עבור לתוכן

ksp אמינים?

Featured Replies

פורסם

SPIDER1,

שוב אנחנו נפגשים. מה שלומך?

א) יש את המסך הזה של מאג שהוא מסך איכותי (תסתכל על המפרט שלו)

http://www.mag.com.tw/product/products-crt-fd2-796.htm

ב) אני הייתי בסניף חיפה מספר פעמים, ולא היה דבר שבקשתי לראות ולא נתנו לי עד היום.

ג) אני מסכים שהם יכולים לשפר את השרות שלהם למרות שכמו שאמרתי פעם קודמת יש לא מעט אנשים פה בפורום שנתקלו בבעיה והיו מרוצים מהשרות.

  • תגובות 45
  • צפיות 7.5k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

ה FD2 הוכנס רק לאחרונה וזאת האופצייה היחידה [ מוזר שלא מצויין שהוא FD2..] , כל שאר המסכים הם זבל[CRT].

פורסם

ואתה חייב להסכים שעדיף לקנות ב KSP מאשר בסופרמרקט.

פורסם

1. אז בואו נחדש לכם משהוא, כבר קרו מקרים שמדבקות אחריות שונו והוארכו, אנשים נתקעו עם כרטיסי זכרון "חדשים" שבתכלס האחריות נגמרה עליהם כבר מזמן - זה לא קריטי כי יש אחריות אבל בכל מקרה הרשת  הנ"ל עובדת בשיטת "שלם ולך"..

2. המנע מקניית מסכים בKSP , הם קנו בוחטות של מסכים לא איכותיים ומנסים לדחוף אותם לציבור.

3. כשאני רציתי להכנס לראות את החלקים נתנו לי תירוצים מעפנים כגון "אין עלייך ביטוח במעבדה" וכו..שלא נדבר על חלקים, אני אישית עוסק בתחום מקצועית ואגיד לך שזאצת החנות היחידה שמסוגלת למכור לך מערכת שלמה בלי דרייברים לכרטיס מסך..

1. במקרה ואתה לא יודע הנוהל ב-KSP עכשיו הוא שבכלל אי אפשר להחזיר זכרונות במקרה של אי תאימות. חובה על הלקוח לבדוק שהזיכרון מתאים ללוח שלו לפני הקניה, במקרה והוא לא בטוח לא מוכרים לו בכלל.

2. הם מוכרים מה שיש לו ביקוש. שים לב שמסכים איכותיים נדירים בכל החנויות וכמעט אף פעם לא נמצאים במלאי שותף. בכל מקרה קיימת מודעות ברכש לכך שצריך להביא מסכים איכותיים, מקווה שזה יקרה בקרוב. ה-MAG החדש הוא כבר דוגמא טובה.

3. מן הסתם בדיוק כמו בצבא המחסנאי חתום על כל הציוד, גם לאנשי מכירות לא מרשים להיכנס למעבדה/מחסן. אבל אם אין לחץ אתה יכול לבקש מהמחסנאי שיביא לך את המוצר שאתה רוצה לבחון. באשר לכרטיס מסך - כל אלו שראיתי עד עכשיו בכלל מגיעים בקופסאות מקוריות. חלק אפילו עם משחקים.

פורסם

KSP כמו שמישהו אמר פעם

כל מוצר דפוק עד שהוכח אחרת

יש לי ניסיון רע עם החברה הזאת והרבה

המחיר הנמוך שלהם בא על חשבון האחריות שלך

לא מזמן חבר שלי קנה מהם כונן דיוידי שמסיבה לא מובנת לא קרא דיסקים אצלו במחשב וכשהוא הביא את זה לקיאספי וזה עבד אצלם

הם ביקשו שהוא יביא תמחשב ואז הטכנאי אמר כך

"אה אני רואה אין פה מדבקה של ווינדוס עשית קומבינה קיבלת קומבינה"(יענו אין ווינדוס מקורי)

והאשים את הווינדוס , עכשיו אם זאת תגובה של מישהו מחברה מקצועית אני גמבה.

לסיכום מי שקונה בקיאספי אז שיקנה רק דברים ללא חלקים נעים כמו מארזים כל דבר אחר באחריות הקונה בלבד

(כמו שהתעודת אחריות אומרת בסופו של דבר אם קוראים את כל התנאים המבדרים שרשומים בה)

פורסם

כן, אבל אי אפשר בגלל מקרה אחד ומוכר אחד לפסול חברת מחשבים גדולה עם חנויות בכל הארץ ועם עשרות עובדים.

בכל חנות ישנם לקוחות מרוצים וכאלה שלא. מה שצריך להיות חשוב בעיקר זה זמן האחריות על הרכיבים, ואני מסכים שיש לKSP מה לשפר בנושא הזה.

פורסם

היה לי נסיון רע מאוד עם פיג'י מחשבים בנתניה, מכרו ציוד רשתות שפשוט לא עבד.

קניתי ב-KSP פעמיים, ושלחתי לשם עוד כמה מכרים שלי, בחודשיים האחרונים.

