פורסם 2004 באוקטובר 421 שנים מנוע חשמלי מלא, מפיק 242 כ"ס (181 קילו-וואט) ב 14,000 סל"ד. (לא רע בכלל, בהתחשב בכך שלמנוע חשמלי יש ניצולת כמעט מקסימלית, בניגוד למנועי בעירה פנימית, שהניצולת שלהם מתקרבת ל 30 אחוזים בלבד). 0 - 100 תוך 4.5 שניות. משקל 750 ק"ג, 350 ק"ג נוספים לסוללות. טווח נסיעה - 350 ק"מ.
פורסם 2004 באוקטובר 421 שנים מדהימה ללא ספק המנוע שלה נראה כמו פלא הנדסי הוא בטח העולה הון נקווה שבעתיד המחירים יירדו ונוכל להרשות לעצמנו את התענוג.
פורסם 2004 באוקטובר 421 שנים חחחח ההגיון שלי עדיין עובד אני רואה.אם היה לי 50 מיליון הייתי מוציא קצת על התענוג הזה.
פורסם 2004 באוקטובר 421 שנים אני שמח מאוד לקרוא את הת'רד הזה ! זה אומר שנפרץ מחסום הגבלת המרחק והמהירות שמנעו פיתוח מנועים חשמליים כאלה! אני מאמין שבייצור המוני (ודיי בטוח שיהיה כזה) מחיר המנועים ירד משמעותית, כמובן שיהיו מנועים חזקים פחות, מהירים פחות בעל טווח נסיעה קצר יותר אך הדבר אומר שבעתיד הלא רחוק בכלל יהיה שינוי משמעותי בצריכת האנרגייה ובזיהום האויר. מעניין שמעולם לא שמעתי על היצרן הזה יש אולי תמונות של המנוע !? הדבר היחיד שצריך לפתח זה מטענים סופר מהירים לרכב .......
פורסם 2004 באוקטובר 421 שנים "הבעיה" הסביבתית היא שזה מין משחק טלפון שבור של זיהום...הרי היא נטענת בחשמל לא? אז במקום שאתה תשרוף דלק מפעל החשמל ישרוף יותר דלק...
פורסם 2004 באוקטובר 421 שנים מה זאת אומרת מטעינים אותה? לוקחים את הסוללות הביתה ומטעינים? (350ק"ג o_O) צר לי להגיד, אבל מכוניות על חשמל אף פעם לא יהיו פרקטיות, המכונית היחידה שנעשת על חשמל והיא פרקטית והרבה מאוד אנשים משתמשים בה זאת המכונית של טויוטה שיש לה מנוע חשמלי ביחד עם מנוע בנזין שמטעין את המנוע החשמלי כשצריך. בקשר לזיהום הסביבתי אז יש כבר מכוניות על דלק שלא מזהמות בכלל. ל SAAB יש מכונית שפולטת אויר נקי יותר מהאויר שאנחנו נושמים.(כשמכבים את המכונית אנחנו בעצם מזהמים את הסביבה ) לדעתי העתיד הוא של מנועי מימן דווקא.
פורסם 2004 באוקטובר 421 שנים מחבר אני חושב שזה יהיה קצת יותר יעיל, Bug...כמו שיש לך, כיום, תחנות דלק...? יהיו לך תחנות "הטענה".נ.ב, זה עניין די יחסי... בדיוק כמו שהיום יש לך מנועי V8 ו V10 אשר שותים דלק בכמויות אסטרונומיות, אני מאמין שאם לא תרכוש מכונית יוקרה, הצורכת מנוע חזק במיוחד, משקל הבטריות יהיה קטן באופן משמעותי, כמו כן גם צריכת החשמל.
פורסם 2004 באוקטובר 421 שנים לפי מה שאני יודע...פשוט מחברים אותה לחשמל של הבית...זה קצת יותר פרקטי בארה"ב לדוגמא שלרוב האנשים יש חניה פרטית
פורסם 2004 באוקטובר 421 שנים אני חושב שזה יהיה קצת יותר יעיל, Bug...כמו שיש לך, כיום, תחנות דלק...? יהיו לך תחנות "הטענה". אמממ לא. אני מוכן לשים כסף על זה שלא יהיו מכוניות על חשמל(הכוונה ליצור המוני), כל עוד יש נפט יהיו מכוניות על בנזין\סולר וכו' . כשלא יהיה נפט אז גם לא יהיה נפט לתחנות כוח(אולי יחליפו בפחם...) ואז יחליפו את הנפט במימן, לדעתי מנועי מימן נשמעים לי הכי הגיוניים(וחזקים ). עריכה: לפי מה שאני יודע...פשוט מחברים אותה לחשמל של הבית...זה קצת יותר פרקטי בארה"ב לדוגמא שלרוב האנשים יש חניה פרטית מי אמר שלרוב האנשים יש חניה פרטית?? יש נתונים סטטיסטיים? אם אתה גר בקומה 20 אתה מעביר קבל הטענה לתוך המכונית?! ואם אתה חונה לא ליד הבית אלא בכלל במקום אחר? אין זה נשמע מגוחך, אני עדיין תוהה לגבי המניע של אנשים לתכנן מכוניות כאלה....
פורסם 2004 באוקטובר 421 שנים מחבר אני חושב שברגע שנגיע למצב שאין לנו נפט ופחם, זה יהיה קצת מאוחר מדי... : המגמה היא להתחיל לחסוך במחצבים האלה, היכן שניתן. מנועי המימן הם אולי העתיד, אבל לבינתיים, בדגמי הקונספט, הם משתלבים עם מנועי הבעירה הפנימית, ומתחילים לפעול במהירויות ספציפיות בלבד.
פורסם 2004 באוקטובר 421 שנים מי אמר שלרוב האנשים יש חניה פרטית?? יש נתונים סטטיסטיים? אם אתה גר בקומה 20 אתה מעביר קבל הטענה לתוך המכונית?! ואם אתה חונה לא ליד הבית אלא בכלל במקום אחר? אין זה נשמע מגוחך, אני עדיין תוהה לגבי המניע של אנשים לתכנן מכוניות כאלה.... לא יודע אם אתה מכיר את ארה"ב אולא אבל כל האנשים שלא חיים בערים גדולות חיים בבית פרטיםם ולרובם הגדול יש מה שנקרא גראג'- חניה פרטית... ולצורך העניין, אם יש למישהו יותר מחצי מיליון לשים על מכונית אז או שיש לו בית פרטי או שיש לו חניון בבנין או שהוא יקנה גנרטור ענקי שיענמוד לייד המכונית ...
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.