תארי גיבורים בהירוס 4 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

תארי גיבורים בהירוס 4


DEMON HUNTER

Recommended Posts

היום קיבלתי את המשחק ( אדיר עלה לי רק 25 ש''ח כי אין לי 220 לבזבז עליו עכשיו קונים לי ולאח שלי כשהוא חוזר מהצבא לחופשה שולחן פינ פונג) והגיבור הכי חזק שלי ( והיחיד) הוא מטירת הLIFE והוא LEVEL 16 והתואר שלו הוא BATTLE MAGE, רציתי לדעת כמה תארים כאלה יש מה מביא כל תואר והאם מקבלים כל תואר כשעולים מספר רמות ספציפי לגיבור או כשיש צירוף מתאים של כל מיני דברים ביכולות המיוחדות שלו, שאם למשל יהיה GRANDMASTER בCOMBAT אז אני אהיה BARBARIEN למשל?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תארים באים כתוצאה מעליה ברמה. למשל קשת ברמה 3/5 (לא זוכר ???) נקרא fireguord (גם לא זוכר איך כותבים).

ואם תהייה GRANDMASTER בCOMBAT פשוט יהיה לך פלוסים ל Melee ובכלל לקרב פנים מול פנים.

ובתור עצה, כדאי מאוד לקחת לפחות 2 גיבורים בתור שחקן אחד אחד קשת+לוחם (של ה chaos ואחד קוסם - אפשרי מכל זן שאתה רוצה , אני אוהב את הorder ואת הneture).

זהו בעצם 8)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

well...

ה"גזעים" (life לדוגמה) הם לא טירות אלא שיוכים של הצבאות... עירבוב קל של המצב ב- HOMM3...

בעיקון אתה מקבל תואר חדש על ידי עליית שלב וללא קשר למה אתה בוחר ככישור הבא שלך...

אני ואחי משחקים ביחד (על אותו המחשב כמובן) ולי למשל יש Ranger @ Level 19... חזק מאוד בחץ וקשת ובתקיפה רגילה. הרבה מאוד הגנה (range & melee defence ברמה של 85).

אני ממש לא חושב שצריך עוד גיבור דווקא מסוג שונה... שים לב שלשיוך כמו ה- Life יש את הדרקון הכתום (לא זוכר את שמו המסובך) אשר יכול להטיל קסמי התקפה שונים וע"י כך חוסך ממך את הצוך לגיבור אשר מומחיותו היא קשת או לחילופין מציג לפניך מצב של שני "קשתים" חזקים מאוד בקרב...

ייתרונו הגדול של הגיבור הוא האפשרות להטיל קסמים... בחר לך גיבור נוסף או גיבורים נוספים (תלוי ברמת ואופן המשחק שלך) אשר הם קוסמים בבסיסם ולא לוחמים שלמדו כמה קסמים...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

>ודה על התשובות עכשיו אני אתחיל ''לגדל'' גיבור חדש בנוסף ל BATTLE MAGE שיש לי עכשיו והגיבור החדש שאני אעשה יהיה חלש בקסמים וחזק בקרב פנים אל פנים ( MELLE ) וגם חזק בקשת נידמה הוא יהיה דרואיד מטירת הטבע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...