עבור לתוכן

דום 3 צריך 512 מגה בכרטיס מסך!!

Featured Replies

פורסם
  • מחבר

אם תעבוד על פרטים ממש גבוהים אז כן ויש פה אנשים שלא מוכנים להודות בזה , הם לא מבינים שזה מנוע שעוד לא נראה... אז תחכה לבנצ'ים ותראה...

  • תגובות 43
  • צפיות 2.1k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

Br2k נשמע כאילו יש לך כבר את המשחק ...

דיי עם הדיונים האלו שלא מגיעים לשום מקום. צריך לחכות למשחק, ואל תשלו את עצמכם בהמשחק לא יעבוד טוב על רדאון 9800פרו. מי יקנה משחק שעובד רק על החומרה הכי חדישה ? בו נהיה לארג'ים, מאוד לארג'ים ונגיד ש-20% מהגיימרים יש להם חומרה הכי חדשה ... AMD64 6800ULTRA / X800XT.

תגידו לי איזה חברה תעבוד על משחק כמה שנים, שקהל היעד שלו הוא 20% מהגיימרים ? זה יהיה כשלון מוחץ.

נחכה למשחק :)

פורסם
  • מחבר

20 אחוז?? אתה יודע שהג'י טים נחטפים מהחנויות כמו לחמניות?? ואחי אתה צריך לעבור עוד פעם על הת'רד - אני מדבר על הפרטים הכי גבוהים !

אני לא רוצה ליהיות אחד שמתווכח יותר מידי אבל תחשבו על זה - כפי שהיה כתוב במסמך שהבאתי , פרטי אולטרה בדום 3 יצרכו 512 זיכרון מהכרטיס, ניתן להסיק מכך שפרטים קצת יותר נמוכים ידרשו 256 מגה (וגם שמועות ברשת אומרות שפרטים גבוהים ידרשו 256) , ברגע שלכרטיס מסך אין 256 - לא משנה כמה הוא חזק , אין לו איפה לאכסן את המידע! לכן לכרטיס מסך חלש אבל בעל 256 מגה יהיה הרבה יותר חופש פעולה מאשר כרטיס מסך חזק בעל 128 מגה...

פורסם

אבל כרטיס מסך חלש לא יכול לעמוד בקצב ולא יכול לתת FPS כמו כרטיס חזק.. מה יעזור לך שתשחק בלי דחיסת פרטים על 15FPS ?

פורסם

פרטים נמוכים = 64MB, או GF4MX 128 FX5200128 GF3 128MB.

פרטים בינוניים = 128MB, או FX5200\5600\5700 256MB R9600\XT 256MB.

פרטים גבוהים = 256MB.

לא ידוע בנתיים איך High End של הדור הקודם יתסדרו עם High Details.

את כל זה לא אני המצאתי, קראתי שמקור רשמי אמר ככה, וחוצמזה זה גם הגיוני.

פורסם

פברטים בינוניים\גבוהים = 9700\9800 ואולי גם 9500 ;)

פורסם

בינוניים בטוח, גבוהים אולי, יהיה מעניין לראות את הGFFX5900U 256MB מול הR9800P 128, אולי בסוף היה משתלם לקנות את הGFFX5900U?

פורסם

אוקי אז מצד אחד אומרים שעדיף 9600XT עם 128MB על ה 9600XT עם 256MB כי אין הבדל ביצועים, וזכרונות 128 מהירים יותר

מצד שני אתם אומרים שדום ישנה את האמרה הזאת, ובאמת ה256 יביא איתו תוצאות טובות יותר ?

פורסם
  • מחבר

לא תיהיה לך בכלל זכות בחירה , המשחק אוטומטית יתאים לך את רמת הפרטים שבהם אתה יכול להשתמש בהתאם לכמות הזיכרון לכרטיס מסך...

פורסם

כבר קיים משהו שלא מסתפק ב128 מגה - המשחק הרביעי ב3DMark03. גרסת ה256 של ה9800 פרו מקבלת שם FPS יותר גבוה, אבל עם אוברקלוק קטן גרסת ה128 עוברת אותה. אם נחיל את זה על Doom3 אפשר לראות שמהירות היא כן תחלופה לכמות זיכרון. זוכרים את ה Aperature size שיש בביוס? אז אם הכרטיס מסך משתמש בזיכרון מערכת אז הרוחב פס בין הAGP לבין הכרטיס הזיכרון הוא די ענק, לא מתקרב לרוחב פס בין הליבה לזיכרון, אבל זה לא סוף העולם.

