ראיון עם רוב קסונגר, מנהל מחלקת MOBILE ב-nVIDIA על תוכניות העתיד (מצורפת תמונה) - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ראיון עם רוב קסונגר, מנהל מחלקת MOBILE ב-nVIDIA על תוכניות העתיד (מצורפת תמונה)


MoRtZkInG

Recommended Posts

היי,

התגלגל לידי גיליון אוג'-ספטמבר של העיתון -PLUS וראיתי שם ראיון מעניין בנוגע לעתיד תעשיית המחשוב הנייד ובעיקר המחשוב הנייד הגבוהה.

כזכור, ATI ו- לוטשות עיניים לשוק הזה ויחד עם המעבדים החדשים של קיימות כבר מכונות ניידות לא רעות לגיימרים (שיש להם הון קטן או רצון אז לשבור תוכנית חיסכון).

ATI שלפה ראשונה והציגה את ה-RADEON 9800 MOBILE שלמרות שמו, מתבסס על הארכיטקטורה של ה-X800 דווקה

nVIDIA לא נשארה מאחור והציגה לפני זמן קצר את ה-mobile nVIDIA GeForce 6 MXM שלה המבוסס על סדרת 6. מה שמעניין כאן הוא דווקא המילה MXM שהיא תקן חדש של החברה שהיא מקווה שיאומץ על ידי יצרני המחשבים ויאפשר לנו לשדרג את הכרטיס מסך שלהם בקלות (מה שיתן לה עוד רווחים :) )

בזמן האחרון אף הופיעו באנצים של הכרטיסים ואף הרצה של DOOM3 על מחשב הכולל את הכרטיס של nVIDIA ואת הלוח החדש ביותר של אינטל

אז אני מקווה שתהנו מהראיון:

(הערה, מחשבים ניידים אינם כמחשבים רגילים, כל יצרן מערכת BAREBONE (מה שנקרא בכתבה יצרני המבנים המקוריים... תרגום לעיברית :/ ) בונה לו מערכת משלו הכוללת צג, לוח, מעבד, מקלדת, כרטיס גרפי וכו, תוך שהוא משלב את השבבים של החברות (אינטל, ATI, וכו). מטרת תקן ה-MXM של הוא ליצור תקן אחיד שיאפשר מעין שיווק של כרטיסים גראפיים למחשבים ושדרוג של כרטיסים.)

MXMGF6-interview.jpg

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...