עירק: מורדים חטפו 2 אזרחי צרפת ומאיימים להרגם אם לא יבוטל החוק שאוסר לבישת רעלות - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

עירק: מורדים חטפו 2 אזרחי צרפת ומאיימים להרגם אם לא יבוטל החוק שאוסר לבישת רעלות


Merrymoon

Recommended Posts

צרפת ידוע בהיותה מתירנית וליברלית אבל עד כדי כח שהיא כופה את הליברליות הזאת על אנשים. נראה כי הם עושים צעד קדימה ולוקחים 2 אחורה. לפני שנה-שנתיים הם חקקו חוק שעל פיו אסור לבנות ללבוש רעלה בשטח בית-ספר ציבורי, אח"כ גם אסרו על יהודים ללבוש כיפות. הבנות, שתחילה אמרו שתרבותן כופה את זה עליהן כמו את המילה הנשית, דווקא ביטאו רצון ללבוש את הרעלות מתוך רצון לשמר את תרבותן ולהיות צנועות. אולי אין אנו מבינים אותן ומה לא צנוע בללכת ללא כיסוי ראש, אנחנו רואים כאן בישראל מלא ערביות-ישראליות לבושות ג'ינס צמוד וחולצה וללא כיסוי ראש, אבל אם הן אומרות שזה חשוב להן אז מה הבעיה? הצרפתים לאומת זאת חושבים שזאת אפליה גברית-ברברית-פרימיטיבית-מוסלמית שנועדה להפוך את גופן לרכוש. אולי זה כך אבל אם הן היו כאלו פמיניסטיות הן לא היו מתעקשות להשאיר אותן, יש כאלו שבוחרות להוריד אבל היו כאלו שרצו ללכת עם רעלה אז למה לא לתת להן? זה לא פוגע באיש. מה שכן, זה מרחיק אותן מהתרבות החילונית והן מחליטות ללכת ללמוד בבי"ס מוסלמי במקום בי"ס ציבורי, צרפתי וחילוני ושם יש סכנה שהן יקבלו שטיפת מוח דתית-פולטית ויהפכו למשריצות שהידים. היהודים גם בסיפור הזה - להם לא נותנים ללבוש כיפה בשטח בי"ס וזה מאלץ אותם ללכת לבתי-ספר פרטיים יהודיים. אין שם סכנה לשום שטיפת מוח (אלא אם המורה הוא מעריץ נלהב של הרב-עובדיה) אבל למה שילד יצתרך לבחור בין המסורת שלו לבין הכיתה המוכרת עם החברים והמורים המוכרים לו?

חבל שהמצב צרייך להגיע לעד כדי שקיצונים מוסלמים יחטפו אנשים ויאיימו להרגם רק כדי שקולם של אותם ילדים ישמע ויתירו להם ללבוש את הרעלות והכיפות. מעניין עם הממשלה הצבועה הזאת אוסרת על תלמידים נוצרים ללבוש צלבים?...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 42
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

מהכותרת ניתן להבין בטעות שהת'רד הזה הוא על זה שחטפו שני אזרחים צרפתים ומאימיים להרוג אותם אם לא יבוטל החוק, ועד כמה ה"עונש" שיקרה אם הדרישה הזאת לא תיתבצע הוא לא סביר.

חטיפה ואיום ברצח - זאת לא הדרך לייצור אמפתיה כלפי האיסלם בעולם.  אפילו אם הם צודקים.

אולי זה מראה עד כמה האיסלם פנאתי ומסוכן עד כדי כך שכאשר שוללים מהם זכות מסוימת, אפילו אם השלילה היא בלתי צודקת, הם מגיבים בצורה שבה הם מגיבים. (ואני יודע שזה לא כולם, אבל יש הרבה קיצוניים וזה מספיק).

ממשלת צרפת, גם לדעתי, לא צודקת.  אבל הדרך שבה האיסלם מפגין ומוחה נגד ההחלטה של ממשלת צרפת לא נכונה ומונעת אמפתיה כלפי האיסלם.   נראה לכם הגיוני שתושב צרפת, שעד עכשיו היה נגד ההחלטה, יאמר לעצמו דבר כזה בעקבות המקרה : "החוטפים צודקים לגמרי, אם ממשלת צרפת לא מבטלת החוק יש להרוג את האזרחים שלנו". (?).    זאת לא הדרך, הם לא ישיגו כך כלום.  יש שתי אפשריות הגיונות: צרפת תבטל את החוק למראית עין- כלומר, תחזיר אותו לאחר שהחטופים ישחוררו. או שתנסה לחלץ את החטופים.

לא נראה לי שהיא תשנה את המדיניות שלה בגלל החטיפה או שתהיה אדישה לחטיפת אזרחייה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מסכימה לגמרי עם מה שקינג אומר, כך אמרתי על המאבק הזה של המורדים הצ'צ'נים. האיסלאם אבל הוא לא חדגוני ולכל מטבע יש 2 צדדים. לא, אני לא מגנה על טרוריסטים אבל האיסלאם מטרתו התקרבות לאלוהים והתרחקות מדברים "חייתיים" כמו אלכוהול, תאבת בשרים ומלחמות חסרות שחר. יש גם את האיסלאם המוחמאדי שכופה את עצמו ומשתמש באמצעים קיצוניים לעשות זאת, הפנאטיזם הזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אולי האיסלם מתרחק מדברים כמו אלכוהל,תוואת בשרים וכיוצא בזה,  אבל המאמינים הקיצוניים שמתרחקים בוודאי מכל הדברים הללו נוקטים באמצעים של רצח אם משהו לא מוצא חן בעינהם.

התאומים- מה הסיבה שהמוסלמים (שעשו את זה) עשו את זה? בגלל ה"שליטה" של ארה"ב בעולם. כאילו שאם הם יפילו את התאומים ארה"ב תפסיק להיות האומה החזקה בעולם או שהם ישיגו כך משהו בכלל שיקדם מטרה כלשהי של האיסלם.  הדבר היחיד שהם השיגו זה פחד בעולם מהאיסלם.

אז זה שהם מתרחקים מסמים ואלכוהל זה טוב מאוד , אבל אם הצד השני של המטבע טומן בחובו יצר חייתי אחר- רצח, אז היה עדיף אם הם היה שיכורים ומסוממים ולא רוצחים.   כנ"ל לגבי תופעת המחבלים המתאבדים בארצנו. ולמורות שרק חלק קטן מאוד מהעם הפלסטינאי שייך לאירגוני הטרור השונים, יש חלק יותר גדול בעם הפלסטינאי שתומך בהם.

אז עד שהם לא יתרחקו מהדבר החייתי שנקרא "רצח" - כל שאר ההתרחקויות שלהם משאר הדברים (אלכוהל, תוואת-בשרים וסמים) לא מרשימים אותי.   

ד"א, אני בכלל אתיאסט ואני לא מעשן או משהו כזה, יכלתי להיות מוסלמי מצוין. וכל דת, חוץ מדתות כמו "כת השטן" (שלא בדיוק דת) תומכות ברעיונות הללו.   הנצרות,היהדות והבודהיזם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמו שאמרו גם אסרו על יהודים לחבוש כיפות........ לא שמעתי ואני די בטוח שלא אשמע על אירגון יהודי שחטף אזרחים בשביל לבטל את החוק........

האיסלם כל כך קיצוני כי רוב המוסלמים בכלל לא קראו את הקוראן....... זה לא כמו אצלנו שחובה מכתה ג' ללמוד תנך אלא יש אנשים כמו ערפאת ושיחים שאומרים ואפחד לא באמת פתח את הספר בעצמו..... כמו שירושלים לא כתובה פעם אחת בקוראן אני בטוח שלא כתוב שמותר לרצוח אזרחים חפי מפשע..... אפילו אני זוכר בשיעור ערבית המורה לימדה שלפי הקוראן אסור לעשות ג'יהד לדתות שקרובות לאיסלם כמו הידות והנצורת... וזה בדיוק מה שהמסולמים עושים.......

וגם בקשר לזה שהם לא אוכלים חזיר ולא שותים אלכוהול...... זה יותר מפחד מהאנשים ולא מהשמים....... ואל תגידו שזה ככה אצל היהודים... כי אם ערבי ישתה יין תוך עשר דקות תולים אותו באמצע הרחוב...... מרבית אזרחי היהודים נוסעים בשבת ולא עושים להם כלום......

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתם צודקים במאה אחוז אבל אנחנו צריכים לעשות את המינימום של לתת לקיים תרבות לאותם מוסלמים שלא הפכו לחיות בטרם זה יקרה ואם בצרפת ימשיכו לאסור חבישת רעלות אז מהר מאד האנשים האלו יעדיפו את הגישה הדפוקה והאלימה כי "מימילא לאף אחד לא אכפת אז נוציא את התסכול עליהם". אתם חושבים שהמוסלמים בתורכיה, ארה"ב או צ'צ'ניה הם דפוקים כמו אלו כאן? הם חילונים, אולי זאת הסיבה. לא בטוח.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קראתי בעיתון שופר ניוז (יש בעיות?!?!) כתבה על איזה ימאם שהוא כמו רב רק מוסלמי...... שהוא דתי אבל הוא לא קיצוני בכלל והוא הסביר שמה לא יש כל כך הרבה קיצוניים..... וזה בגלל אנשים שמפרשים את הקוראן לטובתם....... והם יודעים שאפחד לא יכול להגיד שהם טועים כי אפחד לאדע באמת מה כתוב בקוראן

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם בצרפת ימשיכו לאסור חבישת רעלות אז מהר מאד האנשים האלו יעדיפו את הגישה הדפוקה והאלימה כי "מימילא לאף אחד לא אכפת אז נוציא את התסכול עליהם". אתם חושבים שהמוסלמים בתורכיה, ארה"ב או צ'צ'ניה הם דפוקים כמו אלו כאן? הם חילונים, אולי זאת הסיבה.

זאת לא הסיבה שבגינה אנשים יעדיפו את הגישה האלימה. מי שהטבע שלו הוא כזה או\ו חונך בילדותו להיות כזה יהיה כזה. מי שלא חונך כך לא יהפוך לרוצח כי אוסרים על הנשים במדינה מסוימת ללבוש רעלות- זאת לא סיבה טובה מספיק למישהו שהוא "אזרח הגון" (ללפחות אזרח שהוא לא רוצח) להפוך בגלל המקרה הזה לרוצח.

בקשר למוסלמים החילוניים וה"דתיים".   אני לתומי חשבתי שהדתיים אמורים לשמור באדיקות על חוקי האיסלם, שאני בטוח שכוללים בתוכם את החוק "לא תרצח", שהוא בוודאי אחד החוקים הבולטים באיסלם.

הבעיה היא בתרבות האיסלמית האלימה והחסרת סבלנות לדתות אחרות-  וכאשר מחברים את החוסר סבלנות לאלימות יוצא שהמוסלמים רוצחים אנשים שאינם מוסלמים.  

ודרך-אגב, אותו אירגון חטף לפני שבוע עיתנואי איטלקי. ובאיטליה אין חוק כזה.

ואנחנו והמוסלמים באותה סירה במקרה הזה, גם ליהודים אסור לחבוש כיפה בצרפת.  

הפיתרון היחיד האפשר הסביר עבור המוסלמים זה או להשלים עם המצב או למחות נגדו בדרכים אחרות. (או לעזוב את צרפת, אבל זאת לא בקשה סבירה והוגנת כלפי האנשים שחיים שם).

יש כל-כך הרבה עוול בעולם בכל התחומים, אם כל דבר היו פותרים ברצח המצב היה....

אפשר לרצוח במחאה על האפליה נגד נשים, במחאה על אי-שמירה על איכות הסביבה ועל עוד המון דברים אחרים. זה לא סביר.        

נ.ב. אמרתי כבר- אני לא חושב שממשלת צרפת צודקת, אבל זאת לא סוגייה שמצדיקה רצח, יש עולןןת גדולות יותר מזאת שלא מתמודדים איתם באמצעות רצח.   נראה איך צרפת תגיב, אני אומר שהיא תנסה לחלץ את החטופים ותיכשל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מי שעומדים בראשי המדינות המוסלמיות או האירגונים המוסלמיים היום, הם חבורת טרוריסטים. שהפכו לגמרי את משמעות דת האיסלאם והפכו אותה לדת אלימה וברברית. דת האיסלאם דוגלת בשלום ואחווה בין בני האדם, ולא מסיתה לשום אלימות.

וצודק מי שאמר פה שחצי מהמוסלמים לא קראו קוראן. הם פשוט מקשיבים ל"שיחיים" המוסלמיים, שמתיימרים להיות בקיאים בקוראן ובכתוב בו. הם בעצם מפיצים את הדעות שלהם, ולא את הדעות שכתובות בקוראן. אבל אף אחד לא יכול לחלוק עליהם, כי קודם כל הוא יוצא להורג בגין כפירה, ודבר שני העולם המוסלמי רואה בהם כחכמי האיסלאם, ושאין אחד חכם מהם.

ובנוגע לפלסטינאיים, הם לא כולם טרוריסטים, הם לא כולם מחבלים ותומכים בטרור. הם פשוט מפחדים מאירגוני הג'יהאד והחיזזבאלה. קחו לדוגמה את המשפחה הפלסטינאית, שבן משפחה בן 14 אצלם נרצח ע"י אירגון חיזבאאלה נדמה לי, רק בגלל שהמשפחה התנגדה שיירו מהבית שלהם, אחרי זה אף אחד כבר לא התנגד לשום פעולת טרור שנערכה לידם. זה בעצם מה שקורה שם לכל מי שמתנגד לטרור. אז בעצם כמעט על כל הפלסטינאים יש כפייה לתמוך בטרור, ואם הם לא יראו תמיכה שלהם בטרור בהפגנות וכו' הם ייפגעו ע"י מוסלמים קיצוניים. לפי דעתי, אם תיכנס חזק באירגוני החיזבאללה וערפאת ותחסל אותם, הטרור יפסיק. כי בעצם אז לא יהיה לפלסטינאים ממי לפחד, ולא תהיה קבוצת טרוריסטים שתכפה עליהם את מעשי הטרור.

ואל תתחילו פה לבלבל את המוח על כך שהפלסטינאיים צריכים כולם להתנגד לפעולות הטרור של האירגונים הקיצוניים שם, נראה אותכם חיים בין אירגונים כאלה ומראים התנגדות להם. אתם לערסים מפחדים להתנגד (לבריונות שלהם וכו'), אז לאנשים עם אקדחים ופצצות הייתם משקשקים מפחד ויושבים כמו ילדים טובים בשקט.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שהצרפתים ישברו את הראש, ממש לא אכפת לי.

נראה לך בכלל שהם יתייחסו לנושא הזה? נראה לך שהם יתחילו עכשיו לשנות חוקים במדינה שלהם רק בגלל שחבורת טרוריסטים דרשה זאת ואיימה על רצח שני אזרחים?

שום מדינה מערבית היום לא תרשה לעצמה לעשות דבר כזה, להישבר תחת לחץ של טרוריסטים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

צרפת מזמן אימצה את המדיניות הצה"לית של כסת"ח ;D

חוצמזה, הם בטח ינסו להראות כמה שהם לא נכנעים לטרור וללחצים אלימים ואיזה גיבורים הם (פחחחחח :lol:) והם לא יבטלו את החוק כי זאת תהיה הכנעות למדיניות האלימה של הקיצונים האיסלאמים ושהם יבינו שרק כך הם יכולים להשיג דברים והם רק ימשיכו בדרך הזאת... בלה בלה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נראה לך בכלל שהם יתייחסו לנושא הזה? נראה לך שהם יתחילו עכשיו לשנות חוקים במדינה שלהם רק בגלל שחבורת טרוריסטים דרשה זאת ואיימה על רצח שני אזרחים?

לא, לא נראה לי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...