פורסם 2004 בספטמבר 1221 שנים אז ככה היום הלכתי לקיי אס פי בגעש לאחר שהצורב די וי די שלי מת 4120b הגעתי לשם נכנסתי ישר למעבדה נתתי לבחור את הכונן תוך דקה הוא אמר שהוא לא תקין וביקש מהמכסנאי לתת לו אחד חדש! אחרי שלא נמצא כונן שחור במלאי הטכנאי החליף את המגירה מהצורב התקול לחדש כדי שיהיה לי כונן שחור כמו שצריך . בכל מקרה יאמר לזכותם שהוא החליף לי בלי לעשות בעיות ותוך 10 דקות יצאתי עם כונן חדש תקין ושחור! אני חושב שזה יפה מאד גם מבחינת זמנים שלא מייבשים אותך שבוע עד שיגיע חדש או שטות כזאת וגם שבאים לקראתך ומחליפים לך את את הצבע! אומנם זה שטויות לעשות אבל לא בכל מקום היו עושים את זה! לכן אני מאד מבסוט מהשרות בניגוד לכל מה שקראתי פה תמיד שיש להם אחלה מחירים חרא שרות! אז זהו שלא! קיי אס פי עלו והצליחו!
פורסם 2004 בספטמבר 1321 שנים אם יש גישה לסניף שלהם והכלאז אין איתם בעיהאם הסניף רחוק ואת הרוב אתה צריך טלפוניתאז תראה מה הבעיה עם השירותאבל בתכלס שירות די טוב חוץ מהשירות הטלפוני
פורסם 2004 בספטמבר 1321 שנים חצי מאלה שמקטרים על השירות של KSP מעולם לא קנו מהם שום מוצר.רק שמעו שמועות מאנשים אחרים.רק דבר אחד שמאוד רע אצל KSP, יש להם רק שנה אחריות ל כל המוצרים. אני מקווה שאני לא טועה לגביי זה.שנה אחת אחריות זה ממש לא טוב, ןלא שווה את המחיר המוזל
פורסם 2004 בספטמבר 1321 שנים לפותח הטרד...איך אתה יודע שהביאו לך כונן חדש ולא משופץ\מחודש\מתוקן\מאמא שלי\מאבא שלי וכו'...?יכול מאוד שהם ידעו שהם יקבלו כונן משופץ אחר במקום זה והביאו לך מתוקן שגם ככה הם היו מקבלים ממנו צורב אחר...בדרך כלל לא מקבלים כוננים חדשים אחייניב
פורסם 2004 בספטמבר 1321 שנים לפותח הטרד...איך אתה יודע שהביאו לך כונן חדש ולא משופץ\מחודש\מתוקן\מאמא שלי\מאבא שלי וכו'...?יכול מאוד שהם ידעו שהם יקבלו כונן משופץ אחר במקום זה והביאו לך מתוקן שגם ככה הם היו מקבלים ממנו צורב אחר...בדרך כלל לא מקבלים כוננים חדשים אחייניבקודם כל מה זה משנה? זה עובד? סבבה.בדרך כלל לא מקבלים כוננים חדשים אחי --- להיפך.
פורסם 2004 בספטמבר 1321 שנים איך אתה יודע שהביאו לך כונן חדש ולא משופץ\מחודש\מתוקן\מאמא שלי\מאבא שלי וכו'...?יכול מאוד שהם ידעו שהם יקבלו כונן משופץ אחר במקום זה והביאו לך מתוקן שגם ככה הם היו מקבלים ממנו צורב אחר...הביאו לו על המקום.. מאיפה היו מביאים לו מתוקן? במחסן לא מחזיקים ציוד Refurbrished. במקרה וכונן אכן נמצא תקול לטכנאי במעבדה אין איך לתקן אותו, הוא מאשר שהוא תקול והלקוח מקבל כונן חדש חלופי במקום (לאחר הבדיקה), בעוד הכונן התקול נשלח לייצרן (לחו"ל) ל-RMA שייספק לחברה כונן חלופי/זיכוי.
פורסם 2004 בספטמבר 1321 שנים קודם כל מה זה משנה? זה עובד? סבבה. בדרך כלל לא מקבלים כוננים חדשים אחי --- להיפך. עכשיו הצחקת אותי :lol: ברור שזה משנה אם זה מחודש או חדש! אני באמת מקווה שאמרת את זה בצחוק... אני בטוח שכל פעם שיתקלקל לך רכיב תעדיף לקבל חדש ולא אחד שגם פעם לא עבד, תיקנו אותו ועכשיו הוא עובד... לך תדע כמה זמן יחזיק התיקון ומה הייתה הבעיה בדיוק ואולי יש עוד חלקים שעומדים להתקלקל ולא זיהו את זה בבדיקה או תיקון שנעשה לחלק שמת לגמרי. BIODOME... במחסן לא מחזיקים REFURBRISHED... מממ... אני לא אומר ש KSP מחזיקים (?) אבל יש כמה חנויות בארץ שכן עושות את זה (בוא נגיד שיש כמה חנויות שאני לא מתפלא עליהן (רמז עבה)) אני לא אומר שדפקו אותו כי יש יבואנים שזה המדיניות שלהם לא להביא מוצרים חדשים ויש כאלה שלא... אני לא יודע אם הוא נדפק או לא. סתם העליתי השארה שהוא קיבל אחד מתוקן וזה די הגיוני זה הכל... לא יודע מה היה במקרה שלו ספציפי. רק שידע, זכותו. יניב
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.