פורסם 2021 בפברואר 144 שנים שלום רב לחברי הפורום הנכבדים לאחר מעבר דירה עברתי מתשתית הוט לתשתית של בזק. המשכתי לקבל חיובים על תשתית הוט וסברתי בטעות שזה התשלום עבור התשתית בבית של ההורים שלי, שעליה שילמתי בעבר. מסתבר שההורים שילמו על התשתית שלהם בעצמם, ואותי חייבו על התשתית בבית שעזבתי. כבר תקופה ארוכה. בתקופה זו הייתי מחובר לתשתית של בזק. בהוט טוענים שלא הייתה בקשת ניתוק ושהציוד שלהם אצלי ומבינתם כל התקופה הזו הם נתנו לי שירות. כנראה אוכל לקבל איזשהו אישור מבזק/בזק בינלאומי שבתקופה זו גלשתי עם שם המשתמש שלי על תשתית של בזק. אם למישהו יש רעיון מה בדיוק לעשות על מנת לקבל איזשהו החזר או פיצוי אשמח. בברכה, ניסים
פורסם 2021 בפברואר 154 שנים ציטוט של nissim tr בהוט טוענים שלא הייתה בקשת ניתוק ושהציוד שלהם אצלי ומבינתם כל התקופה הזו הם נתנו לי שירות. זו שאלת המפתח. הייתה או לא הייתה בקשת ניתוק? אם לא ביקשת להתנתק, מה אתה רוצה מהם? הם סיפקו שירות לדירה הישנה? אם כן, אז מבחינתם - הם בסדר ומגיע להם תשלום על כך. זה שהשתמשת או לא - לא עניינם. גם זה שגלשת על תשתית בזק לא אומר דבר - כי שום דבר לא מונע להיות מנוי במקביל על תשתיות שונות, אפילו באותה דירה - בטח בדירות שונות. לדעתי אפשר לתקוף את זה מכיוון קצת אחר - אם ברשומות של הוט מופיע שיוך לפרטי המשתמש אצל הספק (בחיבור ללא חייגן זה מחויב המציאות שזה יהיה כך), ואם אתה יכול להראות שפרטי המשתמש המופיע אצלם החל מתאריך מסוים בוטל/הוקפא/עבר לתשתית אחרת - אז תוכל לטעון שלא נעשה שימוש בתשתית ולבקש זיכוי. אבל, שוב, אם אתה לא יכול להוכיח שהגשת בקשת ניתוק במועד, אתה תלוי ברצון הטוב שלהם. האם מישהו גר בבית שעזבת? מישהו השתמש שם בתשתית? שילם עליה? נערך 2021 בפברואר 154 שנים על-ידי QttP
פורסם 2021 באפריל 104 שנים אם לא הייתה בקשה לניתוק (אתר נתק לא נחשב, לפי תקנון האתר זה על אחריותך לבדוק שהבקשה התקבלה בחברה), אז אין מקום לזיכוי וזאת בעיה שלך, כי לחברות תקשורת לא אכפת אם אתה משתמש בשירות שלהן או לא.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.