירה כזאת.אני כבר לא מדבר על כל ה TT's שמסתובבות חופשי :-/.
פורסם 2002 ביוני 1923 שנים אני גם לא נכנס בו.הראש פוגע בתקרה, צריך סאנרוף... בחורף תיהיה בעיה רצינית.
פורסם 2002 ביוני 1923 שנים אבל זה עדיין לא פותר את הבעיה של החורף... ומכער עוד יותר את הרכב המכוער והמרובע הזה.
פורסם 2002 ביוני 2023 שנים חונה לי ליד הבית עכשיו יונדאי קופה חדשה אדומה. כמה שאני שונא את יונדאי, אני חייב לציין שהם עושים רכבים יפים מאוד... :
פורסם 2002 ביוני 2023 שנים הקופה' של יונדאי חביבה גם עלי... יש לה לוק איכותי ביותר גם מבחינה חיצונית וגם פנימית.
פורסם 2002 ביוני 2023 שנים עכשיו רק נכנסתי לפה.... מזל באמת הגיע הזמן שתלמדו משהו.....בזה אני מבין. חברת המכוניות האמריקאית JEEP, ייצרה רכב, שקוראים לו WRANGLER. צבא ארה"ב משתמש בו בין השאר. וכיוון שאנחנו WANNABE USA.....גם אנחנו לקחנו אותו לצבא. אבל, הראש הישראלי, אוהב ישראלי, ואוהב לשנות לפי טעמו שלו. לכן, שונה הרכב, ועל חשבון הנוחיות, באו הביצועים. הקשיחו(מהמילה קשוח....) את הרכב שיהיה יותר טוב לשטח. ראו שהוא תותח? יאללה לשוק הישראלי. למה כל זה? מכיוון שאני אומר לכם במפורש!!!! הסופה הישראלית, או לחילופין ה WRANGLER המשופר, או יותר נכון אפילו, וספק אם תכירו את הרכב הזה, כי הפסיקו את הייצור, למרות שמתכוונים לחדש, יותר נכון התחילו, קוראים לו - RENEGADE!!!! רכב תותח. ראינו אותו במחוץ לחוק (RENEGADE באנגלית, מן הסתם שיקחו רכב עם אותו שם....) וכמובן בעוד סרטים אמריקנים ועוד מקום פחות מעניין. כל אלו, ובמיוחד האחרון, ותקשיבו לי טוב, יותר טובים בשטח מה HAMMER (שד"א גם אני שונא את הדגמים החדשים. יותר מדי עגולים). רוצים להתווכח? לשאול אותי שאלות כמו: "אז למה צבא ארה"ב וישראל לקחו אותו כרכב שטח ?" והלאה והלאה. למה? כי ניתן לשים עליו תת - מקלע כבד ולהשאיר אותו יציב. מחכה לתגובות....... אה ונמשיך!!!!רוצים תמונות? סבבה. התמונה הזו היא בגלל שכל כך רצית, אני פחות מתלהב מהסדרה....: וזו עוד אחת מדהימה: ולתמונה הבאה, יותר נכון לרכב יש היסטוריה. לחבר שלי הייתה מכונית כזו, רק פחות משופרת, עד שהוא נתקע איתה בעץ, והכריזו שהיא מתה. לאלו ממכם שדיברו על פררי- אם תרצו עוד, רק תבקשו.
פורסם 2002 ביוני 2023 שנים מחבר עכשיו רק נכנסתי לפה.... מזל באמת הגיע הזמן שתלמדו משהו.....בזה אני מבין. חברת המכוניות האמריקאית JEEP, ייצרה רכב, שקוראים לו WRANGLER. צבא ארה"ב משתמש בו בין השאר. וכיוון שאנחנו WANNABE USA.....גם אנחנו לקחנו אותו לצבא. אבל, הראש הישראלי, אוהב ישראלי, ואוהב לשנות לפי טעמו שלו. לכן, שונה הרכב, ועל חשבון הנוחיות, באו הביצועים. הקשיחו(מהמילה קשוח....) את הרכב שיהיה יותר טוב לשטח. ראו שהוא תותח? יאללה לשוק הישראלי. למה כל זה? מכיוון שאני אומר לכם במפורש!!!! הסופה הישראלית, או לחילופין ה WRANGLER המשופר, או יותר נכון אפילו, וספק אם תכירו את הרכב הזה, כי הפסיקו את הייצור, למרות שמתכוונים לחדש, יותר נכון התחילו, קוראים לו - RENEGADE!!!! רכב תותח. ראינו אותו במחוץ לחוק (RENEGADE באנגלית, מן הסתם שיקחו רכב עם אותו שם....) וכמובן בעוד סרטים אמריקנים ועוד מקום פחות מעניין. כל אלו, ובמיוחד האחרון, ותקשיבו לי טוב, יותר טובים בשטח מה HAMMER (שד"א גם אני שונא את הדגמים החדשים. יותר מדי עגולים). רוצים להתווכח? לשאול אותי שאלות כמו: "אז למה צבא ארה"ב וישראל לקחו אותו כרכב