עבור לתוכן

ksp אמינים?

Featured Replies

פורסם
חובה על הלקוח לבדוק שהזיכרון מתאים ללוח שלו לפני הקניה, במקרה והוא לא בטוח לא מוכרים לו בכלל.

חחח...ואתה קורא לזה רשת טובה

זבלללללללל של רשת מהניסיון שלי...מומלץ לקנות שם רק עם אתה יודע לבדוק טוב מה קיבלת.

  • תגובות 45
  • צפיות 7.5k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

לא קניתי קונטיינרים ולא ייבאתי כלום, מהסיבה הפשוטה שאני לא בעל חנות. אני מדבר מתוך נסיון עם כונני LG שנתקלתי בהם במהלך עבודות תיקונים במחשבים, מחשבים ששדרגתי וכו'. לא מדובר היה בכונן אחד ולא מחנות אחת. למעשה, אני די בטוח שיש לי פה זרוקים כמה כוננים שלהם, אני יכול לחבר אותם שוב ולבדוק.

החברה הכי גדולה בעולם? זה התירוץ? גם Sony, אחת החברות הגדולות ביותר, ידועה כיצרנית מוצרים איכותיים רבים, כאשר למעשה חברות קטנות אחרות מייצרות טובים יותר במחיר שווה או זול. הקונצרנים הענקיים לא בהכרח מייצרים מוצרים טובים יותר מחברות אחרות.

אתה תמשיך לעבוד עם כונני LG, אני לא. יש מספיק חברות אחרות שלא היו לי איתן התנסויות רעות והכוננים שלהן נמכרים במחיר דומה לזה של LG. בדומה למקרה KSP, אני לא צריך הרבה יותר מכוויה אחת או שתיים כדי לעבור הלאה.

אני אתעלם מההערות שלך בקשר לרמת הידע שלי, אתה לא מכיר אותי בכלל, רק כי אני לא פעיל במיוחד באתר הזה. אני לא נוהג לגרור ריבים לבוץ אישי.

פורסם

1. במקרה ואתה לא יודע הנוהל ב-KSP עכשיו הוא שבכלל אי אפשר להחזיר זכרונות במקרה של אי תאימות. חובה על הלקוח לבדוק שהזיכרון מתאים ללוח שלו לפני הקניה, במקרה והוא לא בטוח לא מוכרים לו בכלל.

פששש, אהבתי את הנוהל החדש => משתפר מרגע לרגע. כל תלמיד משפטים שנה א' יודע שהידע הטוב ביותר שייך למוכר. ממתי במדינת קוש הידע והאחריות עבר לקונה? בשוק המחשבים הפרוץ לרמאויות ולתיחמונים הידע הוא בטח לא של הקונה. אם ימצא מוכר לא מקצועי שלא יוכל להגדיר על פי הסחורה הקיימת לאן הוא מתאים ולמה לא שלא יעבוד כמוכר אלא כזבן בסופר מרקט וימכור מוצרי גביהנ של תנובה. נוהל כזה *כרגיל* בksp הוא כנגד כל הגיון וחוק בעולם. אין חדש תחת השמש :(

פורסם

לא קניתי קונטיינרים ולא ייבאתי כלום, מהסיבה הפשוטה שאני לא בעל חנות. אני מדבר מתוך נסיון עם כונני LG שנתקלתי בהם במהלך עבודות תיקונים במחשבים, מחשבים ששדרגתי וכו'. לא מדובר היה בכונן אחד ולא מחנות אחת. למעשה, אני די בטוח שיש לי פה זרוקים כמה כוננים שלהם, אני יכול לחבר אותם שוב ולבדוק.

החברה הכי גדולה בעולם? זה התירוץ? גם Sony, אחת החברות הגדולות ביותר, ידועה כיצרנית מוצרים איכותיים רבים, כאשר למעשה חברות קטנות אחרות מייצרות טובים יותר במחיר שווה או זול. הקונצרנים הענקיים לא בהכרח מייצרים מוצרים טובים יותר מחברות אחרות.

