פורסם 2004 בספטמבר 1721 שנים שאלה שלא ממש רציתי לפתוח עליה דיון נוסף ודיי מתקשרת-שמעו אני בחור לא קל של 85 קילו, 50 סמ"ק יסחוב בסדר? בהנחה ואני נוסע סביבות ה400 קילומטר בחודש כמה תיהיה הצריכת דלק?
פורסם 2004 בספטמבר 1721 שנים כן לא אמורה להיות בעיה....והצריכה לא גבוהה בכלל...אני מכיר אנשים ששוקלים הרבה יותר ממך שנוסעים על טוסטוסים.. וגם מרכיבים...
פורסם 2004 בספטמבר 1721 שנים שאלה שלא ממש רציתי לפתוח עליה דיון נוסף ודיי מתקשרת-שמעו אני בחור לא קל של 85 קילו, 50 סמ"ק יסחוב בסדר? בהנחה ואני נוסע סביבות ה400 קילומטר בחודש כמה תיהיה הצריכת דלק?אחי נוסע כ 350+ ק"מ על מיכל אחד שעולה לו כ 50 שקל.... Suzuki GS500F.
פורסם 2004 בספטמבר 1821 שנים שאלה שלא ממש רציתי לפתוח עליה דיון נוסף ודיי מתקשרת-שמעו אני בחור לא קל של 85 קילו, 50 סמ"ק יסחוב בסדר? בהנחה ואני נוסע סביבות ה400 קילומטר בחודש כמה תיהיה הצריכת דלק?תלוי, איזה 50 סמ"ק, בגדול כולם יסחבו, השאלה איך, קטנועים קטנים מקוררי אוויר (פיור/DJ) יוכלו לעשות נסיעות עירוניות קצרות איתך, בינעירוני לא הייתי עושה איתם.400 ק"מ של מה? בעיר? בבינעירוני? רק שתדע 50 סמ"ק לא הכי בנוי לבינעירוני (וגם מסוכן מבחינת מהירות סופית - לא בריא שמכוניות עוקפות אותך).צריכת הדלק, משהו בסביבות ה1:25
פורסם 2004 בספטמבר 1821 שנים אחי נוסע כ 350+ ק"מ על מיכל אחד שעולה לו כ 50 שקל.... Suzuki GS500F. 50 שקל זה לא.... המיכל של GS כולל רזרבי (בדגמים החדשים) הוא 20 ליטר, מה שנותן צריכת דלק של 1:17.5 שזה בערך מה שהוא לוקח, הבעיה היא ש20 ליטר דלק היום עולים 100 שקל. סתם אני קטנוני
פורסם 2004 בספטמבר 1821 שנים מה אתה מתווכח? אני ראיתי אותו בעצמי מתדלק...והמיכל הרזרבי זה דבר שווהשווה? שווה למה?GS חדש מגיע עם מיכל 20 ליטר, שמתוכו 3.5 ליטר רזרבי אם אינני טועה. המיכל הרזרבי והרגיל זה אותו מיכל.אולי הטנק שלו לא היה ריק לגמרי לפני התידלוק?
פורסם 2004 בספטמבר 1821 שנים סיפור:נסענו לנו הבייתה מהעבודה (עבדנו באותו בית קפה באותה תקופה) ואיזה 700 מטר לפני הבית נגמר לנו הדלק. נגמר נגמר, הוא סוחט את הידית ואין תגובה מהאופנוע.הופ, שולח יד הצידה, מזיז מתג, ושנייה אח"כ האופנוע רץ לו בסבבה על המיכל הרזרבי עד לתחנה הקרובה שם הוא תידלק לו בכ-55 שקל, "טנק" מלא.סוף סיפורזה GS 97 לצורך העיניין
פורסם 2004 בספטמבר 1821 שנים לא, במכוניות אין דבר כזה.GS 500 יעשה בערך 18-20 ק"מ לליטר בנסיעה רגילה,נסיעה חזקה תוריד אותו למשהו כמו 15 -16 ק"מ לליטר.לא כדאי לנסוע עם 50 סמ"ק בכביש בין עירוני בגלל שנסיעה בגז מלא למשך זמן ממושךגומרת את המנוע בגלל מחסור בשימון נאות במנועי 2 פעימות שהם הרוב ב 50 סמ"ק.(4 פעימות 50 סמ"ק פשוט חלש מידי)
פורסם 2004 בספטמבר 1921 שנים ההבדל לא גדול כל כך חוץ מסעיף הביטוח שהוא 1718 ש"ח ל 50 סמ"ק (רוכב בודד) ו -3251 ש"ח מ-51 ועד 250 סמ"ק + צד ג': מ-420 ש"ח ועד 560 ש"ח (מומלץ מאוד לעשות אם לא עושים מקיף)לדעתי הוצאות הדלק הם זניחות ,שניהם יעשו בסביבות 20-30 קילומטרים לליטר גם בתחזוקה ההבדלים קטנים ,ב-50 סמ"ק הטיפולים מעט יותר זולים אבל יותר תכופים כך שזה מתקזז,אם יש לך חוש טכני תוכל לטפל בעצמך בקטנוע 50 סמ"ק ולחסוך ,מנועי 2 פעימות הם די פשוטים (וכאן יתרונם)יוצאים מין הכלל הם הקטנועים של הונדה (וגם האופנועים) מצד אחד הם אמינים מאוד ובאיכות הכי גבוהה ,מצד שני הטיפולים (והחלפים) מאוד יקרים.לבסוף אני רוצה להביא לידיעתך עומד לעבור בקרוב חוק ה-125 סמ"ק כמו באירופה שאומר שמותר יהיה לרכב על קטנוע 125 סמ"ק (מוגבל בהספקו בהתאם לגיל הרוכב)מגיל 16 וגם יוזיל את מחירי הביטוח כך שלדעתי לא משתלם לקנות היום 50 סמ"ק (מצד שני ,בישראל כמו בישראל החוק הזה "עומד לעבור בקרוב" כבר כמה שניםכך שאם הממשלה תיפול נחכה עוד כמה שנים ,ככה זה שחבורה של :clown: מנהלת לנו את החיים)
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.