פורסם 2004 ביוני 3021 שנים אם אני קונה את הכרטיס ATI X800PE מארה"ב אז יש לי אחריות בארץ הכוונה אם אני מקבל 3 שנים אחריות אז אני יכול לממש אותה בארץ לדוגמה ללכת לחנות בארץ שמזמינה מ- ATI כרטיסים אז אני יכול ללכת אליה והיא תשלח את הכרטיס שלי ליצרן???????????????????????? עזרה בבקשה אני מתחנן כי צריך לקנות אותו שבוע הבא
פורסם 2004 ביוני 3021 שנים לא צריכים להתחנן...בכל מקרה, אתה לא תקבל אחריות, מפני שעם האחריות, בכל חנות ובכל מצב, צריכים להציג את חשבונית הקנייה שלך. מפני שחשבונית הקבלה שלך מחנות מחו"ל, החנות בארץ לא תכבד אותה. אז עכשיו עומדות בפניך 3 אפשרויות:1. לקנות את הכרטיס בארה"ב, וכל פעם שזה מתקלקל תשלח את זה לארה"ב / תשלם למעבדה בארץ שתתקן זאת.2. ללכת לחנות בארץ ולשקר להם שנאבדה לך החשבונית (אבל זה לא יפה), אולי הם יסכימו / תבקש ממש יפה ואולי הם יעשו משהו...3. לקנות את הכרטי סבארץ כשהוא יגיע...בכל מקרה, בהצלחה ותתחדש! כרטיס מעולה!
פורסם 2004 ביוני 3021 שנים לא צריכים להתחנן...בכל מקרה, אתה לא תקבל אחריות, מפני שעם האחריות, בכל חנות ובכל מצב, צריכים להציג את חשבונית הקנייה שלך. מפני שחשבונית הקבלה שלך מחנות מחו"ל, החנות בארץ לא תכבד אותה. אז עכשיו עומדות בפניך 3 אפשרויות:1. לקנות את הכרטיס בארה"ב, וכל פעם שזה מתקלקל תשלח את זה לארה"ב / תשלם למעבדה בארץ שתתקן זאת.2. ללכת לחנות בארץ ולשקר להם שנאבדה לך החשבונית (אבל זה לא יפה), אולי הם יסכימו / תבקש ממש יפה ואולי הם יעשו משהו...3. לקנות את הכרטי סבארץ כשהוא יגיע...בכל מקרה, בהצלחה ותתחדש! כרטיס מעולה!אין מצב גם אם הם מאד מאד ירצו... היבואנים מסמנים עם ברקוד את המוצרים, הם יודעים בדיוק איזו חנות קנתה את המוצר לפני שהוא הגיע ללקוח ומתי... אם קנית בפנדה למשל, אין מצב שאיזו חנות שכונתית תוכל לעזור לך ולתווך בינך לבין היבואןאז זה עוד יותר נכון במקרה של מוצר שנרכש בחו"ל...
פורסם 2004 ביוני 3021 שנים אם אתה יודע של איזה יצרן אתה קונה, אתה יכול ליצור קשר עם היבואן של אותו יצרן ולברר איתו.עקרונית כרטיסים מגיעים עם אחריון יצרן, כלומר אתה יכול לשלוח את הכרטיס ליצרן והוא חייב לתקן לך.אם יש לו יבואן רישמי בארץ אולי הוא יסכים לשלוח את הכרטיס בשבילך.כבר שמעתי סיפורים על ההיבואן של אסוס שעשה דברים כאלו...
פורסם 2004 ביוני 3021 שנים אתם במקרה יודעים מה עם היבואן של הרקולס?הוא גם עושה דברים כאלו? כי גם לי יש אחריות בינ"ל ל-3 שנים...
פורסם 2004 ביוני 3021 שנים לפי האתר של הרקולס - המפיצים הרישמיים שלהם זה פנדה. אתה מוזמן לשלוח להם מייל או לטלפן ולהגיד שלדעתך הם, בתור נציגי הרקולס בארץ, צריכים לעזור לך אם תיהיה לך בעיה...
פורסם 2004 ביוני 3021 שנים באמץ? פנדה?אני אבדוק את העניין... (כרגע אין לי פעיה טפו טפו טפו, אבל לדעת למקרה שיהיה).
פורסם 2004 ביוני 3021 שנים אריאל אתה יודע את התשובה מה אתה עושה את עמצך ! אנשים לא לענות הוא מנסה לראות אם אתם חכמים ! הוא יודע את התשובה לא לענות ! לאריאל תמרי !
פורסם 2004 ביולי 121 שנים מחבר תודה לכם על התגובות ואתם יודעים במקרה מי היבואן בארץ של ATI תעזרו לי אל תקשיבו ל- dbz planet זה אחי אל תתייחסו בבקשה תעזרו לי
פורסם 2004 ביולי 121 שנים קשה לחפש מי מופיע באתר של ATI?http://www.ati.com/buy/consumer/pc/africaretail.htmlיש גם את זה - אבל אני חושב שאלו חנויותולא יבואנים:http://www.ati.com/buy/consumer/pc/meretail.html
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.