פורסם 2004 בספטמבר 2321 שנים אני מאוד לא תמים, אני רק חי כנראה קצת יותר שנים ממך, ומכיר את הדברים האלה מבפנים הרבה יותר טוב ממך כנראה, ויודע מה לקוחות שלי ומה לקוחות של הלקוחות שלי מקבלים כדי לשמור עליהם וכדי שהם יחזרו וכדי שיעדיפו אותי או את הלקוחות שלי על המתחרים. אין שום סיבה בעולם שרייזור גוניור ששילם ממיטב כספו על לוח של חברה איכותית, ישבית חודשיים את המחשב שלו, בגלל חנות חרה או יבואן חרה - ומי שמקבל את התרוץ הזה של החנויות פשוט לקוח גרוע. וחנות שלא מחזיקה מוצר כזה במלאי כדי לגבות את הלקוחות שלה היא פשוט חנות גרועה.תפסיקו לקנות בחנויות כאלה. מגיע לכם הרבה יותר. אפילו KSP המושמצת על ידי כל בן אדם שני בפורום נוהגים אחרת בד"כ. הם אולי פחות נחמדים, אבל עומדים מאחורי המוצרים שהם מוכרים.
פורסם 2004 בספטמבר 2321 שנים אין שום ספק שאת הלקוח לא אמור לעניין בעיות כאלה ואחרות של היבואן.העסקה מתבצעת בין החנות ללקוח. יש לחנויות בארץ דרך ארוכה לעשות בשירות לקוחות ושימור לקוחות שזה לא פחות חשוב!ולדוגמא אני אספר על מקרה אישי:לפני חצי שנה בערך קניתי מלמיר מסך למחשב VIEWSONIC E92F. לאחר יומיים של שימוש הבנתי שהמסך ממש לא עונה על צרכיי, ואבא שלי נסע להחזיר אותו כדיי להחליף למסך טוב יותר SAMSUNG 959NF, כמובן בתוספת תשלום. בהתחלה הם לא רצו לקבל את המסך כי פתחתי את האריזה. מעבר לכך שזאת הטענה הכי סתומה ששמעתי בחיים, זה גם לא היה נכון כי האריזה נפתחה ע"י החנות לפני שנשלח, כי הזמנתי גם מאוורר למארז שהם הכניסו לקרטון של המסך.לאבא שלי אמר שאין סיכוי שהוא חוזר עם המסך חזרה הבייתה, והם אמרו שהן יבדקו אם אפשר לקבלו חזרה וידיעו לנו.לאחר יומיים הודיעו לי שהיבואן (לא זוכר את שמו) לא מוכן לקבל את המסך חזרה, כי: א. האריזה נפתחה ב. כי יש שריטה קטנטנה בתחתית המסך.לי אין ממש מושג על איזה שריטה הם מדברים, כי ארזתי את המסך בקפידה, כשהוא בריא ושלם, ולא ראיתי אותו מאז.בקיצור, הסברתי להם את עמדתי, שהעסקה שחתמתי היא איתם ולא עם היבואן, והם צריכים לאפשר לי להחליף אותו. הם סירבו.כצעד אחרון שלחתי להם מכתב שמפרט את כל העובדות עם איום בצעד משפטי נגדם.אחריי יום קיבלתי מהם טלפון שהפלא ופלא"היבואן" מסכים לקבל את המסך חזרה,וזה אומר שאני יכול לבחור מסך אחר מהחנות.כדוגמא נגדית אני יזכיר שתי פעמים מהתקופה בה גרתי בניו יורק, בהם קניתי רסיבר ורמקולים. אתה מגיע מבקש להחליף את המוצר או לקבל את הכסף בחזרה. הם שואלים "למה?" רק לשם הפרטוקול, ואתה יכול לענות "ככה". וזה מספיק, בלי עיכובים ובלי דחיות,לא להתייאש חברה.
פורסם 2004 בספטמבר 2321 שנים ברגע שהאריזה נפתחה יש להם בעיה למכור את זה שוב, הרי לא תרצה לקבל מסך שמישהו אחר השתמש בו אפילו ל-5 דקות.במקרה הזה הם בצדק לא חייבים לקבל את זה חזרה, הם אחרי זה נתקעים עם זה.
פורסם 2004 בספטמבר 2321 שנים ברגע שהאריזה נפתחה יש להם בעיה למכור את זה שוב, הרי לא תרצה לקבל מסך שמישהו אחר השתמש בו אפילו ל-5 דקות.במקרה הזה הם בצדק לא חייבים לקבל את זה חזרה, הם אחרי זה נתקעים עם זה. תגיד מה אתה גנוב???איך אתה יודע מה יש בתוך האריזה? איך אתה יודע שזה עובד?על מה אתה מדבר??? לא הייתי אומר שאתה צרכן נבון במיוחד.בגלל זה קיים שוב לא אצלנו, אלא בארה"ב OPEN BOX' מה שאומר- מוצר מוזל שאריזתו נפתחה בעבר בין אם הוחזר ע"י לקוח ובין אם היה בתצוגה.
