הדיסק הקשיח מרעיש - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון
  • מי אנחנו?

    שלום אורח/ת!

     
    שים לב - על מנת להשתתף בקהילה שלנו, להגיב ולפתוח דיונים חדשים, עליך להצטרף כחבר רשום.

    החברים שלנו נהנים מיתרונות רבים, כולל היכולת להשתתף בדיונים, להנות מהגרלות ומבצעים לחברי האתר, ולקבל מידי שבוע את התכנים הבולטים שלנו ישירות במייל.

    לא אוהבים שמציקים לכם במייל? ניתן להירשם לאתר אך לוותר על הרישום לעידכוני המייל השבועיים.

הדיסק הקשיח מרעיש


ron56
 Share

Recommended Posts

כשאני מדליק את המחשב הדיסק הקשיח רגיל 1 טרה ווסטרן דיגייטל מרעיש כמו רעש של מאוורר תקול למשך חצי דקה ואז מפסיק. מה לדעתכם הבעיה? האם הוא בסוף הדרך? בינתיים ליתר ביטחון גיביתי את הנתונים 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היי

 

הכי חשוב, וטוב מאוחר מאשר ..., שגיבית את החומר.

לגבי מצב הקשיח - :nixweiss:, קשה לומר.

זה באמת יכול להעיד על סוף קרב ויכול שלא.

לפעמים אין בכלל התראות על תקלה ולפעמים

הכונן סוחב עוד כמה שנים עם כל ה"תסמינים".

תוריד קריסטל דיסק או כל תוכנה אחרת שתראה

מה מצב ה"בריאות" של הכונן, וגם כל זה בערבון מוגבל למדי.

הכי טוב וחשוב זה לגבות את החומר, ואת זה כבר עשית.

 

נערך על-ידי napoleon45
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש כלי דיאגנוזה של WD עצמה
https://support.wdc.com/downloads.aspx?lang=en&p=3#WD_softwarepc

הוא יודע להריץ בדיקות (יש מצב קצר ומצב ארוך) על הדיסק וגם לקרוא את הנתונים מהSMART של הדיסק.
תתחיל מבדיקה של הSMART לראות אם יש התראות (אם יש משהו הוא יראה לך).
ותעבור לבדיקה קצרה (כמה דקות) ואחר כך בדיקה ארוכה (כמה שעות - בנפח של 1טרה כנראה שלילה אחד יספיק לו)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • צור חדש...