פורסם 2004 ביולי 2821 שנים מחבר תגיד קראת בכלל את הכתבה ששמת לה לינק? קודם אמרת ש5200 עם 256MB ינצח 9700 עם 128MB, אני מבין למה הסקת את זה(בכלל לא כתוב בכתבה), אבל זה לא הגיוני, למרות שאני מאמין ש-ID גאונים(לפחות קארמק) אפילו הם לא יכולים לגרום לכזה נס. אחרי זה אמרת שזה לא מה שאמרת, ועכשיו אתה אומר שאין יכולת בחירה ? בכתבה נאמר בפירוש שרק מערכות חזקות ביותר יוכלו להתמודד עם ULTRA HIGH SETTINGS גם עם כרטיסים בעלי 256MB אבל בגלל שבמחשבים חלשים יותר זה יגמגם, הם קבעו שהבחירה/הקינפוג אוטומטי יבחר ULTRA HIGH DETAILS רק אם יהיה כרטיס עם 512MB, כלומר שתוכל לבחור לבד, על אחריותך,ב-ULTRA HIGH ועם יעבוד טוב סבבה ואם לא תשנה חזרה, זה הכל! ******************************************************************************************* פרטים נוספים שנאמרו בכתבה ואני כותב כאן כדי שתפסיקו לזרוק השערות: HIGH DETAILS - כרטיסים בעלי 256MB MEDIUM DETAILS - כרטיסים עם 128MB LOW DETAILS - כרטיסים עם 64MB, כרטיסים שיעשו הכל ברמת גרפיקה בינונית אבל טקסטורות יוקטנו ל512X512 ומפות ספקולריות(מה זה אומר?) יוקטנו ל 64X64. כרטיסי GF4MX וGF3 יעבדו ברמות מפה נמוכות ובינוניות כמו כן קצב פריימים בתוך המשחק הוגבל ל-60 FPS בלבד כאשר על רינדור דמואים (render demos), כמו זה שהישתמשו בו בבנצ'ים של HARD OCP אין את ההגבלה, ירוצו במהירות מלאה, כלומר 60 < FPS(מה שניראה) ******************************************************************************************* Brk2k: אין לי בעיה עם הדיון ואפילו נהדר אבל אם אתה טורח כל כך לפחות תציין עובדות נכונות ;D צודק עברתי על זה שוב התבלבלתי בין "יעבוד בצורה אופטימלית" לבין "יעבוד בצורה אוטומטית" (כמובן שהראשון נכון)... תודה על התיקון! בבדיקות שקראתי באינטרנט באמת הראו כיווצים של טקסטורות ואת ההשפעה של זה על הביצועים ועל האיכות. השורה התחתונה הייתה תמיד שההשפעה על האיכות לא קיימת - רק בבדיקות של השוואה בין תמונה עם ותמונה ובלי והגדלה ראו הבדל קטן, ברור בזמן משחק לא שמים בכלל לב. השיפור בביצועים והדחיסה של הטקסטורה היו ענקיים. אתם חושבים שטקסטורה לא מכווצת של 2048 על 2048 לוקחת מעט מקום? דום 3 עובד על 2048 * 2048 בצורה לא מקווצת??? אני לא חושב שהוא עובד על זה אפילו בצורה מקווצת... אני יודע שאנריל 3 כן...
פורסם 2004 ביולי 2821 שנים נקודה למחשבה שעלתה לי בראש כרגע:ההבדל נוסף בין טקסטורות מכווצות על כרטיס בעל 256MB לטקסטורות לא מכווצות בכרטיס בעל 512MB יהיה בשימוש במעבד, כאשר האחרון יעשה הרבה פחות שימוש במעבד? (חוץ מהבדל קטן מאוד באיכות...)
פורסם 2004 ביולי 2821 שנים אני מתפלל שהוא בכלל ירוץ על ההגדרות הביונניים אצלי ( GF Ti 4400 הוותיק ) :
פורסם 2004 ביולי 2821 שנים ואני מתפלל שהוא יעבוד בכלל עם הג'יפה 4 440 MX שלימתי שהמשחק יצא אני בטוח שיציפו את המקום בתראדים כמו "למה הכרטיס מסך GF/READON שלי לא מפעיל את המשחק??"
פורסם 2004 ביולי 2821 שנים אני ינסה את המשחק אל 4400 וגם אל 9700פרו ואולי בקרוב ניקנה גם 6800GT ונימכור 9700פרו... עריכה:סתם לכיף ננסה את המשחק גם אל גיפורס 2 טיטניום ;D
פורסם 2004 ביולי 2821 שנים כן אה, בוא סתם לכיף ננסה איך המשחק ירוץ על המחשב הקודם שלי P3 866MHZ 128SDRAM ואחרון אחרון חביב GFORCE 2 MX 32MB!אולי באמת יצא מזה משהו ;D (זה לא יהיה כיף כי אני פשוט אשבור למחשב את הצורה מרוב עצבים)לא נראה לי שתהיה בעיה ל R9800P להריץ את זה בצורה מכובדת.בכל מקרה נחכה ונראה, מישהו יודע מתי זה יגיע לארץ? באותו יום של השחרור?
פורסם 2004 ביולי 2821 שנים אממ... לא נראה לי, עדיין מנוע כזה כבד, לדעתי כרטיס מינמלי להפעיל אותו זה TI4600 ואולי גם 4400 ואצל ATI את ה9500פרו, מלבד זאת, אני מקווה ש9700/9800 יסתדרו עם High אבל גם אם לא זה לא כל כך קריטי, בכל אופן צריך לחכות שייצא וזהו.
פורסם 2004 ביולי 2921 שנים מחבר LOLיש לי GF 4 MX 128 MB!!אני יוכל להפעיל את המשחק כמו R9800P עם 128MB ;Dאתה ממש לא הבנת את הקונספט , בוא נגיד לג'יפה שלך היה 256 זיכרון אז זה היה יותר טוב מהרדיאון בפרטים גבוהים...
פורסם 2004 ביולי 2921 שנים שמע מה זה משני מה הוא יראה...במידה והוא יראה משהו יותר יפה אז הוא יתן לך פריים לשניה אולי...
פורסם 2004 ביולי 2921 שנים כן בטח חחח אתה אומר שגיפורס אם 256מגה יתו איכות תמונה ומהירות יותר טובים משל רדאון 9700\9800 אם 128מגה חחחחח : : :
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.