פורסם 2004 בספטמבר 2321 שנים בכל אופן גם אם היבואן או החנות פשטו את הרגל איבדתם אחריות מהחנות !!!אבל תמיד אפשר לפנות ליצרן , ומעולם לא שמעתי על יצרן שלא עזר.לפעמים צריך קצת להזיז את עצמך - על מה כל הבכי ???הרי אם היו פונים ל-GIGABYTE היו מקבלים לוח חלופי בוודאות - זו לא חברה קקיוניתולא מהיום, אחרת לא היו נותנים 3 שנות אחריות .
פורסם 2004 בספטמבר 2321 שנים אני הזמנתי ממנה בקיץ ת XFX6800U סבבה..אמרו לי תוך חודש יהיה אצלנו... עבר חודש..תנחשו מה הייתה התשובה"אנחנו מצטערים אבל אין עדיין צפי ל אולטרות"?!?!? מה אין צפי אמרתם לי לפני חודשתוך חודש גג הכרטיס אצלך.. אוקיי סבבה אחרי איזה שבוע הם אמרו לי ש ב 15 לספטמבר נוחתים אצלם אולטרות של ליטק... אמרתי וואלה יש אולטרה... אחרי איזה שבוע דיברתי איתם שזה היה כבר בערך ה 3 לספטמבר ותנחשו מה"מצטערים אין עדיין צפי לאולטרות"בסוף לקחתי ת ליטק GT !! ואני לא מתכוון להזמין מהשקרנים האלה עוד כלום!!אה כן .. ובמשלוח שלהם אליי הביתה הייתה טעות בקבלה?!??! :-\עריכת המנהל: תירגע עם הקללות וההשמצות, או שתמצא את עצמך בחוץ. זאת אזהרה אחרונה.
פורסם 2004 בספטמבר 2321 שנים אני כמעט בטוח שגם הסיפור עם ה9800SE כבר נכתב כאן פעם. אני זוכר אותו בגלל המשפט "מה את רוצה לעשות לי יום עבודה ארוך?" חוץ מזה, זה באמת הפך להיות טרנד חדש להשמיץ חנויות. אם זה היה מסיבות מוצדקות- זה עוד סביר, אבל בלי לדעת את כל הפרטים ללכת להשמיץ חנויות? זה נראה לי כבר מוגזם.
פורסם 2004 בספטמבר 2321 שנים וכדי שהת'רד הזה לא יגרום לתוצאות לא נעימות (כי מסתבר שיש פה אנשים לא בוגרים מספיק בשביל להגיב בלי לקלל ולהשמיץ) נוספות (משתמש אחד כבר הורחק), הנושא ינעל.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.