עבור לתוכן

שאלה תאורטית מעניינת בקשר לדום 3 בהגדרת אולטרה..

Featured Replies

פורסם

כידוע, המשחק דורש כרטיס מסך עם 512MB בכדי לשחק בהגדרה הזאת..

שאלתי היא, האם במחשב המפותח ע"י Alienware, האמור להציג שני כרטיסי GF6800 עם 256MB כ"א, המשחק יעבוד בהגדרות אולטרה..

פורסם

למה אתה חושב שמישהו יודע אם משחק שעוד לא יצא יפעל טוב על מחשב שעוד נמצא בפיתוח?

אולי תחכה שהמשחק והמחשב יצאו ואז תדע.

פורסם
  • מחבר

ובכן, המשחק לפחות יצא, והמחשב שדיברתי עליו כבר הוצג בתערוכת E3 האחרונה.

פורסם

לפי דעתי המחשב הזה לא יצליח לעבוד חלק בהגדרות אולטרה בגלל ששני הכרטיסים צריכים לאכסן את כל הטקסטורות על הזיכרון שלהם. זה לא שכל אחד יאכסן חצי מהטקסטורות ואז המשחק ירוץ חלק.

אני חושב שהמערכת הזאת תפעל יותר טוב ממערכת אם כרטיס מסך אחד אבל היא עדיין לא תפעל חלק לחלוטין.

פורסם

גרסה שחיקה של דום 3 הוצגה בE3 בשנת 2002...

ולפי דעתי, המשחק יעבוד חלק.

פורסם

כרטיסים של 256 יכולים גם הם להריץ את המשחק בהגדרות אולטרא אך משום שהגדרה זאת מאחסנת כמויות ענקיות של זכרון בכרטיס (מעל 500) אז יהיו לאגים ועצירות בכרטיסים אלו לעיתים קרובות והמשחק לא ירוץ כמו בהגדרות גבוהות שבהן חלק מהאפקטים מכווץ.

בקשר לשאלה שלך נראה לי שבאופן תיאורטי אמור לרוץ טוב כי הרי זה 512 של זכרון לשימוש של המשחק אבל כמובן אף אחד לא יודע עדין ונצטרך לחכות ולראות.

פורסם

לדעתי גם כרטיסי 128MB יריצו את הגדרות ה Ultra חלק...אבל כמובן שתלוי איזה כרטיס

פורסם

עם 128 מגה אין מצב !

ה9800 פרו 128 מגה קרס ל 7 כשהיה צורך ביותר זיכרון על הגדרת HIGE ולא על ה אולטרה !!

וכדי להריץ על אולטרה עם 256 צריך 2 גיגה של ראם במערכת !!

פורסם

לדעתי המחשב של ALIENWARE אמור להפעיל את המשחק על הגדרות אולטרה כי בעצם הטכנולוגיה אמורה לחלק את העבודה בין שני כרטיסי המסך נכון?

אז חלק מהטקסטורות הלא מכווצות יפעלו על כרטיס אחד וחלק על הכרטיס השני.

ככה לפחות אני חושב.

פורסם

הבעיה בטכנולוגיה של AlienWare זה שהיא לא מבצעת Load Balance דינמי

המסך פשוט מחולק באמצע ואם כרטיס אחד מתקשה הכרטיס השני לא יכול לעזור לו

בניגוד לטכנולוגית SLI של נבידיה שם מתבצעת חלוקה של עומס בצורה דינמית

בכל מקרה אני לא חושב שהמשחק ירוץ חלק באולטרא עד שלא נראה כרטיסים בעלי 512 מגה

פורסם

לא הבנתי מה ההבדל במחשב בין High ל Ultra??? (מה הההבדל בגראפיקה,למישהו יש מושג?)

פורסם

הבעיה בטכנולוגיה של AlienWare זה שהיא לא מבצעת Load Balance דינמי

המסך פשוט מחולק באמצע ואם כרטיס אחד מתקשה הכרטיס השני לא יכול לעזור לו

בניגוד לטכנולוגית SLI של נבידיה שם מתבצעת חלוקה של עומס בצורה דינמית

בכל מקרה אני לא חושב שהמשחק ירוץ חלק באולטרא עד שלא נראה כרטיסים בעלי 512 מגה

אה נכון התבלבלתי בין שתי הטכנולוגיות :P

פורסם

פייי..אז חבל על הכסף של מי שקנה r9800 לכל סוגיו או x800. כל המשחקים שהולכים להגיע יהיו מבוססים על המנוע של המשחק הזה (לפחות רוב המשחקים)

אחחחחחחח אני אוהב שאני צודק....לא לקנות כ.מסך עד שיוצא דום 3.

פורסם

פייי..אז חבל על הכסף של מי שקנה r9800 לכל סוגיו או x800. כל המשחקים שהולכים להגיע יהיו מבוססים על המנוע של המשחק הזה (לפחות רוב המשחקים)

אחחחחחחח אני אוהב שאני צודק....לא לקנות כ.מסך עד שיוצא דום 3.

למה אני ממש מרוצה מהביצועים של ה 9800 פרו חוץ מהנפילה ל 7 פריים אבל אני עיוור שלא רואה הבדל בין 20 ל 100 פריים ;D

אז אין לי בעיה ;D

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים