ביום שישי זה קורה... - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ביום שישי זה קורה...


Merrymoon

Recommended Posts

אני מקבלת את הדרגה הכי טובה שיש - אזרח. סוף סוף אהיה חופשיה לעשות מה בראש שלי בלי שאף אחד יכנס לי לת** וינדנד מעבר למה שאמא שלי כבר עושה. בטח חלק מכם זוכרים איזה דיון ארוך היה פה על ההחלטה להעיף אותי מצה"ל, אז ככה. אחרי איזו ועדה בבית חיל הים גיליתי מה לא בסדר. המפקד שלי, שלא ממש סבל אותי (זה בסדר, זה הדדי), פשוט מאד... המציא עליי מעשיה או שתיים. ישמע לכם מופרך, גם לי זה נשמע כך, אבל אחרי שקראתי את המסמך החתום 8 פעם, גם אני התחלתי להאמין בפיות, שדונים וסנטה קלאוס. המפקד שלי טוען שאני חברה בכת השטן, שאיימתי על חיילת אחת בבסיס בבקבוק שבור כדי לקבל סיגריות והיא גם אמרה לו את זה (ואותה חיילת היא אחת החברות הכי טובות שלי שם, היא לא סובלת את המפקד שלי ובכלל לא מעשנת). חוצמזה היו שקרים קטנים יותר ומשמעותיים פחות אבל עדיין, אני כיבדתי את הבנאדם הזה ואיכשהו סמכתי עליו וככה דופקים אותי? לא בסדר... היום הייתי בוועדה רפואית, אמרו לי שהמפקד שלי דפוק (גם שם זה כבר ידוע) רק שהוא רב-סרן ואני צריכה להגיד תודה שאני יכולה ללכת ללמוד עכשיו ובקיצור אמרו לי - נותנים קח, מכים ברח ותשמחי שאת סיימת עם זה כי זה לא הזמן הכי טוב להיות בצבא.

אז ככה, מחר טופס טיולים ו"שתיה" (מסיבה כזאת) עם כל הבסיס, מחרתיים בקו"ם ומאוחר יותר באותו ערב, מסיבת השתכרות פרועה באיזה פאב בת"א או משהו. מי שבא ברוך הבא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לגרמניה אני כנראה, נוסעת בספטמבר, בחגים, אבל החודש אולי, אולי, קופצת לאמסטרדם לבקר חבר איתו נעשה עליה לרגל לרחוב החלונות האדומים, נמצא זונה שמנה ונצעק לה "בט-ריה! בט-ריה!" (משהו שהתחילו לעשות לפני כמה שנים אחרי משהו שקרה במשלחת נוער מישראל לאירופה).

חוצמזה, שירתתי שנה וקצת, מקבלת את כל הזכויות מלבד הזכות לחיות בשקט. ככה זה פרופיל 21. ;)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...