עבור לתוכן

קניית SSD EVO970 מאמזון - התגלה כלא תקין ואמזון לא מטפלים אחרי 3 חודשים... מה ניתן לעשות?

Featured Replies

פורסם

ממש כמו בכותרת.

קניתי בנובמבר 2020 EVO970 500GB מאמזון. לקח לי כחודש עד שחיברתי אותו למחשב וכבר בחיבור הראשוני לא הצלחתי להפעיל אותו.

עכשיו - יש לי ידע מועט בתחום אז ניסיתי ל"עשות מחיצה" לדיסק לבד, לבדוק בBIOS - כלום. הSSD לא מזוהה במחשב.

בהתחלה הייתי בטוח שהבעיה היא בלוח אם שלי - שכן יש לי כבר 128GB SSD עליו מותקן הWINDOWS + כונן 1TB SATA עליו שאר הדברים + SLOT אחד נוסף לM.2 שהייתי בטוח שהוא לא תקין ולכן הוא לא קורא את הSSD...

לאחר זמן מה הצלחתי להביא את המחשב למעבדה (קורונה וזה..) ושם אמרו לי שהמחשב שלי והלוח אם תקינים - והSSD החדש בעצם תקול :0
ישר ניסיתי ליצור קשר עם אמזון שהתנערו מאחריות וביקשו שאפנה רק ליצרן העולמי...ומסתבר שבישראל אין עם מי לדבר.

יש את אלקטיס שמתעסקים רק עם מה שהם הביאו, ואת סמסונג ישראל שמתעסקים רק במכשירי חשמל וטלפונים.

 

אני עובד עצות, זה מוצר נורא יקר שמרגיש לי שפשוט ייזרק לפח :(
למישהו יש עצה מה לעשות? מול מי לפנות? מכיר מישהו שהצליח להשיג את סמסונג העולמית(אין דרך ליצור איתם קשר...והכי קרובים לפה נמצאים בירדן[!])?

 

תודה מראש וסליחה על החפירה

 

פורסם

אמזון נותנים לך אחריות רק ל30 יום ואחריי זה האחריות עוברת לנותן האחריות במדינה ממנה הזמנת (או במידה והיצרן נותן אחריות בינלאומית אז איזשהו נציג אזורי[במקרה שלנו זה בדרך כלל יהיה באירופה ולא בישראל בכל מקרה]).
האופציה הכי פשוטה היא לשלוח את זה לנותן השירות בארה"ב, אבל כמובן שזה יהיה כרוך בעלויות משלוח לשני הכיוונים ותשלום מיסים במידה ושווי הרכיב מעל 75$ והאופציה הפחות פשוטה ושלפעמים עובדת היא שליחת מיילים לנציגי שירות של החברת אם שלפעמים יוכלו לעזור(מאד קשה למצוא איך להגיע אליהם והייתי מנסה לפנות לסמסונג ארה"ב בהתחלה מכיוון שהם בכל מקרה אמורים לתת את האחריות כנראה), אבל לרוב ינסו לנפנף אותך.

נערך על-ידי Moon-Mage

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים