עזרה בבחירת מצלמה דיגיטלית ב-2000 ש"ח - צילום דיגיטלי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

עזרה בבחירת מצלמה דיגיטלית ב-2000 ש"ח


Crazy Ivan

Recommended Posts

היי.

אבא שלי החליט לקנות מצלמה דיגיטלית ב-2000 ש"ח. כיוון שאני לא מתמצא בצילום בכלל ובצילום דיגיטלי בפרט אני צריך את עזרתכם בבחירת מצלמה. בתקציב צריך להכניס גם כרטיס וציוד נלווה אחר אם צריך. כמו כן חשוב לי שהמצלמה תהיה כמה שיותר נוחה להפעלה כי גם ההורים שלי צריכים להשתמש בה (והם לא כאלה עם "חוש דיגיטלי" :P).

תודה רבה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה ההבדלים בין ה-A80 ל-A85?

לגבי הזיכרון, יש חברה מוממלצת או משהו כזה? אני זוכר שראיתי פה פעם השוואת מהירות בין כרטיסים שונים ופנסוניק היו מהירים באופן משמעותי אולם ההשוואה נערכה על כרטיסי SD וה-A85 משתמשת בכרטיסי CF (זה מה שהבנתי עכשיו, תקנו אותי אם אני טועה). אשמח לקבל הסבר קצר על סוגי הכרטיסים וההבדלים בינהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבדלים בין המצלמות אתה יכול לראות כאן: קישור

ה-A80 יותר טובה.

אם משהו לא מובן בהבדלים בין המצלמות אתה מוזמן לשאול :)

שים לב שה-A75 היא בדיוק כמו ה-A85 רק עם 3MP ולא 4MP....כך שאם אתה מסתפק ב-3 קח את ה-A75 כי הפרש המחירים דיי רציני, וה-A80 יותר טובה מה-A75\85.

מהירויות כרטיסים למצלמות קומפקטיות, ההבדל ביניהם הוא זניח ולמצלמות האלו מומלץ לרכוש את הכרטיס הזול ביותר אך מחברה מוכרת כגון: Kingston/Lexar/Sandisk

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם משהו לא מובן בהבדלים בין המצלמות אתה מוזמן לשאול :)

אכן לא מובן לי למה ה-A80 יותר טובה. זה נשמע לי מוזר כי לפי הנתונים שהבאת לא רק שהיא זולה יותר היא גם כבדה יותר (350 גרם לעומת 300 גרם), יש לה מסך LCD קטן יותר (1.5 לעומת 1.8 ), זום דיגיטלי נמוך יותר (3.2x לעומת 3.6x), פחות פיקסלים אפקטיביים (3.9 מיליון לעומת 4 מיליון) והיא גדולה יותר במידות (טוב, כאן ההפרש מזערי ולא משפיע). היתרון שאני רואה שיש ל-A80 זה בצילום וידיאו (זמן צילום 3 דק' לעומת 30 שניות ו-15FPS לעומת 10FPS). יש גם הבדלים ב-Zoom wide וב-Zoom tele אבל אני לא יודע מה זה אומר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ולמקרה ותשאל, גודל החיישן זה הגודל הפיסי של החיישן שקולט את הפיקסלים, גדול יותר-טוב יותר.

מסך מסתובב אולי לא נראה לך מאד נוח כרגע אבל זה מאד מאד מאד נוח ואפילו הייתי מגדיר כחשוב.

אני הייתי הולך על A80 ללא היסוס.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...