עבור לתוכן

Featured Replies

פורסם

שלום לכולם.

קניתי מעבד הכי חזק שיש עם כרטיס המסך הכי חזק שיש בחנות TMS, הרכבתי מצויין. והמסך מראה No signal.

בקשתי שיבדקו את כרטיס המסך, הבאתי להם את כל המחשב שלי כולל המסך XG248 מסדרת ROG Strix, היוקרתית של אסוס. הם התקשרו אלי במהלך חול המועד אמרתי להם שאני רוצה לבוא פיזית לראות שהכל עובד ולקחת אותו בדרייבר. הראו לי שהמחשב עובד עם מסך אחר. ולא היו מוכנים להראות לי עם המסך שלי, כי הוא לא נקנה מהם. אז קניתי מסך OLED מתקדם יותר של LG, הגיע היום המסך. וגם המסך מראה No signal.

אני שוקל להתקשר אליהם מחר בבוקר להביא להם שוב את המסך הפעם שלהם עם המחשב: RTX 5090 + AMD Ryzen r7 9800x3d.

אני רוצה לדעת אם יש תמיכה של חברת GB, בישראל או בעולם. כדי לדווח על הבאג. אני כרגע לא יודע אם תוכנתית (Driver, BIOS Graphics card, ...OpenGL) או חומרתית לתמיכה באותם מסכים.

חוץ ממה שציינתי האם יש עוד משהו שעולה לכם לראש דיברתי כבר עם yoni GPU Repair הוא אמר לי שהוא לא יכול לעשות שום דבר בנידון. ועם ben מהערוץ the ben heck show הוא אמר לי שהוא לא אחראי למחשב או למסכים שלי אם יקרה משהו. ולכן הוא מעדיף לעבוד רק עם מוצרים ישנים ללא ערך משמעותי.

עולה לכם עוד רעיון, או שאתם יודעים בוודאות איך לתקן את הבעיה?

כמובן אם השרשור הזה פוגע במידה מסויימת בחנות TMS, זאת לא הכוונה שלי, ואני מסיר כל טענה נגד השרשור הזה מהונות TMS. השירשור נועד לפתור את הבעיה שלי בלבד.

פורסם
  • מחבר

המסך

נערך על-ידי טזמני

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

דיונים חדשים