מלבד העובדה שהם מוכרים רק ציוד פופולרי, והממשק באתר שלהם ממש ממש מעצבן, אני מאוד מרוצה.

מחירים זולים בצורה משמעותית משאר החנויות, המוכרים מקצועיים למדי (לפחות בגעש), ועד כה לא נזקקתי לשירות מהם כלל, אז אני לא יכול לחוות דעתי עליו.

פורסם

צודק, הקטע שזה לא מקרה אחד זה מקרה רביעי עם 3אנשים שונים  כולל אותי, זה פשוט המקרה המבדר יותר:)

(כמובן שיש גם תביקורות עליהם ברשת אבל זה לא אמין מבחינתי)

ובמקרה זה גם רלוונטי כי אני גר בנתניה ואני מדבר על סניף געש וכך גם פותח הטראד

אולי יתר הסניפים נורמלים הסניף בגעש בכל מקרה לא מומלץ בכלל.

ובסביבה של נתניה יש מספיק חנויות אמינות עם מחירים לא כאלה גבוהים מקיאספי וגם לפעמיים יותר זול

כמו פאנדז בקיסריה comp-il באזור התעשיה קרית ספיר (החדש) יש גם את אלוף מחשבים במרכז נתניה שהם גם רשת של מחשבים

הם קצת יקרים ,אבל  מצד שני השירות שלהם מעולה ואמין. ויש עוד כמה חנויות שכונתיות פה ושם שהן סבירות (מחירים קצת גבוהים ובלי מלאי של הדברים האיכותים ואין ערבות שאין יהיו קיימות בעתיד למימוש אחריות וכדומה)

בכל מקרה עדיף את קיאספי על  סופרמרקט זה בטוח (ואני מאמין שזה יונבירס כי אני לא מכיר עוד סופרמרקטים שמוכרים בנתניה)

פורסם

1. במקרה ואתה לא יודע הנוהל ב-KSP עכשיו הוא שבכלל אי אפשר להחזיר זכרונות במקרה של אי תאימות. חובה על הלקוח לבדוק שהזיכרון מתאים ללוח שלו לפני הקניה, במקרה והוא לא בטוח לא מוכרים לו בכלל.

זה בדיוק דוגמא למה שהתכוונתי כשאמרתי שניתן לשפר את השירות. מה הבעיה להחזיק סטיק אחד של ADATA שאיתו אנשים יוכלו לבדוק תאימות ללוח במקום? במקומות אחרים יש פינה קטנה עם נקודת חשמל, מקלדת ומסך סוג י', שבן אדם יכול לבוא עם המארז שלו ולבדוק תאימות או עבודה במקום. כשאנשים באים לאיש מקצוע הם צריכים ייעוץ מקצועי, ורוב האנשים לא יבינו בכלל על מה מדובר. מה הבעיה לארגן רשימת תאימות של לוחות לזכרונות של ADATA למשל? אולי אפילו אפשר להשיג את זה מ ADATA. שטויות קטנות וקטנוניות שיגרמו ל KSP עם הזמן נזק גדול.

3. מן הסתם בדיוק כמו בצבא המחסנאי חתום על כל הציוד, גם לאנשי מכירות לא מרשים להיכנס למעבדה/מחסן. אבל אם אין לחץ אתה יכול לבקש מהמחסנאי שיביא לך את המוצר שאתה רוצה לבחון. באשר לכרטיס מסך - כל אלו שראיתי עד עכשיו בכלל מגיעים בקופסאות מקוריות. חלק אפילו עם משחקים.

עם זה אני מסכים. בקשתי מהמחסנאי, חיכיתי כמה דקות והוא הביא את מה שביקשתי בלי שום בעיות.

פורסם

שלום לדובר חברת KSP,

biodome הנכבד,

1. מסכי IIYAMA CRT? ממתי הם נחשבים למבוקשים? כמו כן איפה כל סדרת הפלאטרון של LG? הא? איפה סדרת הדיומנדטרון של סמסונג? תעשה לי טובה גם כונני LG מבוקשים אבל זה אומר שהם טובים? אגיד לך משהוא חברת KSP משווקת לרוב זבל אם אתה יודע להבחין טוב מאוד בין טוב לרע תוכל להסתדר שמה ותאמת אני קבלתי דיל לא רע ,

דרך אגב הצץ אפילו לפאנדה לPCH לזיגזג טוב זה מספיק יש להם הכל בהישג יד, אבל כשמנסים להזמין מוצר חדש שלא קיים בKSP זה סיפור..

2. אני יודע מדוגמאות ישירות של כמה חברים שלי שקנו בKSP מערכת מורכב וקיבלו מחשב בלי לקבל דריברים וקופסאות של כ.המסך.., כל הרשת נראת כמו חנות פלאפל שלם ולך , אם אתה רוצה תחזור לקנות שוב...

3. לגבי הזכרונות, אני עוד דבר כזה בשוק המחשבים הישראלי לא שמעתי, מה זה לא להחזיר זכרונות? מאיפה בדיוק הלקוח אמור לדעת מה מתאים לו ומה לא? במידה ואין לו חוברת של הלוח אם והוא לא מצא באינרנט או שאין לו גישה בכלל?..

פורסם

סתם שאלה: אין סיכוי להדפק שם אם אני קונה צורב נכון?(אני פשוט גר קרוב מאוד....)

איתן

פורסם

כונני LG לא זבל. כוננים מצויינים. מתי תצאו מהקיבעון? לקחו מנטרה מאיזה אנגלי מטומטם בחו"ל ומדקלמים אותה בלי להבין את המנטרה.

ושוב, SPIDER , העולם לא שחור ולבן כמו שאתה מציג אותו.

אני בטח לא דובר של KSP, ומשתדל לא לקנות שם בגלל השרות והאותיות הקטנות... אבל, לרמוז שאין להם זכות קיום. ושכל הרכיבים שם לא איכותיים...ושהם רמאים...זה ממש לא במקום ולא נכון. הם בטח אופציה הרבה יותר טובה למרבית עם ישראל מאשר הטכנאי\חנות\סופרמרקט השכונתי הממוצע.

פורסם

לא מפסיקים לטחון מים.

פותח הת'רד, ראה את הדיון הזה בקשר לחנויות, הוא מארגן את הדברים יפה. פה יש לך סקר נוסף בנושא.

הם אופציה הרבה יותר טובה למרבית עם ישראל? נכון, כי מרבית עם ישראל מעדיף לקנות הכי בזול, לא להרגיש שיצא פרייאר, ואז לבוא לבכות כשמקבל שרות חרא ושמים *** על האחריות שלו. זה מרבית עם ישראל. על KSP היו יותר סיפורי זוועה מאשר כל חנות אחרת (אני מאמין שאפילו יותר מפנדה. וותיקי האתר הזה יודעים שאני מדבר פה על נושאים שנמשכו לא 10 ולא 20 עמודים, אלא יותר.), ובכל זאת אנשים לא לומדים. oh well, כנראה שיש כאלה שמסוגלים ללמוד רק כשכואב להם, לא לאחרים.

אה, וכאחד שעברו תחת ידיו יותר מכונן LG אחד או שניים, הם זבל. לא יודע מה דעתך, אבל אני מגדיר כונן שמפסיק לעבוד אחרי פרק זמן קצר, עושה רעשים של מסוק ובעל ביצועים עלובים כזבל.

פורסם

לא יודע, לי יש צורב קומבו של LG כבר שנתיים, ועד היום הוא לא הרס לי אפילו דיסק אחד.

אני קורא לזה כונן טוב.

פורסם

אה, וכאחד שעברו תחת ידיו יותר מכונן LG אחד או שניים, הם זבל. לא יודע מה דעתך, אבל אני מגדיר כונן שמפסיק לעבוד אחרי פרק זמן קצר, עושה רעשים של מסוק ובעל ביצועים עלובים כזבל.

כאחד שעברו תחת ידיו כמה עשרות, שעד היום עובדים ללא דופי, ושבקשר עם אנשים שמעיפים בכל יום כמה עשרות אם לא מאות LG, אתה לא מבין כלום, NADA. זה שהיו לך בעיות זה לא אומר כלום. אולי קנית יבוא מקבילי סוג ב' כדי לחסוך "כמו עם ישראל". אולי אתה לא יודע להתקין. אולי אתה לא שומר על הדיסקים שלך....

תכנס לפורום של NEC ושל LITEON למשל ב CDFREAKS. תראה כמה בעיות יש לאנשים. אז מה זה אומר ש NEC וליטיאון דפוקים? ב 99% מהמקרים זו אשמת האנשים: חוסר ידע, חוסר נסיון, אי תשומת לב להוראות וכו וכו וכו

אתה חושב שLG היתה הופכת לחברה הכי גדולה בעולם לכוננים אופטיים אם לא היתה יודעת לייצר אותם? הם מייצרים צורבי DVD שעולים יותר זול ולא נופלים בביצועים (ובד"כ עולים) מהרבה חברות עם שמות מפוצצים. אז הם לא יודעים לייצר CD? הלקוחות העיקריים שלהם זה HP ו DELL ואם תקנה אחד מהמחשבים האלה אז בהסתברות גבוהה מאוד תקבל כונן של LG בפנים. אז מה גם HP ו DELL מטומטמים?

באמת כדאי שאצור בשביךך קשר עם המחלקה הטכנית של HP כדי שתלמד אותם קצת על כוננים אופטיים, אחוזי החזרות, אמינות לאורך זמן ויחס עלות\תועלת. וה LG מאוד שקטים בד"כ ומנגנון הסגירה שלהם חלק וטוב ואמין בהרבה מהרבה חברות אחרות. אז אל תהפוך את זה שנדפקת לאשמת LG. סביר להניח שזה יותר אשמתו של איזה יבואן חמדן שקנה קונטיינר שנתקע בשמש חודשיים באיזה נמל במחיר מציאה ופיזר אותו לחנויות בלי להניד עףעף.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים