יש לי שאלה תגידו לי מה אתם חושבים... - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

יש לי שאלה תגידו לי מה אתם חושבים...


Asafalfa

Recommended Posts

אבא שלי בקרוב (20 לחודש) הולך ליהיות בהונקונג וחשבתי לקנות שם כרטיס מסך חדש למחשב החדש שהולך ליהיות לי ..הבעיה היא שאני לא מוכן להשקיע סכום על G6800 כי זה לא ממש חכם לעשות ...אז חשתי לקנות את ה 6600 הבעיה היא שאני לא ממש יודע מתי הוא יוצא וגם אם הוא יוצא ממש בתאריך הזה אז בטח הוא יהיה רק ל PCI E ... רציתי לשאול אותכם מה באמת כדי לי לעשות ! ואיך לנצל את המצב הזה שאני יכול לקנות חלקים משם...(סיבה שאני פוחד לקנות PCI E היא שזה גורם להוצאות ליהיות יותר גודול בכך שצריך לוח שתומך בזה (ולא שיש הרבה כאלה) ובנוסף יקרים... )

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איך זה יכול להשתלם כאשר כרטיס כזה המחיר שלו מגיעה ל בין 450-650 דולר!? תחשוב שאתה חיי בארהב, במחיר כזה אתה יכול לקנות מחשב חדש עם כל החלקים שלו ברמות בינוני פלוס, הסיבה היחידה שהכרטיס במחיר גבוה זה כי הוא פשוט כרטיס חדש זה רק עיניין של זמן . ביגלל זה זה ממש לא נראה משתלם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למה 650 דולר?? הוא עולה 400 דולר ואם כבר איזה כרטיס משתלם אחר אתה מציע לו? ה 6600 יוצא כנראה רק לPCI E ואם הוא קונה אותו הוא גם צריך לקנות תומך, המחיר כבר כנראה יגיע קרוב ל6800GT, לא עדיף לו לקנות את הכרטיס החזק הזה? פה בארץ הוא עולה כמעט 3K.

או שהוא יכול לקנות פשוט רדאון 9800...תאמת עדיין כרטיס טוב אבל יש עליו כבר סימני הזדקנות.

תראה אני חושב שהכרטיס הזה (6800GT) משתלם, מה התקציב שלך?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני יכול להשקיע את המחיר הזה אבל אני פוחד שהכרטיס הזה הזדקן מהר !! ואז זה יעשה לי רע שנתתי השקע כל כך גדולה (באופן יחסי)....

כמו לכל ילד יש לי עוד חלומות כמו לקנות לאוטו :) אתה יודע...

חחח

:lol: :lol: :lol:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...