קניית מסך LCD 17" בסביבות ה-2K - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

קניית מסך LCD 17" בסביבות ה-2K


SuB

Recommended Posts

שלום לכולם! בשנה האחרונה התחלתי לשים לב שה-MAG 786FD שלי, בן ה-5 כמעט איבד מאוד מבהירותו ומציג תמונות ומשחקים ממש כהה. מה גם שבחדר שלי יש שתי חלונות שיושבים ממש ממול למסך ולצידו ובאור יום כמעט ולא ניתן לשחק בצורה נורמלית במסך, רק אחרי סגירת התריסים.. מעצבן ביותר..

לפני מספר ימים ראיתי אצל חברי כוכב (Carter) את המסך L1720B ודי התרשמתי ממנו. דבר ראשון הוא יפיפה. דבר שני הצבעים בו מעולים, ואין את התופעה שאם מסתכלים מהצד רואים כהה אלא ממש רואים טוב גם אם יושבים מהצד. כוכב ניסה להראות לי את תופעת "המריחה" ואני בכוונה שמתי את המילה במרכאות כי לי זה ממש ממש לא הפריעה ובעיני זאת לא מריחה אלא קצת חשמולים שממש לא שמתי לב אליהם, רק אחרי מספר צפיות.

לא מזמן התחלתי לחסוך למסך חדש, התקציב של הוא עד 2300 בערך (שבסכום זה הבנתי שניתן למצוא מספר מסכים טובים של ו-BENQ) ואני צריך עזרה ממכם בבחירת מסך. המסך יקנה בעוד כחודש אבל אני רוצה להתחיל לברר מעכשיו ואולי עד אז המחיר גם ירד עוד יותר.

רציתי לשמוע המלצות על מסך ה- הנ"ל ועל מסכים נוספים שמתחרים נגדו בסכום הזה. הכרטיס מסך שברשותי הוא MSI TI4400 ויש עליו חיבור DVI. האם יש בסכום זה מסך בעל איכות צפיה וזמן תגובה טובים שתומך טוב ברזולוציה נמוכה מ-1280X1024? היות ואני מרכיב משקפיים וזה די מאמץ לעיניים שלי רזולוציה שכזאת..

אני קצת חושש מסוג זה של מסכים בגלל כל הקטע של הפיקסלים שרופים שיכולים להיווצר במהלך הזמן וגם בגלל ההשקעה הכספית הגדולה במסך מסוג זה שבסופו של דבר יכולה לאכזב (הבנתי שסרטים נראים לא טוב על גבי LCD, תקנו אותי). בנוסף קראתי בעיתון על כל מיני תחליפים מוצלחים לטכנולוגיה זאת שיצאו בסוף השנה הזאת, האם ההמתנה כדאית? האם מישהו יכול לרכז לי מספר חסרונות משמעותיים במסכי ה-LCD?

תודה לכל המגיבים, סומך עליכם שתעזרו לי בנושא, You are the BEST!

***עריכה-שמתי לב של- אין חיבור DVI..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 1 חודש מאוחר יותר...

מה דעתכם על המסך הזה:

Fujitsu-Siemens SCALEOVIEW T17-1

http://www.parsi.co.il/product.asp?productid=3722

החלטתי שאני לא "רודף" אחרי כניסת ה-DVI. מה שקצת מאכז זה ניגודיות של 350 במסך הזה.

קישור לספציפיקציות:

http://www.fujitsu-siemens.com/Resources/10/28628895.pdf

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה דעתכם על המסך הזה:

Fujitsu-Siemens SCALEOVIEW T17-1

http://www.parsi.co.il/product.asp?productid=3722

דעתי רעה מאוד

מסך שנותן רק שנה אחריות , זה לא רציני בשוק של היום

אפילו מסך של VIOSONIC לא הייתי קונה עם אחריות של שנה

אין סיבה לא לקבל 3 שנים מינימום אחריות ואפילו יותר

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם התקציב יעלה ב-200 ש"ח ל 2500 ניתן לקבל את הסמסונג 172T שירד דרסטית(היה כ-3000 ש"ח עד לפני 3 חודשים).

חסרונות במסך זה זמן תגובה לא משהו אבל אם אתה לא פרפקציוניסט קיצוני אז זה זניח(אני לפחות לא מכיר מישהו עם מסך זה שהתלונן ותקנו אותי אם אני טועה)

כמו כן מדיניות היבואן להחלפת פיקסלים שרופי די גרועה(20 פיקסלים) אבל אם תוכל לראות אותו בפעולה טרם התשלום תוכל לשלול פיקסלים שרופים.

יתרונות

איכות תמונה ,צבעים וחדות של מסכים מהשורה הראשונה.

אם התקציב דחוק אז ה היונדי L70 לא רע בכלל כמו כן ישנם מסכים של BENQ אמנם ללא DVI אבל סבירים בהחלט + יבואן מהיותר מוצלחים בארץ

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...