עבור לתוכן

למה FX5900XT פחות טוב מרדאון 9800PRO

Featured Replies

פורסם

עובדות בשטח? כמו מה בדיוק?

ומצטער להגיד לך אינני מדבר שום שטויות, מה לעשות nVidia לא מציבה אלטרנטיבה טובה יותר, PS3.0 זה שטות שנופחה יתר על המידה, ולמרות שרואים שאין בו שום יתרון עדיין ממשיכים לקשקש עליו.

ואם אתה רוצה עובדות בשטח הנה כמה...

ה10800/10700/10600 תותמכים בOpenGL2.0 הGF6 לא. וביינתיים הXTPE הוא הכרטיס הכי חזק שיש כיום, יותר מultra ויותר מultra extream.

הGF6 מתחמם וזולל מתח כמו מטורף, ה10800 מתחמם וזולל פחות מתח מ9800 עם אותה כמות של זכרון.הא וה10800 הוא כרטיס הhigh end הנמכר ביותר כרגע.

כמובן שאפשר עוד לתת המון פריטים, כמו רינדור גאומטריה גבוה יותר ב10800, הפיקסל פיל רייט גם הוא. ושהתצורת ALU של הFragment Pipe של ה10800 הרבה יותר רחבה, ומאפשרת יותר חישובים מתמטיים שבהם משתמש הכרטיס כדי לחשב את מה שהוא אמור להציג, הfrgment pipe של ה6800 מורכב מFULL FP32 ALU. ה10800 מכיל fragment pipe שמעבד ווקטור וסקלר במקביל בתצורה מלאה, ואז אחריו יש עוד MINI ALU שמסוגל לבצעה פעולות אריטמטיות פשוטות יותר. גם הוא vec3/scalar במקביל, כלמור שני ALU אחד לvec3 והשני לסקלאר, ואז שוב שני mini ALU. למרות שזה לא נותן יתרון עכשיו חוץ מעבודה תחת פילטרים, בעתיד כאשר יהיו משחקים יותר כבדים, ותוכנות שיידרים יותר ארוכות, הדבר הזה יהווה יתרון ממשי.

  • תגובות 35
  • צפיות 1.7k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

תביא לי הוכחה אחת לשטות שאמרת שהXT PE יותר חזק מהULTRA EXTREAM...

פורסם

הORB זאת הוכחה אחת גדולה...

פורסם

ORB=Benchmark= שטויות שלא שוות כלום.

פורסם

התוצאות של הorb לא אומרות הכול, היינו עדים לתופעות הזיופים אם התוכנה הזאת בעבר ולא ידוע אם זה לא ממשיך גם עכשיו כול האופטימיזציות למינהם.

וברוב המבחנים של משחקים אפילו המשחקים שמבוססים על dx-9 הgf-6 עוקף ו6800gt בכלל מהווה את הקנייה הכי מומלצת מכול הסדרה החדשה של הכרטיסים.

פורסם

ברוב המשחקים מוביל הXT, במיוחד בDX9  כמו Deus Ex 2 ,Hitman 3 ,Thief 3, וFarCry 1.2 כאשר ה2.0b וה3.0 מופעלים והולכים ראש בראש. ועדיין לATi יש יתרון בשמירת ביצועים תחת פילטרים. הא ונבידיה עדיין גרועה בVertex shader וגרועה זה 9800XT מנצח 6800u גרועה... עדיין לא למדו לקח מהתמיכה החלקית של הFX בDX9 וFFA במקום VS בחישובים הגאומטריים... ::)

האופטימיזציות ב3Dmark רובם הופסקו, דרייברי הWHQL של שני החברות נבדקים ועוברים אישור, אופטימיזציות במשחקים עדיין יש, רובם מהצד של נבידיה שמכניסה shader replacment להמון משחקים, אפילו לאלה שברור שיהיה לה יתרון בהם כמו DOOM3.

ATi החליטה להחזיר מלחמה ולהכניס את הAI לתוך הקונטרול סנטר החדש שלה, התכונה הזאתי מקשיבה לפקודות ששולחים המשחקים לדרייבר ומכינה אופטימיזציות לכל משחק. ההבדל הוא שהאופטימיזציות בדרייברים של נבידיה לא ניתנות לכיבוי, הAI כן.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים