אינטרנט מתנתק לכמה רגעים המון פעמים בחיבור WIFI - קורה עשרות אם לא מאות פעמים בשעה - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אינטרנט מתנתק לכמה רגעים המון פעמים בחיבור WIFI - קורה עשרות אם לא מאות פעמים בשעה


Zadu
 Share

Recommended Posts

אני גר בשכירות ולבעל הדירה יש סיבים. הוא סידר שדרך הקיר אני מחבר את הראוטר שלי וזה בעצם מתחבר לאינטרנט שלו ואני גולש על שלו. 
הראוטר שלי הוא VR400 Archer של TP Link והוא מוגדר לפעול כWireless עם Dynamic IP. לראוטר מחובר בחיבור LAN והאינטרנט בטלויזיה מאוד יציב ואין התנתקויות. המחשב מחובר עם כרטיס רשת דרך WIFI ויש בו המון התנתקויות קצרות כאלה ואחרי זה חוזר האינטרנט. יכול לקרות עשרות אם לא מאות פעמים בשעה. זה קורה אך ורק בWIFI. בעיקר במחשב ממה ששמתי לב. למשל בטלפון הנייד שלי אני לא שם לב שזה קורה. גם במחשב השני שלי זה קורה המון בWIFI.
עוד משהו, לפני שהוא סידר שאני גולש על שלו, הייתי גולש על אינטרנט רגיל של בזק של 100 מגה והראוטר היה מוגדר על PPPoE עם DSL Modem בלי קשר לאינטרנט שלו ולא היה לי התנתקויות אף פעם במחשב עם WIFI.

אחרי ההסבר הזה זה נראה שזה בעיה בהגדרות בראוטר כי הטלויזיה שמחוברת בכבל LAN לא מתנתק שם האינטרנט אף פעם. מה אני צריך לתקן בהגדרות בראוטר לדעתכם או כל תובנה אחרת תתקבל בברכה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • צור חדש...