המלצה ברכישת ראוטר MESH חדש - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

המלצה ברכישת ראוטר MESH חדש


dkaro
 Share

Recommended Posts

שלום לכולם,

 

אשמח להתייעצות קלה, אני שוקל רכישת ראוטר MESH חדש. העניין הוא שאני ירוק לחלוטין בנושאי תקשורת שכן מעולם בכל היסטוריית צרכנות הרשת שלי, לא השתמשתי בראוטר פרטי. תמיד השתמשתי בראוטר מהספקים . כעת, לאור זה שזה הפך להיות יותר פופולרי לגבות תוספת תשלום עבור זה (בעבר זה תמיד היה בחינם), אני שוקל כבר לקנות פרטי וזהו.

 

  1. 1. מה עדיף, HUAWEI WiFi AX3 Enhanced Edition או Xiaomi AX3200 ראוטר WIFI 6
    ? אם יש לכם המלצות למכשיר אחר בכלל ברמת מחיר דומה, אשמח לשמוע.
  2. 2. יש לי סיבים של סלקום/פרטנר (לפעמים מחליף). אני זוכר שבעבר הם היו מביאים 2 מכשירים, גם ממיר של הסיבים וגם ראוטר, ולאחר כמה זמן הם החליפו את זה למכשיר אחד שהוא גם וגם והסיב האופטי היה מתחבר ישירות לראוטר. כיצד זה עובד עם מכשיר פרטי כמו אחד מאלו ששאלתי עליו בסעיף 1? האם זה מספיר או שאצטרך לבקש מהספקית גם ממיר לסיב האופטי?
  3. 3. קראתי קצת אונליין שהיתרון של רשת MESH היא שמדובר ברשת אחת שיודעת להעביר את המכשיר בין הראוטרים השונים אוטומטית, בשונה ממגבי טווח שמשתמש ב-2 רשתות שונות. מצד שני, אני יודע שכיום יש לי מגביר טווח שכל עוד נתתי לו את אותו השם רשת של הראוטר, זה בדיוק מה שהוא .. (המכשירים עוברים אוטומטית למגביר במקרה הצורך). אז מה ההבדל? מה היתרון הגדול של ה-MESH?

 

תודה !

נערך על-ידי dkaro
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של dkaro

שלום לכולם,

 

אשמח להתייעצות קלה, אני שוקל רכישת ראוטר MESH חדש. העניין הוא שאני ירוק לחלוטין בנושאי תקשורת שכן מעולם בכל היסטוריית צרכנות הרשת שלי, לא השתמשתי בראוטר פרטי. תמיד השתמשתי בראוטר מהספקים אינטרנט. כעת, לאור זה שזה הפך להיות יותר פופולרי לגבות תוספת תשלום עבור זה (בעבר זה תמיד היה בחינם), אני שוקל כבר לקנות פרטי וזהו.

 

  1. 1. מה עדיף, HUAWEI WiFi AX3 Enhanced Edition או Xiaomi AX3200 ראוטר WIFI 6
    ? אם יש לכם המלצות למכשיר אחר בכלל ברמת מחיר דומה, אשמח לשמוע.
  2. 2. יש לי אינטרנט סיבים של סלקום/פרטנר (לפעמים מחליף). אני זוכר שבעבר הם היו מביאים 2 מכשירים, גם ממיר של הסיבים וגם ראוטר, ולאחר כמה זמן הם החליפו את זה למכשיר אחד שהוא גם וגם והסיב האופטי היה מתחבר ישירות לראוטר. כיצד זה עובד עם מכשיר פרטי כמו אחד מאלו ששאלתי עליו בסעיף 1? האם זה מספיר או שאצטרך לבקש מהספקית גם ממיר לסיב האופטי?
  3. 3. קראתי קצת אונליין שהיתרון של רשת MESH היא שמדובר ברשת אחת שיודעת להעביר את המכשיר בין הראוטרים השונים אוטומטית, בשונה ממגבי טווח שמשתמש ב-2 רשתות שונות. מצד שני, אני יודע שכיום יש לי מגביר טווח שכל עוד נתתי לו את אותו השם רשת של הראוטר, זה בדיוק מה שהוא מבצע.. (המכשירים עוברים אוטומטית למגביר במקרה הצורך). אז מה ההבדל? מה היתרון הגדול של ה-MESH?

 

תודה !

אני לא מבין מספיק בראוטרים כרגע, אבל אני יודע שהשיאומי זולים ועושים את העבודה סביר ממה שחברים אמרו.

2. אתה חייב לבקש ממיר סיב ויש סיכוי טוב שיעשו לך בעיות לקבל אותו(אבל בסוף אתה אמור לקבל).

3. להבנתי עם mesh המכשיר שלך תמיד יתחבר לרשת הכי טובה, עם מגביר טווח הוא לא עובר אלא אם הוא מאבד את הרשת שהוא היה מחובר אליה לחלוטין.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • צור חדש...