שטח ?" והלאה והלאה. למה? כי ניתן לשים עליו תת - מקלע כבד ולהשאיר אותו יציב. מחכה לתגובות....... אז ככה, קודם כל אינ מחכה סוף סוף לנהל דיונים בענייני מכוניות רציניים כבר חודישם פה בפורום.. (כל הזמן אקטואליה.. מחשבי םועוד שטויות..).. אז ככה שאינ די שמח שהעלת את הדיון הנ"ל. א. אנחנו מעולם לא לקחנו את הרנגלר האמריקאי (ד"א זהו רכב שטח יחסית פושר, זוהי גרסא מצועצעת לסיקס הקשוח), יש לנו את חברת סמל"ת שמוכרת את סופה שאם אני לא טועה מייצרים כבר כמעט את כולה פה בישראל.. (ד"T לפני חודש הורידו את מחירי הסופות בעקבות כך בכמעט 40%) .. , בעבר היו רוכשים את מרבית החלקים מארה"ב, מקרייזלר. ומעולם לא הפסיקו לייצר את הרגנלר ולדעתי גם כשיגיע המחליף שלו.. ימשיכו לייצרו למשך תקופה מסויימת. ב. RENEGRADE? מעולם לא שמעתי עליו, יש לך אולי קצת מיד עתמונות מפרט וכו' עליו? מלבד הצהרות... ג. שוב, הרנגלר לא מתקרב ליכולות השטח של האמר, בשום צורה שהיא. לגבי הרכש החדש.. אני לא יודע כי לא שמעתי עליו. עכשיו לגבי למה לקחו את האמר לשימוש צבאי בישראלי? .. והתשובה שלך לכך: "כי ניתן לשים עליו תת - מקלע כבד ולהשאיר אותו יציב." אז ככה קודם כל לידיעתך היה לנו לפני כן את האביר החייתי ואת הסופה ועל שניהם התקנו בעבר כבר תתי מקלע. ולגבי הסיבות שלקחנו תא האמר לשימוש צבאי, ובכן המאר יוצר ע"י AM ג'נרל במלחמת המפרץ לתקיפות מתוזמנות ולהעברת תחמושת בשטחים קשים במיוחד. כלומר הוא תוכנן ויוצר במיוחד לצבא ארה"ב לשימוש קשה במיוחד. היתרונות שלו מלבד המימדים, וכושר הסחיבה המדיהם שלו, הן העבירות המדהימה, מרווח גחון לש 45 ס"מ! .. מתלים נפרדים לכל גלגל .. מערתכ סטנדרטית להורדת הלחצים בכל צמיד תוך כדי נסיעה מתוך הרכב.. , העמידות של השלדה.. המיגון התחתון המושלם והזוויות מרכב המושלמות של הרכב. בעצם הרכב נהייה טנק אשר בעליל מסוגל לעבור בכל שטח, בלתי ניתן להכנעה. ובנוסף לכך אפשרויות המיגון וההרחבה שלו רבות לאין שיעור.. ויכולת הנשיאת נוסעים ומסע שלו גם היא עצומה. כל אלו הפכו אותו לרכש קרב אידאלי, בלכ המובנים.
פורסם 2002 ביוני 2023 שנים עכשיו רק נכנסתי לפה.... מזל באמת הגיע הזמן שתלמדו משהו.....בזה אני מבין. חברת המכוניות האמריקאית JEEP, ייצרה רכב, שקוראים לו WRANGLER. צבא ארה"ב משתמש בו בין השאר. וכיוון שאנחנו WANNABE USA.....גם אנחנו לקחנו אותו לצבא. אבל, הראש הישראלי, אוהב ישראלי, ואוהב לשנות לפי טעמו שלו. לכן, שונה הרכב, ועל חשבון הנוחיות, באו הביצועים. הקשיחו(מהמילה קשוח....) את הרכב שיהיה יותר טוב לשטח. ראו שהוא תותח? יאללה לשוק הישראלי. למה כל זה? מכיוון שאני אומר לכם במפורש!!!! הסופה הישראלית, או לחילופין ה WRANGLER המשופר, או יותר נכון אפילו, וספק אם תכירו את הרכב הזה, כי הפסיקו את הייצור, למרות שמתכוונים לחדש, יותר נכון התחילו, קוראים לו - RENEGADE!!!! רכב תותח. ראינו אותו במחוץ לחוק (RENEGADE באנגלית, מן הסתם שיקחו רכב עם אותו שם....) וכמובן בעוד סרטים אמריקנים ועוד מקום פחות מעניין. כל אלו, ובמיוחד האחרון, ותקשיבו לי טוב, יותר טובים בשטח מה HAMMER (שד"א גם אני שונא את הדגמים החדשים. יותר מדי עגולים). רוצים להתווכח? לשאול אותי שאלות כמו: "אז למה צבא ארה"ב וישראל לקחו אותו כרכב שטח ?" והלאה והלאה. למה? כי ניתן לשים עליו תת - מקלע כבד ולהשאיר אותו יציב. מחכה לתגובות....... אז ככה, קודם כל אינ מחכה סוף סוף לנהל דיונים בענייני