ארררררררררררררררר............ - אוברקלוקינג וקירור - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ארררררררררררררררר............


אורח athlon

Recommended Posts

אורח athlon

למה, אבל למה תמיד חסרים דברים פה בארץ שמובנים מאליו בכל מקום.

אני כבר מספר ימים מחפש ראש חיתוך(דיסקיט ליתר דיוק) לדרמל מספר 426, לכל מקום שהלכתי לא היה אותו. ברשת של ACE לא ידעו בכלל מה זה דרמל, וכשהסברתי לאידיוט שם, שלא מבין מהחיים שלו מה זה הוא הראה לי איזה סט של דיסקיות תוצרת סין שהצלחתי לפורר את אחת מהן ביד(מעניין מה היה קורה להן כשהיו מנסים לקדוח איתן במתחת). אחרי זה ניסיתי את רשת הום-סנטר, שעד היום לא היו לי אכזבות ממנה, ולתדהמתי גילית:

הם החליפו ספק עבור המוצרים של דרמל, וכרגע הם עובדים, ככל הנראה, עם איזה יבואן עפור שלא מוסר את הדגמים המדוייקים של מה שהוא מוכר להם. בקיצור, אני ניגש לארונית של הראשים לדרמל ומתחיל לחפש את 426, מחפש מחפש לא מוצא. הבחורצ'יק התורן, שמחליף את דוד שאמורים לשאול אותו כל דבר ויש לו מדבקה על התחת שרשום עליה "שאל אותי" שיותר מזכירה ימים אחרים מהתיכון, שואל אותי אם הוא יכול לעזור. בניגוד להרגל הקבוע שלי שלענות: לא תודה, אני יודע שמה שיש במדף זה מה שיש ואתה לא יכול לייצר לי או למצא, החלטתי לנסות אולי הוא בכל זאת ימצא לי אחד כזה. הוא עובר על הכל(כאילו שאני לא עשיתי את זה) ואמר לי אין. אחרי זה הוא בודק בקטלוג שלו ואמר לי יש, אבל לא אצלינו, צריך להזמין(חשבתי שמדובר בחנות גדולה ולא בחנות שמזמינה הכל מספקים ותלוייה בזמינות המלאי אצלהם). הוא הציע לי לברר בנסיפים אחרים בקופה הראשית. שם הפקידה לא הצליחה בכלל לקלוט את השם למוצר שאני מחפש, והתקשרה לכל הסניפים של Home Centre, אבל באף אחד לא היה למעט הנסיף בגע"ש. אוקי, הגעתי הביתה, התקשרתי לסניף בגעש ושם לקח ארבעים דקות(!!!!) עד שהעבירו אותי למישהו ש_אמור_, דגש על אמור, להבין בדברים האלה. שאלתי אותו: יש לכם ראשים לדרמל? קיבלתי תשובה: מה זה דרמל? הסברתי לו: זה משהו כמו מקדח של רופא שיניים רק לעבודות סביבתיות של שיפוצים וכו'. אז הוא אמר לי "אההההההההה......." אמרתי לו שאני צריך ראש מספר 426 של דרמל, אז הוא אמר לי יש לנו כאן הרבה ראשים כאלה, למה אתה צריך. אמרתי לו שאני צריך לחיתוכך קו ישר על מתחת. אז הוא אמר לי "יש לי משהו שיכול להיות שיתאים לך" זה כמו דיסקיט כזאתי שהולכת על מקל ואפשר לקדוח איתה כל מיני דברים. שאלתי אותו אם זה 426, הוא אמר לי שזה לא משנה והכל נראה לו אותו דבר. אחרי איזה רבע שעה שיחה שהסברתי לו בדיוק את כל ההבדלים, נפל לו האסימון והוא החליט ללכת לבדוק האם יש לו את הדגם הספציצי שאני ביקשתי ממנו. אני מחכה משהו כמו 5 דקות על הקו והוא חוזר ואמר לי אין, צריך להזמין לך את זה. שאלתי אותו אם בכלל מביאים את זה לארץ? הוא אמר לי שהוא לא יודע, הוא צריך לשאול. אמרתי טוב תודה, וסיימת. החלטתי לחזור לסניף שקרוב יותר לבית שלי במוצ"ש ולבקש שיזמינו לי את החלק הזה, אבל עכשיו אמרים לי שלא יודעים אם מביאים את זה בכלל לארץ, כי החילפו יבואן וכרגע יש יבואן שלא מוסר דגמים מדוייק...

בכל מקרה, המסקנה שלי מכאן היא כזאתי: תמיד יש לי בעיה להשיג את הדברים שאני רוצה. תמיד יסתכלו עלי משונה כשאני אמר לאנשים הנחמדים שאני לא צריך עזרה, כי הם אף פעם לא עוזרים חוץ מלנסות מלתקוע אותך עם מה שיש להם בחנות, כי הם טובים בעיקר לאנשים מתלבטים. דבר אחרון, כשאמרים להם שאתה לא צריך עזרה, הם תמיד יסתכלו עליך במבט מוזר.

לבסוף, אני מקווה שמישהו יכול לתת לי המלצה איפה אפשר לקנות את הראשים הנכספים....

עריכה: קיצרתי את הודעת הנושא שלך.. כי היא הרסה את העימוד של הדף הראשי באתר. :smoke:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אורח athlon

רוזנפלד?

תחפש אולי גם בחנויות קטנות..........

אני לא חושב שיהיו להם ראשים לדרמל, שמיוצרים ע"י דרמל....

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אורח athlon

אולי תנסה לאתר את היבואן הסדיר ולבקש ממנו........

אני לא יודע מי זה אפילו...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מצאתי גם בזייפר בנתניה

עשיתי קצת שיעורי בית הטלפון שלהם זה 09-8823313

הם רק אמרו לי שאמור להיות להם , תדבר שם איתם ואם אין להם בטוח הם יכולים לעזור הם מאוד מקצועיים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...