עבור לתוכן

סקר לגבי חנויות

האם אתם מעדיפים פחות כסף,על פני מרחק של החנות או ההפך? 908 הצבעות

  1. 1. האם אתם מעדיפים פחות כסף,על פני מרחק של החנות או ההפך?

    • יותר זול,יותר רחוק
    • יותר יקר,יותר קרוב

אנא התחבר או הירשם על מנת להצביע לסקר זה.

Featured Replies

פורסם

אם נוח לך להגיע לתל השומר אז אתה לא רחוק משם.. אתה יכול להתקשר או לשלוח אליהם אימייל לשאול איך בדיוק מגיעים

אין להם עוד סניפים חוץ מזה...

פורסם

הייתי משנה את הסקר" (א) זול יותר קרוב יותר שירות גרוע יותר ; (ב) יקר יותר רחוק יותר שירות טוב יותר

לא כל מה שיקר זה עם שרות טוב, ולא כל מה שזול עם שרות חרא....

פורסם

אני גר בבת-ים,ככה שרשל"צ או ת"א יהיו מצויינים בישבילי,אומנם,ZIGZAG2000 זה ליד תל השומר(ככה היה כתוב),וזה כמובן יותר קרוב מרמת גן(PCH)..זיגזג יותר זול..אומנם,שעה -שעה וחצי נסיעה באוטובוס,אבל אין תלונות,וזה זול..

כדאי?

zig zag אחלה חבר'ה כול המחשב שלי מהם וגם אחרי זה של עוד 3 חברים .....

שירות פצצות שווה כול אגורה!!

פורסם
  • מחבר

אם נוח לך להגיע לתל השומר אז אתה לא רחוק משם.. אתה יכול להתקשר או לשלוח אליהם אימייל לשאול איך בדיוק מגיעים

אין להם עוד סניפים חוץ מזה...

אהה,תגדיר נוח ;):P

פורסם

אם זה לא בעייתי בשבילך להגיע פיזית לתל השומר, מה שנראה לי לא הכרחי בכלל כי ב30 שקל אתה עושה הזמנה עד הבית מזיגזג ע"י חברת פדקס שמניסיון אישי מביאים את הסחורה עד 48 שעות (ברוב המקרים תוך 24 שעות המוצר כבר היה אצלי בדלת)

פורסם

הלך לי בפנטיום 3 הכ. מסך, לא הייתי בטוח שזה זה בהתחלה אז ניסיתי להחליף זיכרון ושמתי סטיק של 64 בלי לשים לב שהוא דו-צדדי (קיבלתי ממישהו מתנה). אחרי זה אמא שלי נסעה לזיגזג לקנות חדש כי לא היינו בטוחים אם הכרטיסים של היום יעבדו על לוח כזה ישן, אז הם אמרו לנו לבוא והם יבדקו במקום. שמו לה GF4 MX 440 ולא עבד, חפשו ולא מצאו את הבעייה מייד, עד שבמקרה צלצלתי לשאול מה קורה ואמרתי אולי הזיכרון פגום. הוציאו אותו, הכל עבד. לא חייבו על העבודה, נתנו לי שקית מלאה ברגים כי בטעות כשמיהרתי לסגוק אותו בבוקר השארתי שם שניים חופשיים בפנים ובגלל שחשבו שזה אולי הזיכרון אפילו אמרו לי לבדוק אם הכרטיס הישן עובד ואם כן שאני יכול להחזיר את החדש.

זה שרות טוב, פשוט שרות טוב. יש להם לקוח נאמן נוסף.

פורסם

סיפור בהחלט מרגש...

הם אנשים באמת חביבים תמיד אני נשפך מצחוק מהם גם במיילים עם בטלפון אחלה שירות אווירה טובה אני מעדיף לשלם עוד כסף ולדעת שאם אני יצטרך לנצל את האחריות יענו לי יפה ולא יעשו לי פרצופים של (נו יש תור ארוך דבר מהר...) כמו בחנויות אחרות (בלי להזכיר שמות.. אהם KSP אהם..)

פורסם

לא כל מה שיקר זה עם שרות טוב, ולא כל מה שזול עם שרות חרא....

צודק, אבל המטרה היתה מסר סמוי לגבי שתי החנויות הנדונות :-*

פורסם

גם PCH וגם פנדה נחשבים לאחלה חנויות עם שירות איכותי ומוצרים איכותיים, אני לא רואה שום בעיה עם אף אחת מהן

פורסם

צודק, אבל המטרה היתה מסר סמוי לגבי שתי החנויות הנדונות :-*

וכאן אני לא מסכים איתך.

אני קניתי עד היום 5 מחשבים מKSP (בשבילי ובשביל חברים שהרכבתי להם מחשב).

לא הייתה לי עד היום שום בעיה עם האחריות.

לא קניתי משום חנות במרכז (אני גר בקריות, וכמו שכבר אמרתי אינסוף פעמים, לדעתי הכי חשוב שהחנות תיהיה קרובה כדי שאם יהיו בעיות לא תיהיה צריך לשבור את הראש ולבזבז זמן....) אלא רק מKSP עד עכשיו.

בו אני אספר לך סיפור.

קניתי מחשב חדש בשבילי מKSP בדצמבר 2003. לפני 3 חודשים פתאם ההארד דיסק הפסיק לעבוד (הדלקתי את המחב והביוס הפסיק לזהות לי את ההארדיסק), הגעתי למעבדה שלהם, אמרתי להם שם שהמחשב זה הוא השרת של האינטרנט של הבית שלי ואני לא יכול להשאיר את המחשב שם, במקום הבחור בדק לי אותו, בדק את הדיסק על מחשב אחר, ראה שלא עובד והחליף לי. אחרי 30 דקות כבר הייתי בחוץ :)

תראה, KSP זאת לא חנות (או רשת) כמו כל חנות. הם חנות סיטונאית ענקית (כשאני עבדתי בתור טכנאי בחנות שכונתית - חלק נכבד מהמוצרים שלנו הגיע מהם...) והם ממש כמו שהם מגדירים את עצמם - סופרמארקט למחשבים. לא תזכה שם כלכך ליחס אישי בסניף הראשי. מחירים נמוכים כן. אחריות - אם תדאג להביא את כל המסמכים איתך ותדבר בצורה עיניינית לא תיהיה בעיה. הבעיה היא שהמבחר עדיין מוגבל (אבל חייבים לזכור שכל מה שמפורסם באמת במלאי ולא כמו בפנדה למשל שכבר שמעתי על אנשים שחיכו 3 חודשים למחשב שעד שהוא הגיע כבר לא היה מלהיב כמו שהוא היה ביום ששילמו עליו...).

שמעתי הרבה סיפורים על KSP. לי לפחות אין דברים רעים להגיד עליהם.

פורסם

אף אחד לא מצפה ליחס אישי, אבל מצפים למינימום של יחס טוב מצד העובדים בכל זאת הם אנשי מכירות\טכנאים שעובדים מול לקוחות צריך להיות להם נימוס מינימלי.. אני מדבר על הסניף ברוממה לא היה לי ניסיון עם סניפים אחרים, היו לי לא מעט בעיות עם האחריות אצלהם אין מה להגיד השירות של KSP לא בשמים.. זה שיצאת משם אחרי 30 דקות לא מראה על שום דבר.. אני יצאתי משם אחרי 10 דקות עם כרטיס מסך חדש..

ובעתיד מחשבים יצאתי גם כן תוך רבע שעה עם הרדיסק חדש (3 פעמים האמת..)

אולי בפנדה יש מוצרים שלא זמינים במלאי וצריך לחכות אבל לפחות שאתה מתקשר אליהם לשאול שאלות טכניות הם עונים לך בצורה מקצועית ולא כמו KSP שבקושי עונים לך וגם אם כן הם מטעים אותך ומדברים שטויות כי קשה להגיע טלפונית למעבדה\מישהו שמבין והמוכרים שם ברמה של NEWBIES

שורה תחתונה... לכל חנות יש אנשים שיגידו דברים טובים ויש אנשים שיגידו דברים רעים, אני יכול להגיד גם טובים וגם רעים אבל הרושם הכללי שהם השאירו עלי לא טוב במיוחד

קניתי מהם לא מעט מחשבים (לא מעט בכלל!) שניים מהם אפילו לשימוש אישי..

אבל היום אני כבר לא מזמין מהם לשימוש אישי אני מעדיף את זיגזג..

ממשיך להזמין מKSP חומרה להרכבות מחשבים למטרות עבודה כי זה הכי זול והכי נגיש (קרוב אלי) אבל אני לא יכול להגיד שאני סומך עליהם במיוחד

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים