עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מסך אסוס שקניתי וקיבלתי קופסא שנסגרה מחדש

Featured Replies

פורסם

מסך ASUS שנקנה ונשלח אליי מחנות בשם OR PC (אין מלאים אז נאלצתי ללכת עליהם) , הגיע אליי בקופסא בלי ידית, סלוטייפ של אסוס שסגר אותה ומדבקה לבנה עם הכיתוב "נפתח לצורך החלפת כבל חשמל"

 

יבואן אסוס של אותה חנות הוא ויז'ואל די.ג'י. (VISUAL D.G)

עכשיו ביררתי גם עם קיי אס פי וגם עם אייבורי שאלה 2 החנויות המוכרות והמרכזיות ביותר בארץ, נאמר לי שהיבואן שלהם הוא סרב פרו (SRVPRO)

 

בשיחה קצרה עם וויז'ואל, נאמר לי שזה הליך סטנדרטי של קבלת מלאי אמריקאי (ככל הנראה) והחלפת הכבל שיתאים לשקע אירופאי/ישראלי. ושאין לי מה לדאוג ושזה הדבר היחיד שנעשה שלשמו נפתח המסך אצל היבואן לפני הגעתו לאור פי.סי.

 

חייגתי גם לסרב פרו, נאמר לי שהם לא שמעו ולא מכירים על שום דבר כזה שהיבואן פותח מסכים ומחליף כבלים.

 

מה אתם אומרים? יצא לכם להיתקל במשהו דומה? פשוט להחזיר את המסך ולקנות מקיי אס פי (שהתגלה לי רק היום שהמסך הרצוי אכן קיים אצלם במלאי להזמנה)

פורסם

מדובר בתהליך אותו מבצעים יבואנים של ציוד בארץ - גם למסכים, גם למחשבים ניידים, לעיתים רבות גם לספקי כח.

המהלך מגיע מתקנות שמחייבות הספקה של כבל חשמל בתקן ישראלי עם ציוד מהסוג הזה. ויזואל לא שונה מיבואניות רבות אחרות בנושא ואין ממה לחשוש.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.