נשברו לי כנפיים של מאוורר של AMD 1700 צריך עזרה - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

נשברו לי כנפיים של מאוורר של AMD 1700 צריך עזרה


ed1

Recommended Posts

המוכר בחנות לא רוצה למכור לי רק מאוורר בלי כנפיים אלא עם הצלעות קירור ובגלל שיש לי בעיית התחממות כשאני משחק במשחקים כבדים והמחשב נכבה אחרי 10 דקות רבע שעה בקיץ (כשיש מזגן הוא לא נכבה) אני רוצה לדעת, אם כבר אני צריך לקנות צלעות קירור, אז אולי משהו שיקרר יותר טוב, אולי צלעות קירור של XP 2500 או משהו יותר מתקדם בלי לחרוג יותר מדי מעלות מערכת קירור המינימלית (ביחס ל- 1700)

הטמפ' במצב עבודה בסיסי הם ככה(לפי AIDA):

AUX 45

CPU 48

לוח אם בין 69 ל-86

מה אתם ממליצים לי לקנות או לעשות?

אגב, הטמפ' האלה הם עוד מלפני שנשברו המאוורר (הרכבתי במקומו מאוורר 80 מ"מ בינתיים, אם הוא מספק מספיק אוויר כמו מאוורר יעודי, לפי נסיונכם, אני אשמח להשאיר אותו ולקנות אחר למארז)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הטמפרטורה של לוח האם לא נראית לי בכלל. לדעתי החיישן מזייף, כי לא נראה לי שהלוח מסוגל לעמוד ב 86 מעלות. אולי עדכון ייפתור את זה.

אם החיישן לא מזייף, אולי זאת הסיבה שהמחשב שלך נתקע כל הזמן.

בקשר למאוורר של המעבד - פשוט תקנה חדש. אתה לא צריך שעולה מאות שקלים, אפשר לקנות אחד גם ב 100 ש"ח ופחות, שבהחלט יספיקו לך אם אתה לא מתכנן OC. תעשה קצת חיפוש באינטרנט ובחנויות ליד הבית ותראה מה כל אחד מציע.

אגב, למעבד בא בד"כ עם צלעות ולא בתור מאוורר בלבד, ולכן בחנות לא יסכימו למכור לך רק מאוורר בלי צלעות . מאווררים בנפרד ניתן לקנות, השאלה היא עד כמה הם מיועדים למעבדים (רובם הם לקירור המארז).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...