מופז אישר לחלק נשק לשוטרים פלסטינים - מה יהיה? - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מופז אישר לחלק נשק לשוטרים פלסטינים - מה יהיה?


Merrymoon

Recommended Posts

לפני מספר ימים שאול מופז הכריז בחגיגיות יתרה כי הוא מאשר חלוקה של נשק לשוטרים פלסטינים מה שגרר תגובות סוערות, מודאגות ודיי... עויינות מצד אזרחי ארצינו הקטנטונת והוא מיהר להסביר שהוא לא הולך לתת להם רובים אלא אקדחים ואלות. מה? אקדח לא יוכל להרוג? הם לא ימכרו אותם לארגוני טרור? והאלות? בטח יכו את הנשים שלהם עוד קצת, מה כבר הם עושים יותר טוב מזה?

לטענת מופז, ההחלטה נועדה למנוע אנרכיה בראשות (למי שרק עכשיו התעורר, היא כבר שם שלוש שנים או יותר). האם זה באמת יפתור את בעיות הפשע, האלימות וההתפרעויות בראשות או שהאם השוטרים שמצדדים בחבריהם האזרחים (או סתם פוחדים שישחטו להם את המשפחה על שיתוף פעולה) יבצעו פעולות איבה נגד בעזרת אותו הנשק שמופז נותן להם?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אף אחד לא דיבר על לחלק להם . את הנשק כבר יש להם בעקבות הסכמי אוסלו והברחות שיש כל הזמן. מה שכן אישרו להם זה להסתובב עם הנשק הזה ברחובות ולהשליט באמצעותו סדר. עד עכשיו, צה"ל היה פותח באש לעבר חמושים ולא משנה אם הם שוטרים או אזרחים. עכשיו צה"ל נותן לשוטרים הזדמנות לעשות את התפקיד שלהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סתם עשו מזה רעש..

נו באמת, לרשות ולכוח "שיטור" שלה ממש לא חסר אמל"ח, הריי לרשות ולפתח יש מלא זרעות צבאיים ,כוח 17, גדודי הפת"ח, המשטרה הפלשטינית שלרוב לא השתתפה בפעולות אייבה, אלה יותר העלימה עיין מהתערגנות חמודים לפיגוע, או בשימוש בעמדותיה כירי על עמדות צה"ל, הכוח הימי ז"ל, ועוד מלא ממלא אירגונים שנתונים למרותו של ערפת והפת"ח.

מה שחסר לכוחות שלו זה לא נשק, אלה רצון להפסיק את הבלגן, של ניצי הפת"ח מהדור הצעיר שנשבר לו מהשחיתות.

לדעתי ערפת נענה מכל הבלגן הזה, גם כי הוא יכול להעשים את לאנרכיה ברשות (מה שלא ממש עובד לו), וגם כי הוא מאמין שכל מתנגדיו בסוף "ירדו מעץ הגבוהה שהם תיפסו עליו". ואז הוא יוכל להמשיך לעשות את הרפורמה המדומה שלו, וימשיך למנות מושחטים חדשים.

הרי מופז נתן כמה כלים לרשות (לא שחסר לה) להשטית סדר, בשביל להראות לעולם שישראל לא מרוצה מהמצב הנוכחי, והם פועלים לעזור לרשות, ועכשיו המשחק במגרש של הערפת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למי אכפת מה מופז מביא להם..הוא בדיוק כמו רבין הפושע , גם הביא להם ובסוף הם דפקו אותנו עם הנשק שלנו...

אתה מדבר על ראש ממשלה שנרצח, והוא נרצח בגלל ביטויים כאלה. עדיף שתחשוב פעמיים לפני שאתה מתבטא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמו שאמרו פה אף אחד לא בא לחלק להם רובים, את הרובים והתחמושת יש להם כבר (לצערי הרב), אבל אם כבר יש להם את זה והם לא משתמשים בנשק זה בגלל שהם לא טרוריסטים ומאז ימי חומת מגן צה"ל הצהיר שהוא יורה בכל נושאי הנשק בזמן פעילות ובגלל זה נאסר על המשטרה הפלסטינית להשתמש בנשק מחשש להרג שוטרים (לא שהם צדיקים אבל בכל זאת) ע"י צה"ל. עכשיו הם יכולים להמשיך להשתמש בנשק שלהם וללכת איתו ברחוב וזה נראה לי דווקא דיי טוב, זה אולי יעזור לסדר קצת את הרחוב מפעילות טרור (אולי...) וגם יארגן קצת את השטחים יותר, ואם לא אז בטח שזה לא יעורר עוד טרור כי את הנשק כבר יש לשוטרים האלה במחסן ואם הם רצו לבצע פעולות טרור הם כבר יכלו לעשות את זה ממזמן.

אני אישית הייתי נגד ועדיין נגד לחלק להם עוד רובים כי תמיד יהיו כמה בני זונות מתוך המשטרה שיתנו רובים לארגוני טרור ובכלל אפשר לגנוב מהמשטרה שלהם רובים אז לתת לאויב (גם אם זה למשטרה שלו) זה דבר רע אבל במצב הנוכחי.. אם כבר יש למשטרה אז לפחות שיעשו בו שימוש ראוי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ראיתי את הדבר הזה באולפן שישי והכתב לענייני צבא שלהם (שחכתי את שמו) הסביר שעשו סתם רעש מכל העניין הזה. אף אחד לא מחלק חדש לשוטרים פלסטינים, פשוט ניתן להם אישור לשאת אותו. בזמן שצה"ל שוהה בעיר כלשהיא הוא מודיע שכל מי שיימצא נושא בזמן כניסת הכוח יירו בו. לכן כאשר החליטו לתת למשטרה הפלסטינית (שכבר יש לה את הנשק הזה, זה לא משהו חדש) לתת את היכולת להקים מחסומים, לעצור אנשים וכו'.

שוב, אף אחד לא מחלק חדש לפלסטינים באישור הזה, זה עובדות מסולפות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה לא שאחנו מחלקים לפלסטינים עוד פעם,

יש להם מספיק....

מופז לא היה מאפשר דבר כזה.

פשוט השטחים נכנסים למצב של אנרכיה,

אם מופז לא היה מאפשר את הבקשה של לשאת , מי יודע מה היה יכול לקרות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הוא נתן להם כדי שהם ילחמו בערפאת....

הוא צודק אבל לאדע אם זה לא יגיע לארגוני טרור.....

יאללה צריך לעשות מעזה מגרש כדורגל.. אבל קודם לעשות טרנספר לערבים שם (ולפנות את היהודים)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לארגוני הטירור כבר יש וזה ידוע. השאלה היא האם השוטרים באמת יילחמו בטרור וינסו לזכות בשליטה ברחוב הפלסטיני או שהם ישתפו פעולה עם אחיהם המחבלים ואולי יובילו חיילים שלנו למלכודת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תחשבו ככה,ראש הממשלה של פלסטין הצהיר כי יש אנרכיה בראשות ויאסר עראפת מאבד מהפופולריות שלו בפלסטין וגם בעולם. לתת לראשות תגרום לאיזו מלחמת אזרחים על השליטה בשטחים בין הראשות לחמאס משהו שיכול להיות טוב רק לנו ::).

ומה זה התגובות האלו צריך קצת צנזורה באתר הזה האיש הזה מגזים...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הוא נתן להם נשק כדי שהם ילחמו בערפאת....

הוא צודק אבל לאדע אם זה לא יגיע לארגוני טרור.....

יאללה צריך לעשות מעזה מגרש כדורגל.. אבל קודם לעשות טרנספר לערבים שם (ולפנות את היהודים)

תגיד על מה לכל הרוחות אתה מדבר? אני בקושי מצליח להבין את ההודעות שלך.

1. האישור לשאת נשק ניתן לשוטרים הפלסטינים, מה קשור להלחם בעראפת?

2. מה יגיע לארגוני טרור? לא מביאים להם שום דבר חדש.

3. אתה מתכוון שצריך פשוט לפנות את ההתנחלויות או שצריך להעביר את כל ערביי לעזה? כי "לעשות טרנספר לערבים בעזה" לא בדיוק ברור..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...