אתה תמשיך לעבוד עם כונני LG, אני לא. יש מספיק חברות אחרות שלא היו לי איתן התנסויות רעות והכוננים שלהן נמכרים במחיר דומה לזה של LG. בדומה למקרה KSP, אני לא צריך הרבה יותר מכוויה אחת או שתיים כדי לעבור הלאה.

אני אתעלם מההערות שלך בקשר לרמת הידע שלי, אתה לא מכיר אותי בכלל, רק כי אני לא פעיל במיוחד באתר הזה. אני לא נוהג לגרור ריבים לבוץ אישי. 

תעבוד עם מי שאתה רוצה, אין לי אחוזים בשום מקום מצדי תקנה צורבים של תנובה ב BOX ותקבל קרלו במקום תוכנת צריבה.

אבל לבוא ולהגיד ש LG זה זבל, לא מראה על הבנה רבה בתחום. מצטער, מה לעשות. אולי יש צורבים יותר טובים ל CD אבל מפה להגיד שהם זבל???

קל מאוד להכפיש חברות. אבל, בזה אתה גורם נזק לאנשים אחרים שיוכלו להינות ממוצרי החברה כאשר כדאי לקנות אותם על סמך נסיון מצומצם. אם היית מביא סטטיסטיקה על אחוז ההחזרות של מוצר כזה או אחר זה היה רציני. דוקא אצלי, הפעם היחידה שאכלתי אותה עם כונן היה כאשר לא קניתי LG. עדיין לא רצתי לאינטרנט וניסיתי למחוק חברה עם VERY GOOD VALUE FOR MONEY מתודעתם של משתמשים בגלל שכונן שלה נדפק.

פורסם

שיעור ההחזרות של כונני LG הוא מהגבוהים שיש, מתוך כל ארבעה-שלושה שנמכרים אחד חוזר.

integral, תאמין לי שאנשים כאן לא סתם מדברים, זה כנראה בא מניסיון אישי ואמיתי ולא ניסיון של 10-20 כוננים אלא הרבה יותר...

זה שהרבה אנשים נהנים ממוצרי החברה? סבבה להם, אך תאמין לי שאם 25% סובלים או הולכים להחזיר תכונן שלהם בקרוב זה מעיד הרבה וזה תכלס מה שקורה בשטח, אתה לא שופט לפי אדם אחד או לפי 100..רואים את הכל לפי סטוקים שלמים של כוננים ואגיד לך מה? אני בחיים שלי לא אכניס ללקוח כונן LG, אין לנו במעבדה בשום מחשב כונן LG ואם זה היה תלוי בי הייתי מפסיק את היבוא והמכירה של כוננים אלה במקום עבודתי.

פורסם

שיעור החזרה של 25%? איפה בדיוק?

אני אבדוק מחר.

פורסם

היה לי ולכמה אנשים שאני מכיר נסיון גרוע אם הסידירומים של LG ,בתחום הזה הם בהחלט גרועים

אבל הצורבים שלהם מעולים

פורסם

דווקא יש לי נסיון מצוין עם הסידירומים של LG, מכרתי מאות, כל הדיסקים היו קריאים. חזר אחד (ואחד כרגע נמצא אצלי בדיקה, איבד מתח).

עם הצורבים של LG יש לי נסיון קט ודיי גרוע שמבוסס על הנסיון הזה ככה שאני אישית לא מתקרב לצורבים שלהם אם כי אני ממשיך לקנות את הCD שלהם

פורסם

שלום לדובר חברת KSP, 

biodome הנכבד,

1. מסכי IIYAMA CRT? ממתי הם נחשבים למבוקשים? כמו כן איפה כל סדרת הפלאטרון של LG? הא? איפה סדרת הדיומנדטרון של סמסונג? תעשה לי טובה גם כונני LG מבוקשים אבל זה אומר שהם טובים? אגיד לך משהוא חברת KSP משווקת לרוב זבל אם אתה יודע להבחין טוב מאוד בין טוב לרע תוכל להסתדר שמה ותאמת אני קבלתי דיל לא רע  ,

דרך אגב הצץ אפילו לפאנדה לPCH לזיגזג  טוב זה מספיק יש להם הכל בהישג יד, אבל כשמנסים להזמין מוצר חדש שלא קיים בKSP זה סיפור..

2. אני יודע מדוגמאות ישירות של כמה חברים שלי שקנו בKSP מערכת מורכב וקיבלו מחשב בלי לקבל דריברים וקופסאות של כ.המסך..,  כל הרשת נראת כמו חנות פלאפל שלם ולך , אם אתה רוצה תחזור לקנות שוב...

3. לגבי הזכרונות, אני עוד דבר כזה בשוק המחשבים הישראלי לא שמעתי, מה זה לא להחזיר זכרונות? מאיפה בדיוק הלקוח אמור לדעת מה מתאים לו ומה לא? במידה ואין לו חוברת של הלוח אם והוא לא מצא באינרנט או שאין לו גישה בכלל?..

דבר ראשון, אני לא דובר של KSP, אני רק מסביר את הצד שלהם למה שאתם אולי לא מודעים אליו. אך אין לי שום סמכות להיות דובר שלהם.

1. מסכי ה-CRT של IIYAMA נחשבים לטובים ביותר, אני כמובן מדבר על דגמי האיכות (כמובן לא ה-1404 הפשוט שנמכר ב-KSP), שהפסיקו לייבא אותם בארץ.. למה? כי אין ביקוש, לא משתלם ליבואן.

אבל לא דיברתי על ביקוש למסכי IIYAMA בפרט, אלא על מסכי CRT פשוטים בכללי.

בדיוק כמו שלא משתלם גם לשאר החברות ליבא את המוצרים היוקרתיים. זה לא שהחברה דוחפת זבל, זה שהעם הישראלי הוא עם קמצן, חסכן, שרוצה הכי זול!!

KSP מוכרת מה שמוכר, את זה כל אחד יכול להגיד לך. אין דרישה למסכים איכותיים ולכן לא מוכרים אותם.

עם LG הם לא מוכנים להתעסק ועם סמסונג הם לא רוצים להתעסק יותר מדי עם הברדאק שהולך אצל חיון (היבואן הרישמי).

באשר לחנויות אחרות ומסכים איכותיים - אתה מוזמן להזמין מהחנויות האחרות ונראה כמה זמן תצטרך לחכות.

הבעיה עם חנויות הרשת הוא מלאי מצומצם עד לא קיים, במיוחד מהרכיבים האיכותיים שאין להם ביקוש רב.

בשוק המחשבים הפרוץ לרמאויות ולתיחמונים הידע הוא בטח לא של הקונה. אם ימצא מוכר לא מקצועי שלא יוכל להגדיר על פי הסחורה הקיימת לאן הוא מתאים ולמה לא שלא יעבוד כמוכר אלא כזבן בסופר מרקט וימכור מוצרי גביהנ של תנובה. נוהל כזה *כרגיל* בksp הוא כנגד כל הגיון וחוק בעולם. אין חדש תחת השמש  :(

3. בתור פריק מחשבים אתה צריך להבין כמה בעייתי הוא שוק הזכרונות, הבעיה של התאימות היא גדולה, במיוחד עם מרחיבים לזיכרון נוסף עם זיכרון מדגם אחר. לכן מעדיפים אפילו לא למכור למישהו מאשר שיהיו לו בעיות ואח"כ הוא יצטרך להחזיר את המוצר, מכיוון שלאחר מכן המוצר לא יכול להימכר כחדש (ותתפלא אבל בניגוד להרבה חנויות אחרות הוא לא ימכר כחדש!).

אם מישהו בא אלי ואומר שהוא רוצה זיכרון, אני אכנס איתו באינטרנט על המקום לאתר של יצרנית לוח האם שלו, נמצא את הדגם (הבעיה שהם בד"כ אפילו את זה לא יודעים), ואם נראה את הזיכרון רשום באתר של היצרנית (כמו שיש אצל רוב היצרניות הגדולות) אז אין בעיה. אם הזיכרון לא רשום אז אני פשוט מייעץ לו לא לקנות ולחפש דגם זהה למה שיש לו עכשיו במקום אחר.

יש כאן דווקא דאגה ללקוח שלא יתקע עם מוצר לא מתאים ולא יווצר מיחזור של מוצרים משומשים, ואתה חושב שזה דבר רע..?

Stealth, אתה באמת חושב שהמוכר יכול לדעת את התאימות של כל לוח ולוח של כל יצרנית? במיוחד כאלו מיושנים שלא נמכרים יותר? (הרי מי קונה זיכרון? רק מי שרוצה לשדרג מחשב ישן).

טוב אז מצאנו באינטרנט שהלוח שלו *אמור* לתמוך בזיכרון 333 מ"ה.. ומי יודע באיזה תיזמונים רצים הזכרונות שיש ללקוח כעת (בטח לא הלקוח שאין לו מושג קלוש על המחשב שלו פרט לעובדה שיש לו 256 מ"ב זיכרון ובתקווה בכלל יודע איזה מעבד יש לו שלא לדבר על לוח) זה לא אומר שהוא יעבוד בסדר עם הזיכרון שיש לחנות למכור. בשביל זה על היצרן להכין רשימה של תאימות זכרונות באתר שלו. אם הוא לא עשה זאת, אין באפשרות המוכר לוודא את תאימות הזיכרון ללוח. ומה הוא יעשה עם זיכרון שלא יתאים? יזרוק לפח? ימכור משומש במחיר הפסד?

פורסם

טוב אז ככה לא קראתי את כל התרד הזה ואין לי נסיון עם החנות הזאתי חוץ מזה שיש להם יחס מאוד מסריח !

שכל הם צריכים לעשות לבד ולא בוטחים באף אחד , חוץ מזה

כמו ש SPIDER אמר המסכים שהם מוכרים זה באמת זבל

אין להם אף מסך איכותי , המבחר ממש ממש דל , ולא איכותי איפה ה viewsonic איפה ה samsung האיכותיים?

אפילו על ה LG הם לא רוצים לפרסם את המחיר.

פורסם

הצורבים שלהם מעולים

+

דווקא יש לי נסיון מצוין עם הסידירומים של LG, מכרתי מאות, כל הדיסקים היו קריאים. חזר אחד (ואחד כרגע נמצא אצלי בדיקה, איבד מתח).

=

האמת

פורסם

כמה יחידות מתמטיקה עשית ? ;D

פורסם

16

פורסם

תחלס אין לי בעיה עם החלקים שלהם, מה שהם כבר מוכרים (מהמחבר המצומצם שיש להם) אלה חלקים פחות או יותר איכותיים

עמידים או לא עמידים זה לא ממש קשור לחנות, כמו שילד מהשכבה שלי קנה שם פעם בחיים הרדיסק שאחרי חצי שנה התקלקל, סיפר לכל העולם ש KSP אלה החנות הכי מסריחה והם הכי רמאים בארץ כי התקלקל לו ההרדיסק.. ::)

בכל מקרה, אני לא מצפה כלום מהשירות שלהם, גועל נפש של אנשים עובדים שם (וסליחה מראש) גם במחירות וגם במעבדה ממש לא עושים חשק לבוא איתם במגע

אבל שוב, זה חנות מחשבים לא מועדון אני לא מצפה לכייף איתם...

תחלס הם בסדר גמור חוץ מעניין האחריות

הם גם מקצצים את האחריות למי שלא מרכיב אצלהם

וגם דקדקנים בטירוף (בהגזמה היסטרית, הרבה יותר משאר החנויות..) בביטול האחריות

פורסם

INTEGRAL כמה סטוקים של כונני LG מכרת? הא?

לגבי KSP , שמע אישית הייתי שוקל קנייה שם [מה לעשות החנות הזולה בארץ] , אני פשוט הייתי מתווכח איתם עד שהייתה יוצאת לכולם שם הנשמה עד שאני אקבל את הטוב ביותר במחיר הטוב ביותר. [כנ"ל אחריות].

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים