פורסם 2004 ביולי 2821 שנים טוב, אז זה המקרה שלי.המחשב שלי התחיל לעשות בעיות מדי פעם, אז לקחתי אותו לחנות והמוכר אמר שהוא יחליף לי את הלוח.המחשב כבר שם כמעט חודש. (מדובר בלוח של Leadtek עם GF4MX מובנה עליו)כל הזמן המוכר אמר לי שאין ליבואן את הלוח, אם וזה לא באשמתו שזה לא תלוי בו שזה מתעכב.בסוף (אחרי שבוע וחצי שאני מחכה לתשובה), הוא אמר שכנראה שהיבואן לא יביא את הלוח, ושבמקום זה הוא יביא לוח אם של Gigabyte.הוא אמר לי את זה כבר בערך מלפני שבוע והוא עדיין לא הביא, גם בקושי אפשר לתפוס אותו בטלפון.לדעתכם הבן אדם בסדר? מה חנות עם שירות טוב הייתה אומרת לי, היא הייתה מציעה לי לוח אם חלופי לבינתיים?
פורסם 2004 ביולי 2821 שנים אם אתה מכיר את המוכר חכה קצת עוד שבוע שבועיים ותראה מה יהיה אם הוא לא מביא אחרי שבועיים תלך אליו ותסגור תעיניין
פורסם 2004 ביולי 2821 שנים שלקחו את הכרטיס שלי לתיקון\החלפה המוכר לא הביא לי את זה חודש, הלכתי אליו ואמרתי לו שהוא חייב לפי החוזה של הקנייה להביא לי משהו חליפי, (הביא לי כרטיס אחר), בנתיים הוא לא הביא לי את הכרטיס שלי, הלכתי אליו וצעקתי עליו והוא הביא לי כרטיס יותר טוב , בסוך אני הרווחתי מכל הסיפור!. לפותח התר'אד: אני מציע לך שתעשה כמוני ותיצעק על המוכר, אחר-כך לא יהיה לך לוח :'(
פורסם 2004 ביולי 2921 שנים במדינה שלנו הכל עובד רק עם הז'ורה . תפתח עליו את הפה , זה לא שירות לחכות חודש ללוח אם.תיקח את המחשב ולך תקנה במקום אחר את הלוח , מה הבעיה ?
פורסם 2004 ביולי 2921 שנים מחבר זה לא כל כך פשוט כמו שזה נראה לך, יש לנו עוד אחריות עליו ואנחנו לא מתכוונים לזרוק ככה סתם 500 שקל.
פורסם 2004 ביולי 2921 שנים תצעק עליו , תדרוש החזר כספי מיידי , זה לא שירות לחכות חודש + שיחליפו לך לוח אם
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.