חיבורי USB קידמיים בלוח אביט NF7 - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

חיבורי USB קידמיים בלוח אביט NF7


ed1

Recommended Posts

ה-XP PRO מעודכן ל-SP1 ועשיתי עדכוני מהאתר גם ל-USB אבל משום מה לא מזהה.

יש בלוח הזה 6 USB, שניים מאחורה למעלה + שניים מאחורה למטה(כמו כרטיס הרחבה PCI + שניים מקדימה. יש לי בעיה רק עם הקדמיים.

לא הצלחתי להבין מהמדריך של הלוח אם הקדמיים הם USB 2.0 והאחוריים USB 1.1

(עמ' 32 במדריך)

לינק ישיר למדריך:

ftp://ftp.abit.com.tw/pub/download/manual/english/nf7.pdf

עוד שאלה, זה הגיוני שאי אפשר להשתמש בו זמנית ביציאות אודיו ומיקרופון שמקדימה בו זמנית עם אלה שמאחורה? אני רוצה לחבר אוזניה ומיקרופון מקדימה ואת המערכת סטיראו מאחורה ונראה לי שזה לא אפשרי(אם הבנתי נכון במדריך) יש דרך לאפשר את זה?

(עמ' 34 במדריך)

ושאלה אחרונה, קניתי את הכטיס מסך GF FX5200 128MB AGPx8,DVI ,TV של אביט, אחרי שפתחתי ראיתי שאין עליו מאוורר, ככה זה צריך להיות?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 שבועות מאוחר יותר...

זה לא מצליח, יש ארבע גידים לכל חיבור אדום לבן ירוק שחור, סה"כ 8 גידים שמחברים את שתי יציאות ה- הקדמיות. החלפתי בינהן (בין כל שתי קבוצות של 4)וזה לא עוזר.

אני מחבר מצלמת אינטרנט, שהיתה מחוברת ל- מאחורה, לחיבור הקדמי הלד שעל המצלמה מהבהב כאילו יש נסיון לזהות אותה ואז נכבה (בחיבור ל- האחורי אין הבהוב אלא הלד מיד נדלק ונשאר דולק עד לזיהוי) ומופיעה הודעה שזוהה חיבור ROOT USB אבל ההתקן לא מזוהה ומופיעה הודעה שמזהה את ההתקן כ-unknown device וככה הוא מופיע במנהל התקנים .

גם אין אפשרות להתחכם ו"להכריח" את הזיהוי ע"י הוספת חומרה חדשה באופן ידני... יש שלושה USB ROOT במנהל התקנים,כל אחד מייצג שתי יציאות סמוכות? ככה זה עובד? (ה"זיהוי" כ-unknown device מופיעה בנוסף לשלישיית ה-USB ROOT במנהל התקנים).

במדריך מצוין חיבור USB1 ו- USB2 כשהראשון אמור לחבר את ה-PCI USB (והוא גם יותר קרוב אל שקע ה-PCI פיסית )והשני (שקרוב לפנל הקדמי)את היציאות שמקדימה. אולי הבנתי לא נכון וזה בעצם הפוך? (דרך אגב, ה-USB PCI עובד בסדר גמור בצורת החיבור הנוכחית)

מה עוד אפשר לעשות?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...