עבור לתוכן

אחרי ההתקפה על KSP, תורם של פנדה

Featured Replies

פורסם

אני מאוד לא תמים, אני רק חי כנראה קצת יותר שנים ממך, ומכיר את הדברים האלה מבפנים הרבה יותר טוב ממך כנראה, ויודע מה לקוחות שלי ומה לקוחות של הלקוחות שלי מקבלים כדי לשמור עליהם וכדי שהם יחזרו וכדי שיעדיפו אותי או את הלקוחות שלי על המתחרים.

אין שום סיבה בעולם שרייזור גוניור ששילם ממיטב כספו על לוח של חברה איכותית, ישבית חודשיים את המחשב שלו, בגלל חנות חרה או יבואן חרה - ומי שמקבל את התרוץ הזה של החנויות פשוט לקוח גרוע. וחנות שלא מחזיקה מוצר כזה במלאי כדי לגבות את הלקוחות שלה היא פשוט חנות גרועה.

תפסיקו לקנות בחנויות כאלה. מגיע לכם הרבה יותר. אפילו KSP המושמצת על ידי כל בן אדם שני בפורום נוהגים אחרת בד"כ. הם אולי פחות נחמדים, אבל עומדים מאחורי המוצרים שהם מוכרים.

  • תגובות 34
  • צפיות 3.2k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

אין שום ספק שאת הלקוח לא אמור לעניין בעיות כאלה ואחרות של היבואן.

העסקה מתבצעת בין החנות ללקוח. יש לחנויות בארץ דרך ארוכה לעשות בשירות לקוחות ושימור לקוחות שזה לא פחות חשוב!

ולדוגמא אני אספר על מקרה אישי:

לפני חצי שנה בערך קניתי מלמיר מסך למחשב VIEWSONIC E92F. לאחר יומיים של שימוש הבנתי שהמסך ממש לא עונה על צרכיי, ואבא שלי נסע להחזיר אותו כדיי להחליף למסך טוב יותר SAMSUNG 959NF, כמובן בתוספת תשלום. בהתחלה הם לא רצו לקבל את המסך כי פתחתי את האריזה. מעבר לכך שזאת הטענה הכי סתומה ששמעתי בחיים, זה גם לא היה נכון כי האריזה נפתחה ע"י החנות לפני שנשלח, כי הזמנתי גם מאוורר למארז שהם הכניסו לקרטון של המסך.

לאבא שלי אמר שאין סיכוי שהוא חוזר עם המסך חזרה הבייתה, והם אמרו שהן יבדקו אם אפשר לקבלו חזרה וידיעו לנו.

לאחר יומיים הודיעו לי שהיבואן (לא זוכר את שמו) לא מוכן לקבל את המסך חזרה, כי:

א. האריזה נפתחה

ב. כי יש שריטה קטנטנה בתחתית המסך.

לי אין ממש מושג על איזה שריטה הם מדברים, כי ארזתי את המסך בקפידה, כשהוא בריא ושלם, ולא ראיתי אותו מאז.

בקיצור, הסברתי להם את עמדתי, שהעסקה שחתמתי היא איתם ולא עם היבואן, והם צריכים לאפשר לי להחליף אותו.

הם סירבו.

כצעד אחרון שלחתי להם מכתב שמפרט את כל העובדות עם איום בצעד משפטי נגדם.

אחריי יום קיבלתי מהם טלפון שהפלא ופלא"היבואן" מסכים לקבל את המסך חזרה,וזה אומר שאני יכול לבחור מסך אחר מהחנות.

כדוגמא נגדית אני יזכיר שתי פעמים מהתקופה בה גרתי בניו יורק, בהם קניתי רסיבר ורמקולים.

אתה מגיע מבקש להחליף את המוצר או לקבל את הכסף בחזרה. הם שואלים "למה?" רק לשם הפרטוקול, ואתה יכול לענות "ככה".

וזה מספיק, בלי עיכובים ובלי דחיות,

לא להתייאש חברה.

פורסם

ברגע שהאריזה נפתחה יש להם בעיה למכור את זה שוב, הרי לא תרצה לקבל מסך שמישהו אחר השתמש בו אפילו ל-5 דקות.

במקרה הזה הם בצדק לא חייבים לקבל את זה חזרה, הם אחרי זה נתקעים עם זה.

פורסם

ברגע שהאריזה נפתחה יש להם בעיה למכור את זה שוב, הרי לא תרצה לקבל מסך שמישהו אחר השתמש בו אפילו ל-5 דקות.

במקרה הזה הם בצדק לא חייבים לקבל את זה חזרה, הם אחרי זה נתקעים עם זה.

תגיד מה אתה גנוב???

איך אתה יודע מה יש בתוך האריזה? איך אתה יודע שזה עובד?

על מה אתה מדבר??? לא הייתי אומר שאתה צרכן נבון במיוחד.

בגלל זה קיים שוב לא אצלנו, אלא בארה"ב OPEN BOX' מה שאומר- מוצר מוזל שאריזתו נפתחה בעבר בין אם הוחזר ע"י לקוח ובין אם היה בתצוגה.

פורסם

על מה אתה מדבר?! אתה לא נשמע כל כך נבון

תגיד לי כזה דבר, אם אתה הולך לחנות לקנות מסך ואתה מקבל מסך באריזה פתוחה תרצה לקבל אותו? לא תדרוש אחד חדש באריזה סגורה?

פורסם

כדוגמא נגדית אני יזכיר שתי פעמים מהתקופה בה גרתי בניו יורק, בהם קניתי רסיבר ורמקולים.

אתה מגיע מבקש להחליף את המוצר או לקבל את הכסף בחזרה. הם שואלים "למה?" רק לשם הפרטוקול, ואתה יכול לענות "ככה".

וזה מספיק, בלי עיכובים ובלי דחיות,

לא להתייאש חברה.

בארהב לפי החוק מותר לך להחזיר כל מוצר לחנות בתוך 30 יום ולקבל את הכסף (או 90% או משהו כזה) בחזרה בגלל שאתה "ככה"

בגלל זה יש שם אנשים שקונים טלוויזיות 80 אינטש לפני הסופרגול ומחזירים אותם אחרי תמורת 10%...

כאן אין חוק כזה, וטוב שכך

פורסם

על מה אתה מדבר?! אתה לא נשמע כל כך נבון

תגיד לי כזה דבר, אם אתה הולך לחנות לקנות מסך ואתה מקבל מסך באריזה פתוחה תרצה לקבל אותו? לא תדרוש אחד חדש באריזה סגורה?

בגלל זה מוכרים אותו זול יותר ואז זה ממש לא מפריע לי שהוא עבד 5 דקות. ואם לא, אני אבקש חדש, ואקבל חדש. זאת לא הבעייה שלי כלקוח.תפנימו את זה.

בארהב לפי החוק מותר לך להחזיר כל מוצר לחנות בתוך 30 יום ולקבל את הכסף (או 90% או משהו כזה) בחזרה בגלל שאתה "ככה"

בגלל זה יש שם אנשים שקונים טלוויזיות 80 אינטש לפני הסופרגול ומחזירים אותם אחרי תמורת 10%...

כאן אין חוק כזה, וטוב שכך

דבר ראשון שאמרתי "ככה" רציתי להביע עמדה, שזה לא חייב להיות רק בגלל שמוצר דפוק אלא גם בגלל שהוא לא עונה לצרכים שלך, וזאת תשובה לגיטימית.

חנות שתתייחס בכבוד ללקוח כזה, תרוויח לקוח לתמיד.

פורסם

אין ספק שיש לנו הרבה מה ללמוד מהצרכן האמריקאי

פורסם

אין ספק שיש לנו הרבה מה ללמוד מהצרכן האמריקאי

צדיק בסדום

פורסם

העסקה אכן מתבצעת בן הקונה למוכר והמוכר מתבקש למסור את המוצר אל הקונה

אך האחריות היא מצד היבואן למוכר והמוכר רק מעביר אותה אל הקונה.

ספר את זה למי שקנו דיסקים של IBM מפלונטר ורצו לבפעיל את האחריות מהיבואן אחרי שהיא פשטה את הרגל.

פתאום האחריות היא מול החנות ולא מול היבואן...

פורסם

בגלל זה מוכרים אותו זול יותר ואז זה ממש לא מפריע לי שהוא עבד 5 דקות. ואם לא, אני אבקש חדש, ואקבל חדש. זאת לא הבעייה שלי כלקוח.תפנימו את זה.

זו כן בעיה שלך, אין חוק המחייב אותם לקבל את המסך חזרה אחרי שתפתח אותו.

אתה מדבר על מחיר זול יותר, מי אתה חושב סופג את המחיר הזול הזה?

איזה אינטרס יש לחנות להפסיד כסף בגלל שאתה לא אוהב את המסך שלך?

קנית אותו, פתחת אותו - הוא שלך!

פורסם

שימוש הוגן / צרכנות דיגיטלית   

שימוש הוגן: גולשים מספרים על פנדה מחשבים

אוי כמה חיכיתי לרגע הזה

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2980625,00.html

כן .. אני יודע שיש טרד נוסף על זה .. סליחה .. אני פשוט רוקד מאושר ...

פורסם

אם היית מסתכל טוב היית רואה שיש כבר ת'רד בנושא

פורסם

ספר את זה למי שקנו דיסקים של IBM מפלונטר ורצו לבפעיל את האחריות מהיבואן אחרי שהיא פשטה את הרגל.

פתאום האחריות היא מול החנות ולא מול היבואן...

איך זה סוטר את מה שאמרתי? אני אמרתי שהאחריות ניתנת לחנות בידי היבואן והם כביכול מעבירים ללקוח את האחריות שהם מקבלים כלומר בפועל החנות היא הגוף המקשר אם החנות תפשוט רגל לא תוכל לממש את האחריות כי היצרן נתן אותה לחנות לא ללקוח.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים