פורסם 2004 ביוני 2821 שנים http://www20.graphics.tomshardware.com/graphic/20040603/ati_optimized-07.html זה למה אני מעדיף 6800GT או אולטרה אל X800!! תראו לבד דווקא בדיוק בגלל זה אתה אמור להעדיף את ה- X800. ה- X800 משתמש במין עקיפה שהוא לא צריך לחשב את הטקסטורות ולהפעיל את הפילטרים בצורה הארוכה והמסובכת והוא מקצר את הדרך איכשהו, והוא כאילו "מרמה", אך בעצם זה יתרון כי אין הבדל באיכות התמונה בין תמונה שלא קיצרו את הדרך ובין תמונה שכן והכרטיס נותן ביצועים הרבה יותר טובים כאשר הוא כן עוקף. לכן ה- X800 משתלם ביותר בתחום איכות התמונה.
פורסם 2004 ביוני 2821 שנים כשחושבים על זה.. אתה בעצם צודק, למהכי זאת הטכנולוגיה שלהם, אפשר להתייחס אל זה כמו דרך מזעור של רכיבים אלקטרוניים, פשוט מקטינים את אותם בשביל שיהיה אפשר להכניס יותר רכיבים ולקבל תוצאה יותר טובה בסופו של דבר, בדיוק כמו פה, שהם פשוט "מקטינים" את תכונת הבילינר בשביל לקבל אותה תוצאה בפחות "מקום"-אה ולכל אלה שיטענו: "אבל גם נוידיה עשתה זאת עם 3dmark אז וכולם קראו לה רמאית וכו'"...זה משהו שונה... כאן מדובר על טכנולוגיה בכרטיס, שם מדובר על מניפולציה בדרייברים רק בשביל לקבל תוצאה גבוהה יותר בתוכנה הספציפית הזאת...
פורסם 2004 ביוני 2821 שנים כשנוידיה עושה אמולציות ומנסה לקבל תוצאה גגבוה וביצועים טובים יותר היא רמאית כשאטי עושה אותו הדבר היא לא?! מה יש לכם??
פורסם 2004 ביוני 2921 שנים ומה עם התוצאות האלו?http://www.trustedreviews.com/article.aspx?page=1117&head=15הכרטיס לא באובר קלוק נכון? וגם הכרטיסים של XFX נראים טוב.
פורסם 2004 ביוני 2921 שנים הכי כדי לפי מה שאני ראיתי זה ה GTואחר כך זה x800pro (שני אלו הכי משתלמים )והכי טוב מבחינת ביצועים, איכות תמונה ,פילטרים והכל זה ה x800xt peודרך אגב תבדקו את ה דרייברים שהכרטיסים נבדקו בהם...כי רוב ה reviews של ה x800 היו עם ה Beta.ועוד משהו כשאתה בודקים review תבדקו את משחקי ה DX9 כגון tomb rider הלו ן far cryבמיוחד far cryhttp://www.firingsquad.com/hardware/geforce_6800_ultra_extreme/page21.asphttp://www.hothardware.com/viewarticle.cfm?articleid=517http://www.gamers-depot.com/hardware/video_cards/ati/x800/004.htmhttp://techreport.com/reviews/2004q2/radeon-x800/index.x?pg=9
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.