פורסם 2004 ביולי 721 שנים שלום לכולם,רציתי להתייעץ אתכם לגבי הבעייה שיש לי עם כרטיס מדגם 9500pro של Sapphire .הכרטיס נקנה באפריל 2003 בגירסאת retail . האם גם בארץ יש כיסוי אחריות 3 שנים על retail ? קשה לי להאמין האמת, אבל לשאול לא יזיק.איך אני יוצר קשר עם מני שחר מסימפלטק? אין תשובה במספר טלפון המופיע באתר. מה קורה איתם בדיוק?האם ניתן לקחת את הכרטיס ליבואן של Sapphire ? יש למישהו מושג מיהו היבואן?נא עזרתכם...
פורסם 2004 ביולי 821 שנים הטלפון והפלאפון שלו כרגע לא פועלים כבר מזה הרבה זמן, הדבר היחידי שאתה יכול לעשות זה להתקשר אליו הביתה.
פורסם 2004 ביולי 821 שנים מחבר שאלה פשוטה...מלבד אתר אינטרנט פעיל. החברה הזו עוד קיימת? פועלים כרגיל אך לא עונים לטלפונים...?משהו נראה כאן קצת "לוקה בחסר"...אין לי בעייה להתקשר אליו הביתה, אם תואיל למסור את המספר בהודעה פרטית.תודה.
פורסם 2004 ביולי 821 שנים בפעם הבאה תקרא את חוקי הפורום ותלמד שאסור להקפיץ...בדרך כלל על רוב הכרטיסים שנמכרים בגרסת retail (וגם חלק מאלה שנמכרים כbulk) יש 3 שנים אחריות.אבל זה גם כמובן תלוי בחנות ממנה אתה מזמין.בקשר לסימפלטק, אני באמת ממליץ לך לנסות ליצור קשר עם החנות, אם זה בטלפון (בבית), בפקס או באימייל.....
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.