מכוניות רציניים כבר חודישם פה בפורום.. (כל הזמן אקטואליה.. מחשבי םועוד שטויות..).. אז ככה שאינ די שמח שהעלת את הדיון הנ"ל. א. אנחנו מעולם לא לקחנו את הרנגלר האמריקאי (ד"א זהו רכב שטח יחסית פושר, זוהי גרסא מצועצעת לסיקס הקשוח), יש לנו את חברת סמל"ת שמוכרת את סופה שאם אני לא טועה מייצרים כבר כמעט את כולה פה בישראל.. (ד"T לפני חודש הורידו את מחירי הסופות בעקבות כך בכמעט 40%) .. , בעבר היו רוכשים את מרבית החלקים מארה"ב, מקרייזלר. ומעולם לא הפסיקו לייצר את הרגנלר ולדעתי גם כשיגיע המחליף שלו.. ימשיכו לייצרו למשך תקופה מסויימת. ב. RENEGRADE? מעולם לא שמעתי עליו, יש לך אולי קצת מיד עתמונות מפרט וכו' עליו? מלבד הצהרות... ג. שוב, הרנגלר לא מתקרב ליכולות השטח של האמר, בשום צורה שהיא. לגבי הרכש החדש.. אני לא יודע כי לא שמעתי עליו. עכשיו לגבי למה לקחו את האמר לשימוש צבאי בישראלי? .. והתשובה שלך לכך: "כי ניתן לשים עליו תת - מקלע כבד ולהשאיר אותו יציב." אז ככה קודם כל לידיעתך היה לנו לפני כן את האביר החייתי ואת הסופה ועל שניהם התקנו בעבר כבר תתי מקלע. ולגבי הסיבות שלקחנו תא האמר לשימוש צבאי, ובכן המאר יוצר ע"י AM ג'נרל במלחמת המפרץ לתקיפות מתוזמנות ולהעברת תחמושת בשטחים קשים במיוחד. כלומר הוא תוכנן ויוצר במיוחד לצבא ארה"ב לשימוש קשה במיוחד. היתרונות שלו מלבד המימדים, וכושר הסחיבה המדיהם שלו, הן העבירות המדהימה, מרווח גחון לש 45 ס"מ! .. מתלים נפרדים לכל גלגל .. מערתכ סטנדרטית להורדת הלחצים בכל צמיד תוך כדי נסיעה מתוך הרכב.. , העמידות של השלדה.. המיגון התחתון המושלם והזוויות מרכב המושלמות של הרכב. בעצם הרכב נהייה טנק אשר בעליל מסוגל לעבור בכל שטח, בלתי ניתן להכנעה. ובנוסף לכך אפשרויות המיגון וההרחבה שלו רבות לאין שיעור.. ויכולת הנשיאת נוסעים ומסע שלו גם היא עצומה. כל אלו הפכו אותו לרכש קרב אידאלי, בלכ המובנים. אמממ נתחיל בזה, שהם כן לקחו ושינו את ה WRANGLER. נמשיך בזה, שלא אמרתי שהספיקו את הייצור של WRANGLER אלא של ה RENEGADE. ומה רצית? מידע רצית? יש לי אחד כזה בבית. אם כל כך תרצה, שלח לי בפרטי. או אם יהיה ביקוש אני אפרסם כאן. נמשיך, בזאת שמה שצבא ארה"ב מסוגל לעשות.....לא נתחיל. אני מדבר על גרסאות מסחריות. אתה רוצה לדבר איתי על רכבים צבאיים?? גרסאות מסחריות בלבד - הסופה יותר טובה. בשטח. אכן. יצא לי לנהוג בהאמר שטח, ובסופה, ובדגם המיוחד הזה של ה WRANGLER, שיש לי בבית, והסופה יותר טובה. ההאמר גדול מדי, מגושם מדי, וארוך מדי.אמנם הוא יותר רכב, ולנסיעת דיונות מהירה הוא יותר יציב אבל נסיעת שטח מאומצת, עם עליות ומדרגות, ההאמר נכשל. לא נכשל, יותר קשה לו. ה RENEGADE, לא שוקל כלום, למרות שהוא נראה שכן. 240 כ"ס, 4 ליטר, יבוא אישי(אפילו המד במיילים.....) חסרון - דלק!! בין 4-5 ליטר לק"מ. שים לו כנפיים , הוא עף. כח מדהים. ועוד תמונה: זהו ה 2001 Callaway C12-R. וזהו ה Trident Iceni 2001: ואין סט של תמונות ללא פורש...חייבים: וגם עוד אחת שאני מאוד אוהב....1999 Pagani Zonda C12-S: זהו בנתיים.... אם תרצו רק תבקשו
פורסם 2002 ביוני 2023 שנים ואני חייב להביא עוד תמונות חובה! רכב שטח מבית למבורגיני! שנת 86...... איזו מדהימה! 1988 Jaguar XJ220 Prototype: 1991 Italdesign Nazca C2 Concept: 1991 Italdesign Nazca M12 Concept 1992 Vector WX3 Concept:
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.