טרגדיה לפני החופש הגדול - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

טרגדיה לפני החופש הגדול


Merrymoon

Recommended Posts

סמוך לשעה 13:30, נסעה לה הסעת תלמידים ביומה האחרון של שנת לימודים זאת. כמו שכל אחד כאן יודע, היום האחרון ללימודים הוא יום שימחה. מקבלים תעודות, אומרים יפה (או שלא) שלום למורים, וממהרים, מזה ממהרים, טסים הביתה לקחת את הבגד ים ולחגוג! ראשיהם של ילדי עמק חפר היו עמוסים במחשבות של "איזה יופי, החופש מתחיל!". אתם יודעים... קיץ, חופש, שמש, ים, ארטיק, אבטיחים, משחקים, טיולים, ושאר כיופים. כל האופוריה והשמחה נקטעו ברגע אחד כאשר נהג האוטובוס החליט שאין לו כוח לחכות לרמזור והחל לחצות את הצומת באור צהוב שבשלב מסויים גם התחלף לאדום (כך גם דעת המשטרה בנושא) ורמזור אחר בדיוק סימן אור ירוק לג'יפ צבאי. התאונה לא היתה בלתי-נמנעת. אם אותו נהג היה חושב רק רגע אחד, אולי סופר עד 3, מחליט ש"טוב נו, אז אני אחכה עוד כמה דקות בצומת" במקום לדהור לתוכה כמו משוגע, את מותם של 3 ילדים ופציעתם של למעלה מ-40 ניתן אז היה למנוע.

  שמעתי את הדיווח ברדיו מהמטבח. בדיוק אני והטבחים כהרגלינו הרצנו צחוקים תוך כדי בישול ואז ברגע ששמעתי את זה נזכרתי באירוע כואב יותר שקרה לפני 19 שנה בדיוק (+שבועיים וחצי), לא רחוק מכאן, ליד חוף הבונים. אוטובוס גדוש בתלמידים, ונהגת אחת מטומטמת שעלתה על פסי רכבת כי היא חשבה (חשבה!) שתצליח לעבור לפני שהרכבת תגיע והתעלמה מכל הסימנים המבשרים את התקרבות הרכבת. הרכבת התנגשה באוטובוס והדבר גרם למותם של 21 תלמידי כיתה ז' בחט"ב ברנר בפתח-תיקוה (שבו למדתי שנים אח"כ) ואת פציעתם של השאר. האוטובוס התרומם באויר ועף משם למרחק של 50 (!) מטר והתהפך מי יודע כמה פעמים.

  כמובן שאין מה להשוות את מימידי האסונות, אבל הנהג הזה, יש לו כעת דם על הידיים. בגלל ה"זרקנות" הזאת שלו, נחפרים עכשיו 3 קברים טריים ומתמלאות עוד מיטות רבות בבתי החולים ברחבי הארץ. הילדים ששרדו, חלקם ישארו נכים עד סוף חייהם. חייהם של כמה עדיין לא יצאו מכלל סכנה בשל פציעותיהם. כולם בלי יוצא מן הכלל ישארו עם טראומה. אלו שמאושפזים עכשיו מבית החולים, במקום לשמוח בשיחרורים משם כשיבריאו, הם יצתרכו לחזור ולגלות שחבריהם אינם איתם עוד. שבשנה הבאה כיסאותיהם יהיו ריקים (או שישבו בהם ילדים אחרים). אלו ילדים שהזדקנו בתוך יום! הם ראו חברים שלהם מתים! למה?! בגלל שטות אחת.   >:(  :-[  :'(

 דווקא בימים הרי אסון אלו, אנחנו צריכים להגדיל ראש ולהיות יותר אדיבים ורגועים: בכביש, בתור לסופר, לא משנה. למה לייצר עוד אסונות כאלו? סתם שמחה לשונאינו!

כמה שזה נשמע כבר שחוק ונדוש, המשפט הבא הוא נכון מאד: עדיף לאבד רגע בחיים מאשר את החיים ברגע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לפי מה ששומעים כרגע הנהג פשוט אידיוט וחסר אחריות, מילא שהוא לבד

אבל הוא הסיע אוטובוס מלא בילדים שזה עזה סיימו ביה"ס יסודי, והנהג הזה עבר באור אדום!!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נהגי הסעות הם ממש לא הנהגים האופטימלים... כשאני הייתי נוסע בהסעה יצא לי לא מעט לראות איך הנהג מספיק לגנוב זכות קדימה בכל כיכר שהוא עובר, לקלל כל נהגת אישה, להתחיל נסיעות על הילוכים ממש לא מתאימים (ולהשמע כמו מטוס).

על נהגי מוניות אין מה להגיד כי זה כבר ידוע, אם יצא לכם פעם לראות איך אחד נוסע ברחובות הפקוקים של חיפה תוך כדי זיפזופ נתיבים, ספירת כסף וציפצוף לאנשים בתחנות אתם יודעים כמה זה מוזר. וגם נהגי אגד לא כל כך תמימים, כבר יצא לראות איך הם משתלבים לתוך כביש וכמעט עולים על מכוניות רגילות שנוסעות בו

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פשוט חבל , ילדים , רק ילדים , על המצפון של הנהג חייהם .

מה יקרה לו עכשיו?

בית משפט ,בטוח שלילת רישיון להרבה שנים .....

למה אנשים צריכים לנהוג בפזיזות , לתת לאנשים כאלו זה כמו לתת אקדח , זה יכול להרוג...

יהיה זכרם ברוך :(

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

במקום לרדוף אחרי הנהג הספציפי צריך לעקור את זה מהשורש

נראה לי משהו כמו 3 תאונות בחצי שנה מקבל עונש שלילה לחודשיים

זה הוגן ומרתיע

והמשפט הוא "עדיף לחיות את הרגע מאשר לאבד את החיים במומנט"

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ממש פחד, גם לי קרה מקרה מסוכן שנסעתי במכונית.

משאית נסעה מאחורינו, עוד כמה מטרים אחדים הייתה פנייה לתחנת דלק, המכונית שמלפנינו פנתה לתחנה והיא האטה לפני זה.

אם הנתיב השמאלי לא היה פנוי והמשאית לא הייתה חותכת שמאלה, אז מזמן כבר לא הייתי פה.

למזלינו הנתיב השמאלי היה פנוי אז המשאית חתכה שמאלה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...