אני לא דואג, נחכה שיצא המשחק.

פורסם

לא תיהיה לך בכלל זכות בחירה , המשחק אוטומטית יתאים לך את רמת הפרטים שבהם אתה יכול להשתמש בהתאם לכמות הזיכרון לכרטיס מסך...

תגיד קראת בכלל את הכתבה ששמת לה לינק? קודם אמרת ש5200 עם 256MB ינצח 9700 עם 128MB, אני מבין למה הסקת את זה(בכלל לא כתוב בכתבה),  אבל זה לא הגיוני, למרות שאני מאמין ש-ID גאונים(לפחות קארמק) אפילו הם לא יכולים לגרום לכזה נס. אחרי זה אמרת שזה לא מה שאמרת, ועכשיו אתה אומר שאין יכולת בחירה ? בכתבה נאמר בפירוש שרק מערכות חזקות ביותר יוכלו להתמודד עם ULTRA HIGH SETTINGS גם עם כרטיסים בעלי 256MB אבל בגלל שבמחשבים חלשים יותר זה יגמגם, הם קבעו שהבחירה/הקינפוג אוטומטי יבחר ULTRA HIGH DETAILS רק אם יהיה כרטיס עם 512MB, כלומר שתוכל לבחור לבד, על אחריותך,ב-ULTRA HIGH ועם יעבוד טוב סבבה ואם לא תשנה חזרה, זה הכל!

*******************************************************************************************

פרטים נוספים שנאמרו בכתבה ואני כותב כאן כדי שתפסיקו לזרוק השערות:

HIGH DETAILS - כרטיסים בעלי 256MB

MEDIUM DETAILS - כרטיסים עם 128MB

LOW DETAILS - כרטיסים עם 64MB, כרטיסים שיעשו הכל ברמת גרפיקה בינונית אבל טקסטורות יוקטנו ל512X512 ומפות ספקולריות(מה זה אומר?) יוקטנו ל

                         64X64.

כרטיסי GF4MX וGF3 יעבדו ברמות מפה נמוכות ובינוניות

כמו כן קצב פריימים בתוך המשחק הוגבל ל-60 FPS בלבד כאשר על רינדור דמואים (render demos), כמו זה שהישתמשו בו בבנצ'ים של HARD OCP אין את ההגבלה, ירוצו במהירות מלאה, כלומר 60 < FPS(מה שניראה)

*******************************************************************************************

Brk2k: אין לי בעיה עם הדיון ואפילו נהדר אבל אם אתה טורח כל כך לפחות תציין עובדות נכונות  ;D

פורסם

חחחח כרטסי אם 256 מגה יהיה אפשר לשחק אל HIGH כן בטח FX5200 יהיה יותר טוב מ-9700פרו שלי אם 128מגה ::) ::) ::)

פורסם

לא, הR9600XT כנראה יהיה חלש מדי בשביל לטפל בטקסטורות ברמת High.

פורסם

אבל בואו נודה בכך.. הבדל בין טקסטורות מכווצות לטקסטורת לא מכווצות אינו קיים (זה אפילו פחות מזניח)

בקיצור- סתם עוד סיבה מטופשת לרוץ לשדרג את הכרטיס ללא שום סיבה...

גם id וגם valve ,שחתמו הסכמים עם יצרניות כרטיס המסך הגדולות , מנסות ליצור (תנחשו למה) Hype סביב המנוע על כל מיני שמות מפוצצים שיגרמו לכם להחליף את הכרטיס, וזאת לפני שבכלל ראיתם את המשחק.

אני חושב שההשוואה המתבקשת היא של Bitmap ל JPEG.

Jpeg בדחיסה טובה יכול לשקול עשירית (כן! גם עשירית) מקובץ Bitmap מקביל, ולהראות זהה לחלוטין...

פורסם

בבדיקות שקראתי באינטרנט באמת הראו כיווצים של טקסטורות ואת ההשפעה של זה על הביצועים ועל האיכות. השורה התחתונה הייתה תמיד שההשפעה על האיכות לא קיימת - רק בבדיקות של השוואה בין תמונה עם ותמונה ובלי והגדלה ראו הבדל קטן, ברור בזמן משחק לא שמים בכלל לב. השיפור בביצועים והדחיסה של הטקסטורה היו ענקיים. אתם חושבים שטקסטורה לא מכווצת של 2048 על 2048 לוקחת מעט מקום?

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים