פורסם 2021 בפברואר 14 שנים הי לכולם אני הולך לקנות בקרוב לפטופ, וכל הדגמים שהסתכלתי עליהם נמכרים גם בארץ וגם ב-amazon.com. האם יש הבדל באחריות שאקבל אם אקנה לפטופ בארץ לעומת מ-amazon.com? (צריך לציין שבמקרה של קנייה באמזון, אז אמזון היא גם האתר, וגם ה-Seller, אני לא אקנה מהמוכרים האחרים שמשתמשים באתר) מקווה שלמישהו יש נסיון תודה
פורסם 2021 בפברואר 14 שנים זה תלוי בחברה, הרבה מאד חברות מציעות אחריות בינלאומית על הלפטופים שלהן. אם אין אחריות בינלאומית אז אחריי 30 יום מההזמנה שלך תצטרך לשלוח למרכז שירות בארה"ב על חשבונך ואז גם לשלם את כל המיסים שוב שזה נשלח חזרה.
פורסם 2021 בפברואר 14 שנים מחבר תודה רבה. אני אהיה יותר ספציפי: החברות שהסתכלתי עליהן הן Acer, Lenovo, HP האם ידוע לך משהו ספציפי לגבי האחרויות שלהן? ודרך אגב, בעמוד המוצר באמזון, כשהולכים לחלק של האחריות, הם לא כותבים שם הרבה - לא ממש מבינים מזה כמה שנים יש, והאם זה מקומי (ארה"ב) או בינלאומי.. אה יודע איך משיגים את המידע המלא במידה וזה נקנה מאמזון?
פורסם 2021 בפברואר 14 שנים מחבר כלומר העמוד מוצר באמזון לא אמור לתת את המידע בצורה מדויקת וברורה? הממ, מוזר מצד אמזון..
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.