פורסם 2004 בספטמבר 2321 שנים על מה אתה מדבר?! אתה לא נשמע כל כך נבוןתגיד לי כזה דבר, אם אתה הולך לחנות לקנות מסך ואתה מקבל מסך באריזה פתוחה תרצה לקבל אותו? לא תדרוש אחד חדש באריזה סגורה?
פורסם 2004 בספטמבר 2321 שנים כדוגמא נגדית אני יזכיר שתי פעמים מהתקופה בה גרתי בניו יורק, בהם קניתי רסיבר ורמקולים. אתה מגיע מבקש להחליף את המוצר או לקבל את הכסף בחזרה. הם שואלים "למה?" רק לשם הפרטוקול, ואתה יכול לענות "ככה". וזה מספיק, בלי עיכובים ובלי דחיות,לא להתייאש חברה. בארהב לפי החוק מותר לך להחזיר כל מוצר לחנות בתוך 30 יום ולקבל את הכסף (או 90% או משהו כזה) בחזרה בגלל שאתה "ככה"בגלל זה יש שם אנשים שקונים טלוויזיות 80 אינטש לפני הסופרגול ומחזירים אותם אחרי תמורת 10%...כאן אין חוק כזה, וטוב שכך
פורסם 2004 בספטמבר 2321 שנים על מה אתה מדבר?! אתה לא נשמע כל כך נבוןתגיד לי כזה דבר, אם אתה הולך לחנות לקנות מסך ואתה מקבל מסך באריזה פתוחה תרצה לקבל אותו? לא תדרוש אחד חדש באריזה סגורה?בגלל זה מוכרים אותו זול יותר ואז זה ממש לא מפריע לי שהוא עבד 5 דקות. ואם לא, אני אבקש חדש, ואקבל חדש. זאת לא הבעייה שלי כלקוח.תפנימו את זה.בארהב לפי החוק מותר לך להחזיר כל מוצר לחנות בתוך 30 יום ולקבל את הכסף (או 90% או משהו כזה) בחזרה בגלל שאתה "ככה"בגלל זה יש שם אנשים שקונים טלוויזיות 80 אינטש לפני הסופרגול ומחזירים אותם אחרי תמורת 10%...כאן אין חוק כזה, וטוב שכךדבר ראשון שאמרתי "ככה" רציתי להביע עמדה, שזה לא חייב להיות רק בגלל שמוצר דפוק אלא גם בגלל שהוא לא עונה לצרכים שלך, וזאת תשובה לגיטימית.חנות שתתייחס בכבוד ללקוח כזה, תרוויח לקוח לתמיד.
פורסם 2004 בספטמבר 2321 שנים העסקה אכן מתבצעת בן הקונה למוכר והמוכר מתבקש למסור את המוצר אל הקונהאך האחריות היא מצד היבואן למוכר והמוכר רק מעביר אותה אל הקונה.ספר את זה למי שקנו דיסקים של IBM מפלונטר ורצו לבפעיל את האחריות מהיבואן אחרי שהיא פשטה את הרגל.פתאום האחריות היא מול החנות ולא מול היבואן...
פורסם 2004 בספטמבר 2321 שנים בגלל זה מוכרים אותו זול יותר ואז זה ממש לא מפריע לי שהוא עבד 5 דקות. ואם לא, אני אבקש חדש, ואקבל חדש. זאת לא הבעייה שלי כלקוח.תפנימו את זה.זו כן בעיה שלך, אין חוק המחייב אותם לקבל את המסך חזרה אחרי שתפתח אותו.אתה מדבר על מחיר זול יותר, מי אתה חושב סופג את המחיר הזול הזה?איזה אינטרס יש לחנות להפסיד כסף בגלל שאתה לא אוהב את המסך שלך? קנית אותו, פתחת אותו - הוא שלך!
פורסם 2004 בספטמבר 2321 שנים שימוש הוגן / צרכנות דיגיטלית שימוש הוגן: גולשים מספרים על פנדה מחשביםאוי כמה חיכיתי לרגע הזה http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2980625,00.htmlכן .. אני יודע שיש טרד נוסף על זה .. סליחה .. אני פשוט רוקד מאושר ...
פורסם 2004 בספטמבר 2321 שנים ספר את זה למי שקנו דיסקים של IBM מפלונטר ורצו לבפעיל את האחריות מהיבואן אחרי שהיא פשטה את הרגל.פתאום האחריות היא מול החנות ולא מול היבואן...איך זה סוטר את מה שאמרתי? אני אמרתי שהאחריות ניתנת לחנות בידי היבואן והם כביכול מעבירים ללקוח את האחריות שהם מקבלים כלומר בפועל החנות היא הגוף המקשר אם החנות תפשוט רגל לא תוכל לממש את האחריות כי היצרן נתן אותה לחנות לא ללקוח.
פורסם 2004 בספטמבר 2321 שנים מקרב אישי שקרה ליאני ה א.ש המדוברhttp://www.techno.co.il/community/viewtopic.php?t=22585&start=0
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.